رمز رمزنگاری جدید «پپه قورباغه» ششمین کوین بزرگ میم توسط Market Cap شد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] توکن جدیدی به نام پپه قورباغه، میم بدنام و شخصیت کارتونی خلق شده توسط مت فیوری، وارد اقتصاد میم سکه شده است. این توکن Pepe (PEPE) نام دارد و در زمان نگارش، به ششمین دارایی بزرگ میم کوین از نظر ارزش بازار تبدیل شده است که ارزش آن کمی بیش از 130 میلیون دلار

کد خبر : 348680
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
رمز رمزنگاری جدید «پپه قورباغه» ششمین کوین بزرگ میم توسط Market Cap شد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

توکن جدیدی به نام پپه قورباغه، میم بدنام و شخصیت کارتونی خلق شده توسط مت فیوری، وارد اقتصاد میم سکه شده است. این توکن Pepe (PEPE) نام دارد و در زمان نگارش، به ششمین دارایی بزرگ میم کوین از نظر ارزش بازار تبدیل شده است که ارزش آن کمی بیش از 130 میلیون دلار است. با این حال، در میان افزایش سریع، هم وب سایت coinmarketcap.com و هم استارت آپ امنیتی Web3 Gopluslabs هشدار داده اند که مالک قرارداد ممکن است توانایی اصلاح مالیات تراکنش و عملکرد لیست سیاه را داشته باشد.

بازار PEPE با وجود هشدارها در مورد اصلاح قرارداد رونق گرفت

Doge و سایر دوستان سگ در اقتصاد میم یک همراه جدید دارند، اما این بار، تازه وارد یک قورباغه است، به ویژه پپ قورباغه از Matt Furie. سکه pepe (PEPE) مدت زیادی نیست که وجود داشته است و در 18 آوریل 2023 در صحنه ظاهر شد. طبق آمار فعلی، PEPE بیش از 400 درصد از پایین ترین سطح سکه در روز شروع معامله افزایش یافته است. دو روز بعد، در 20 آوریل، ارزش بازار PEPE به 165 میلیون دلار رسید. تعداد توکن های pepe در گردش 420.69 تریلیون است و در زمان نگارش این مقاله، 29756 دارنده PEPE وجود دارد.

در طول 24 ساعت گذشته، اصطلاح “$PEPE” با 1.44 میلیون توییت مرتبط در ایالات متحده ترند شده است.

تاکنون، این دارایی رمزنگاری 122368 انتقال را ثبت کرده است. از 29756 مالک PEPE، ده کیف پول برتر 17.25 درصد از کل عرضه را در اختیار دارند. علاوه بر این، طبق آمار لیست ثروتمند PEPE، 100 دارنده برتر PEPE 44.51 درصد از کل عرضه توکن را در اختیار دارند. در سایت coingecko.com، PEPE در رتبه 245 از 10755 دارایی کریپتو قرار دارد، و صفحه اقتصاد meme coin پورتال وب نشان می دهد که PEPE از نظر اندازه سرمایه بازار ششمین دارایی میم کوین است. در coinmarketcap.com (CMC)، PEPE در رتبه 2605 از 23473 ارز دیجیتال فهرست شده در وب سایت قرار دارد.

صفحه PEPE CMC همچنین حاوی یک پیوند هشدار است که می‌گوید: «طبق گفته‌های Gopluslabs، مالک قرارداد ممکن است دارای اختیار تغییر مالیات تراکنش و حاوی عملکرد لیست سیاه باشد. لطفا قبل از هر اقدامی و DYOR احتیاط کنید.”

