رمزارز به عنوان روش پرداخت برای کارگران از راه دور در Latam غالب است – بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس آخرین گزارش آزمایشگاه Deel برای استخدام جهانی، اکثر کارگران از راه دور در لاتام ترجیح می دهند از طریق کریپتو حقوق دریافت کنند. گفته می شود دلایل پشت این یافته متنوع است، اما شامل بی ثباتی برخی از ارزهای فیات محلی و تأثیر سطوح بالای تورم در منطقه می شود. کارگران از

کد خبر : 322597
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
رمزارز به عنوان روش پرداخت برای کارگران از راه دور در Latam غالب است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس آخرین گزارش آزمایشگاه Deel برای استخدام جهانی، اکثر کارگران از راه دور در لاتام ترجیح می دهند از طریق کریپتو حقوق دریافت کنند. گفته می شود دلایل پشت این یافته متنوع است، اما شامل بی ثباتی برخی از ارزهای فیات محلی و تأثیر سطوح بالای تورم در منطقه می شود.

کارگران از راه دور ترجیح می دهند با کریپتو در Latam حقوق دریافت کنند

طبق گزارشی از Deel Lab for Global Employment، اکثر کارگران از راه دور در لاتام ترجیح می‌دهند با ارزهای رمزنگاری شده حقوق دریافت کنند، که این امر محبوبیت این روش پرداخت را در بین فریلنسرهای منطقه تقویت می‌کند. استفاده از کریپتو برای پرداخت در منطقه از 61 درصد به 64 درصد در سال 2022 افزایش یافت – بیش از دو برابر استفاده از این ابزارها که منطقه دوم، EMEA، با 27 درصد مشاهده کرد.

بر اساس این گزارش، دلایل این ترجیح برای کریپتو و استفاده کوتوله در سایر بازارها، به ویژگی های منطقه و نحوه استفاده این کارگران از منابع خود برای دور زدن شرایط اقتصادی مربوط می شود. حتی با وجود کاهش اخیر قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، دریافت پرداخت‌های ارز دیجیتال به کارگران در لاتام اجازه می‌دهد تا این نقدینگی را به راحتی به دارایی‌های پس‌انداز غیرفیات یا گزینه‌های سودآورتر منتقل کنند.

در این مورد، ناتالیا خیمنز، مدیر منطقه ای Deel، اظهار داشت:

پدیده‌هایی مانند تورم، کاهش ارزش پول‌های محلی و غیره، نیاز کارگران را ایجاد کرده است: تنوع بخشیدن به درآمد و مراقبت از پس‌اندازشان. دریافت حقوق خود یا بخشی از آن در ارزهای رمزنگاری شده به آنها این امکان را می دهد که از خود در برابر نوسانات نرخ ارز محافظت کنند، سرمایه گذاری کنند و انعطاف پذیری بیشتری در امور مالی خود داشته باشند.

این گزارش نشان داد که بیت کوین ارز رمزنگاری شده مورد علاقه برای دریافت پرداخت است و 64 درصد از کل تراکنش ها را به خود اختصاص می دهد. USDC، استیبل کوین دلاری Circle با 26 درصد در رتبه دوم و اتریوم با 7 درصد در رتبه سوم قرار دارند.

سایر بازارها واکنش متفاوتی نشان داده اند

در حالی که کریپتو به‌عنوان یک روش پرداخت در لاتام رشد کرده است، سایر بازارها دقیقاً به دلیل سقوط در بازار ارزهای دیجیتال که در مناطقی با ساختارهای پرداخت توسعه‌یافته‌تر با استفاده از ارزهای فیات، که برای حواله‌ها و پس‌اندازها به ارزهای دیجیتال وابسته نیستند، دقیقاً از آن پیروی نکرده‌اند. محصولات

این گزارش این واقعیت را به رسمیت می‌شناسد و بیان می‌کند که «با توجه به وضعیت بازار کریپتو، کارگران علاقه‌ای به دریافت پرداخت‌ها با ارزهای دیجیتال از دست داده‌اند». این ممکن است مربوط به استفاده‌ای باشد که کریپتو در بازارهای Latam مشاهده می‌کند، که بر اساس گزارشی که در ماه اوت توسط Kaiko منتشر شد، بیشتر بر برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی متمرکز شده است، در مقابل مفهوم سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری کریپتو در بازارهای دیگر.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، ارز دیجیتال، دل، کاهش ارزش، تنوع، تورم، کایکو، لاتام، ناتالیا جیمنز، پرداخت، کارگران از راه دور

نظر شما در مورد محبوبیت ارز دیجیتال به عنوان یک گزینه پرداخت برای کارگران از راه دور در لاتام چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.