رقابت فیلم Black Widow و Space Jam 2 چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟

[ad_1] وب سایت The Wrap با انتشار یک گزارش اختصاصی به باکس آفیس هفته جاری پرداخت و برنده رقابت فیلم Black Widow و Space Jam 2 را پیش‌بینی کرد. مارول چندی پیش به غیبت حدودا دو ساله خود روی پرده نقره‌ای خاتمه داد و فیلم Black Widow را روانه سینماها کرد. جدیدترین اثر Marvel Cinematic

کد خبر : 78449
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
رقابت فیلم Black Widow و Space Jam 2 چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟

[ad_1]

وب سایت The Wrap با انتشار یک گزارش اختصاصی به باکس آفیس هفته جاری پرداخت و برنده رقابت فیلم Black Widow و Space Jam 2 را پیش‌بینی کرد.

مارول چندی پیش به غیبت حدودا دو ساله خود روی پرده نقره‌ای خاتمه داد و فیلم Black Widow را روانه سینماها کرد. جدیدترین اثر Marvel Cinematic Universe مطابق انتظار ظاهر شد و نه تنها بازخوردهای نویدبخشی را دریافت کرد، بلکه در نخستین هفته اکران خود رقم بالایی را در باکس آفیس جهانی به ثبت رساند. اولین اقتباس سینمایی ناتاشا رومانوف در بازارهای داخلی و خارجی به ترتیب ۸۰ و ۷۸ میلیون دلار فروخت. فیلم مزبور همچنین از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس ۶۰ میلیون دلار فروخت تا در هفته نخست ۲۱۵ میلیون دلار کسب کرده باشد. محصول والت دیزنی حالا رکورد بهترین هفته افتتاحیه در دوران کرونایی را در اختیار دارد.

استودیوها معمولا آثار بلاک‌باستر خود را با فاصله‌ای مشخص اکران می‌کنند تا مزاحمتی ایجاد نشود اما همه‌گیری ویروس کرونا و به تعویق افتادن اکران بسیاری از فیلم‌ها باعث شده تقویم فشرده‌ای را برای تابستان ۲۰۲۱ میلادی شاهد باشیم؛ تقویمی که در آن فاصله قابل‌توجهی میان آثار بزرگ وجود ندارد و شاهد اکران پشت سر همشان هستیم. برای اثبات این ادعا می‌توان به فیلم‌های Black Widow و Space Jam: A New Legacy اشاره کرد که تنها یک هفته بینشان فاصله است.

وب سایت The Wrap در تازه‌ترین مطلب اختصاصی خود برنده رقابت فیلم Black Widow و Space Jam 2 در باکس آفیس داخلی (ایالات متحده آمریکا و کانادا) را پیش‌بینی کرد. با توجه به متن، انتظار می‌رود اولین اقتباس سینمایی بلک ویدیو ۲۸ میلیون دلار در بازار داخلی بفروشد در حالی که دنباله هرج‌ و مرج فضایی احتمالا در اولین هفته اکران خود حدودا ۲۰ میلیون دلار درآمد خواهد داشت. با در نظر گرفتن این پیش‌بینی، می‌توان گفت رقابت والت دیزنی و وارنر به نفع دیزنی به اتمام خواهد رسید. نویسنده همچنین مدعی شده Escape Room: Tournament of Champions فروشی بین ۷ الی ۸ میلیون دلار را به ثبت می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.