CMC همچنین صفحه Gopluslabs را به اشتراک گذاشت که قرارداد PEPE را تجزیه و تحلیل می کند. CMC هشدارهایی مانند این را برای سکه های دیگر مانند Crypto AI (CAI) به اشتراک می گذارد، که بیان می کند: «طبق گفته Gopluslabs، قرارداد هوشمند دارایی زیر می تواند توسط سازنده قرارداد اصلاح شود (به عنوان مثال: غیرفعال کردن فروش، هزینه تغییر، ضرابخانه توکن های جدید یا توکن های انتقال). لطفا قبل از هر اقدامی و DYOR احتیاط کنید.” اگر تیم PEPE صلاحیت اصلاح مالیات تراکنش را داشته باشد، برخلاف اخلاق توکنومیک پروژه خواهد بود.

“بدون مالیات، بدون خوشایند **. به همین سادگی است.» جزئیات صفحه توکنومیکس PEPE. 93.1 درصد از توکن ها به استخر نقدینگی ارسال شد، توکن های LP سوزانده شدند و قرارداد منصرف شد. 6.9 درصد باقیمانده از عرضه در یک کیف پول تیم چند علامتی نگهداری می‌شود تا تنها به عنوان توکن برای فهرست‌های صرافی متمرکز، پل‌ها و استخرهای نقدینگی استفاده شود. این کیف پول به راحتی با نام ENS ‘pepecexwallet.eth’ قابل ردیابی است.» پورتال وب PEPE همچنین تصویری از قورباغه در حال ادرار کردن در دارایی های میم برتر مانند SHIB، DOGE و APE را نشان می دهد.

نه اولین دارایی رمزنگاری «پپه قورباغه» و احتمالاً آخرین

نقشه راه PEPE آرزوهای بزرگی دارد زیرا فاز سوم این طرح تولید «ثروت نسلی» و ایجاد «آکادمی پپه» است. در پایان فاز سه، همچنین می‌گوید «Bitcoin flip». علاوه بر این، وب‌سایت PEPE اصرار دارد که تیم و پروژه «هیچ ارتباطی» با مت فیوری یا سازنده او، پپه قورباغه ندارند.

PEPE اولین دارایی رمزنگاری نیست که از نام و تصویر Pepe the Frog استفاده می کند، زیرا تعدادی دیگر نیز به این میم معروف اختصاص داده شده اند، مانند arbi pepe، pepesol، pepemoon، mcpepe’s، PEPE.bet، zkpepe و babypepe. علاوه بر این، پول نقد مدت‌ها قبل از PEPE و بقیه این دارایی‌ها به منظور تقویت جامعه جمع‌آوران و خالقان آثار هنری دیجیتال با استفاده از بلاک چین Counterparty و کارت‌های تجاری نادر Pepe NFT اولیه ایجاد شد.

وب سایت جدید توکن PEPE ادعا می کند که دارایی رمزنگاری یک وسیله مالی با هیچ وعده واقعی نیست. وب سایت فاش می کند: “PEPE یک سکه میم بدون ارزش ذاتی یا انتظار بازگشت مالی است.” هیچ تیم یا نقشه راه رسمی وجود ندارد. این سکه کاملاً بی استفاده و فقط برای اهداف سرگرمی است.»

برچسب ها در این داستان

Altcoins، APE، arbi pepe، Association، babypepe، بیت کوین، لیست سیاه، صرافی متمرکز، گردش، CMC، coingecko.com، Coinmarketcap.com، Crypto AI، دارایی های رمزنگاری، Cryptocurrency، Doge، ثروت نسلی، Gopluslabs، Liquidity Pool، توکن LP , ارزش بازار، Matt Furie، mcpepe’s، Meme Altcoins، Meme Coin، Multi-sig، nft، pepe، Pepe Academy، pepe cash، Pepe the Frog، PEPE.bet، pepemoon، pepesol، نقشه راه، امنیت، shib، قرارداد هوشمند، عرضه، توکنومیک، توکن، تجارت، مالیات تراکنش، ارزش گذاری، کیف پول، Web3، zkpepe

نظر شما در مورد ظهور Pepe (PEPE) در اقتصاد میم کوین چیست، و آیا معتقدید که توانایی صاحب قرارداد آن برای اصلاح مالیات تراکنش و عملکرد لیست سیاه دلیلی برای نگرانی است؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.