رقابت اتحادیه اروپا برای تنظیم بیت کوین، ارزهای دیجیتال در حالی که بازار منفجر می شود

اواخر ژوئن می‌تواند قانون جدید ارزهای دیجیتال اتحادیه اروپا را به همراه داشته باشد قانونگذاران اتحادیه اروپا به دنبال رهبری جهانی در تنظیم دارایی های دیجیتال هستند تلاش دو حزبی ایالات متحده برای تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال در ژوئن معرفی شد سه نهاد درگیر در مذاکره اتحادیه اروپا قوانین را در بیت کوین و سایر

کد خبر : 220429
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
رقابت اتحادیه اروپا برای تنظیم بیت کوین، ارزهای دیجیتال در حالی که بازار منفجر می شود


  • اواخر ژوئن می‌تواند قانون جدید ارزهای دیجیتال اتحادیه اروپا را به همراه داشته باشد
  • قانونگذاران اتحادیه اروپا به دنبال رهبری جهانی در تنظیم دارایی های دیجیتال هستند
  • تلاش دو حزبی ایالات متحده برای تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال در ژوئن معرفی شد

سه نهاد درگیر در مذاکره اتحادیه اروپا قوانین را در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال امیدوارند که با افزایش فشار برای محافظت از سرمایه گذاران در بازار در حال فروپاشی، کار بر روی قانون بازارهای دارایی های رمزنگاری شده را تا پایان ژوئن به پایان برسانند.

ماشین‌آلات قانون‌گذاری نابه‌هنجار اتحادیه اروپا مستلزم یک «سه‌گفتگی» بین کمیسیون اروپا، پارلمان اروپا و 27 کشور عضو است. بر اساس گزارش بلومبرگ، مذاکره کنندگان در اواسط ژوئن با یکدیگر دیدار کردند و قصد دارند در 30 ژوئن مجدداً ملاقات کنند تا بسته را تا پایان چرخش شش ماهه فرانسه در ریاست جمهوری به پایان برسانند.

قانون NFTs در شار

در میان چیزهای دیگر، مذاکره‌کنندگان هنوز باید تصمیم بگیرند که آیا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در قانون بگنجانند و آیا باید از ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های رمزنگاری به افشای مصرف انرژی، به دلیل قدرت محاسباتی عظیم مورد نیاز برای استخراج و تراکنش‌ها، تصمیم بگیرند.

اتحادیه اروپا کار روی MiCA را در سال 2020 در تلاش برای تعیین قوانین مشترک در مورد ارزهای دیجیتال برای این بلوک آغاز کرد. همانطور که در مورد مسائل مربوط به حریم خصوصی و فناوری پیشرفته، اتحادیه اروپا مایل است در تنظیم دارایی های دیجیتال رهبری جهانی را به عهده بگیرد.

اتحادیه اروپا به دنبال رهبری نظارتی است

کمیسر اتحادیه اروپا، مرید مک گینس، جمعه گذشته از همه طرف ها خواست تا به مصالحه در مورد قوانین دست یابند و آنها را به پایان برسانند. سقوط استیبل کوین Terra در ماه مه، توقف برداشت توسط شبکه سلسیوساو گفت، و نگرانی‌ها مبنی بر اینکه روسیه از دارایی‌های کریپتو برای دور زدن تحریم‌ها استفاده می‌کند، قوانین را فوری‌تر کرده است.

شبکه سلسیوس می‌گوید فروش جهانی دارایی‌های کریپتو، عادی‌سازی فعالیت‌هایش را به چالشی تبدیل می‌کند و هشدار می‌دهد که مدتی طول می‌کشد. Babel Finance، یک وام دهنده رمزنگاری در هنگ کنگ، نیز برداشت و بازخرید را به دلیل مشکلات نقدینگی به حالت تعلیق درآورده است و صرافی ارز دیجیتال هنگ کنگ، Hoo، تراکنش های خود را متوقف کرد زیرا برداشت ها وجوه آن را تخلیه کرد.

ورنا راس، رئیس سازمان بازار و اوراق بهادار اروپا، ماه گذشته خواستار تکمیل کار روی قوانین رمزنگاری شد و گفت که با “بی صبری بزرگ” منتظر است تا طرفین به توافق برسند.

شرکت‌های رمزنگاری برای استخدام افسران انطباق تلاش می‌کنند

شرکت‌های رمزنگاری در تلاش هستند تا افسران انطباق را استخدام کنند، زیرا تنظیم‌کننده‌ها قوانین جدیدی را آماده می‌کنند یا راه‌هایی را برای اعمال قوانین موجود در دارایی‌های دیجیتال پیدا می‌کنند. شرکت ها در حال درک این موضوع هستند که نه تنها قوانین اجتناب ناپذیر هستند، بلکه می توانند به حفظ صنعت در مجموعه ای از نرده ها کمک کنند.

در تیاو ایالات متحده، به گفته کمیسیونر هستر پیرس، کمیسیون بورس و اوراق بهادار، به گفته کمیسیونر Hester Peirce، که می گوید عدم پذیرش قوانین او را شب ها بیدار نگه می دارد، از مقررات ارز دیجیتال رها شده است.

پیرس در نشست بلاک چین در پایان ماه می به CNBC گفت: «ما اجازه نمی‌دهیم نوآوری توسعه یابد و آزمایش‌ها به روشی سالم اتفاق بیفتد، و این شکست پیامدهای بلندمدتی دارد.

در اوایل ژوئن، سناتورهای سینتیا لومیس و کریستن گیلیبراند یک دو حزبی لایحه ایجاد یک چارچوب نظارتی برای بازارهای کریپتو. قانون نوآوری مالی مسئول، اختیار نظارتی بر اکثر بازارهای دارایی دیجیتال را به معاملات آتی کالا واگذار می کند. کمیسیون

بیت‌کوین، برترین ارز دیجیتال سفته‌بازی، برای اولین بار از نوامبر 2020 به زیر 20000 دلار سقوط کرد و سرمایه‌گذاران را آسیب‌پذیر کرد و قانون‌گذاران نه تنها در مورد محافظت از آنها، بلکه حفظ ثبات مالی و جلوگیری از جرایم مالی نگران بودند.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین: 22 ژوئن 2022

منبع: IG

فابیو پانتا، یکی از اعضای هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا، ماه گذشته هشدار داد که بازار کریپتو در حال حاضر بزرگتر از بازار 1.3 تریلیون دلاری وام مسکن در زمان آغاز بحران مالی سال 2008 است.

رگولاتورها از قبل اعمال محدودیت های ضد پولشویی را آغاز کرده اند. پلتفرم رمزنگاری BitMex سال گذشته توسط رگولاتورهای ایالات متحده به دلیل عدم انجام بررسی های AML 100 میلیون دلار جریمه شد.

یکی از پیچیده ترین رگولاتورهای اروپایی، اداره رفتار مالی بریتانیا، منتظر قانونی است که نظارت خود را بر شرکت های رمزنگاری فراتر از پولشویی گسترش دهد. تا کنون تنها 33 شرکت را پیدا کرده است که مایل به مجوز دادن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.