رمزارز دارایی مجازی است که توسط قانون، قوانین دادگاه چین محافظت می شود – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک دادگاه میانی چینی مستقر در پکن اخیراً حکم دادگاه بدوی را تأیید کرد که تعیین کرد ارز دیجیتال یک دارایی مجازی است که توسط قانون محافظت می شود. دادگاه تصریح کرد که مقررات صادر شده توسط بانک چین و سایرین فقط گردش ارز مجازی را ممنوع می کند. “رفتار مالی ممنوع توسط قانون”

کد خبر : 256326
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
رمزارز دارایی مجازی است که توسط قانون، قوانین دادگاه چین محافظت می شود – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک دادگاه میانی چینی مستقر در پکن اخیراً حکم دادگاه بدوی را تأیید کرد که تعیین کرد ارز دیجیتال یک دارایی مجازی است که توسط قانون محافظت می شود. دادگاه تصریح کرد که مقررات صادر شده توسط بانک چین و سایرین فقط گردش ارز مجازی را ممنوع می کند.

“رفتار مالی ممنوع توسط قانون”

در گزارشی آمده است که یک دادگاه میانی در چین اخیراً حکم دادگاه بدوی را تأیید کرده است که لایت کوین را به عنوان یک دارایی مجازی که توسط قوانین این کشور محافظت می شود، تعیین کرده است. دادگاه تصریح کرد که مقررات اداری مربوطه کشور تنها گردش ارز مجازی یا استفاده از آن به عنوان ارز را ممنوع کرده است.

حکم دادگاه مستقر در پکن به دنبال درخواست تجدیدنظر توسط دینگ هائو ساکن چین بود که خواستار لغو حکم دادگاه بدوی در پرونده ای شد که در آن متهم به عدم بازگرداندن 33000 لایت کوین (LTC) طبق توافق با ژای ونجی است.

طبق سندی که دادگاه منتشر کرد، در 5 دسامبر 2014، هائو 50000 LTC از Wenjie دریافت کرد و موظف شد این مبلغ را در چهار دسته بازپرداخت کند. سند دادگاه نشان می دهد که آخرین بازپرداخت 8334 LTC قرار بود تا 15 اکتبر 2015 پرداخت شده باشد.

با این حال، با استناد به مقررات صادر شده توسط بانک چین و سایر بخش‌های مربوطه که بیان می‌کنند پول مجازی توسط قانون محافظت نمی‌شود – هائو استدلال کرد که دادگاه بدوی وقتی به نفع Wenjie رای داد، اشتباه کرد. علاوه بر این، هائو سعی کرد قرارداد وام خود را با Wenjie به عنوان یک رفتار مالی ممنوع اعلام کند و بنابراین نباید توسط قانون محافظت شود.

“LTC یک شبکه است”

با این وجود، در رد اظهارات هائو، دادگاه میانی چین اصرار داشت که مقررات مورد استناد متهم صرفاً «نظرات نظارتی» است و این به هیچ وجه تعهدات او را کاهش نمی‌دهد.

در رابطه با ارز رمزنگاری شده، دادگاه تشخیص داد که در حالی که LTC یک “ارز شبکه” است، اما همچنان فاقد ویژگی های کلیدی یک ارز مانند “غرامت قانونی و اجبار” است. با این حال، ارز دیجیتال دارای ویژگی های دارایی مجازی است و طبق دادگاه، Wenjie از حقوقی برخوردار است که از داشتن چنین دارایی ناشی می شود.

در سند دادگاه آمده است: «دادگاه اعلام کرد که لایت کوین دارای ویژگی‌های دارایی مجازی و کالاهای مجازی است… ژای ونجی می‌تواند از حقوق مالکیت مربوطه و مبنای ادعای حق مالکیت برخوردار شود».

در نتیجه، دادگاه میانی حکم داد که تصمیم دادگاه بدوی پابرجا خواهد ماند و هائو باید 33000 LTC باقیمانده را به Wenjie برگرداند. Bitcoin.com News در اوایل سال جاری، در ماه می، در مورد یک داستان مشابه از چین درباره بیت کوین گزارش داد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.