رضا میرکریمی: ثبات مدیریت و سیاست‌گذاری دراز مدت عامل مهم موفقیت جشنواره پویانمایی است

[ad_1] ماهرخ عباسپور: در چهارمین روز از سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران رضا میرکریمی نویسنده و کارگردان سینما از قسمت‌های مختلف جشنواره بازدید کرد. او در خلال این بازدید با اشاره به اینکه یکی از طرفداران جشنواره پویانمایی تهران است، گفت: با افتخار می‌گویم جشنواره پویانمایی تهران بین جشنواره‌های شبیه خودش یکی از با ثبات‌ترین و

کد خبر : 473310
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
رضا میرکریمی: ثبات مدیریت و سیاست‌گذاری دراز مدت عامل مهم موفقیت جشنواره پویانمایی است

[ad_1]

ماهرخ عباسپور: در چهارمین روز از سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران رضا میرکریمی نویسنده و کارگردان سینما از قسمت‌های مختلف جشنواره بازدید کرد.

او در خلال این بازدید با اشاره به اینکه یکی از طرفداران جشنواره پویانمایی تهران است، گفت: با افتخار می‌گویم جشنواره پویانمایی تهران بین جشنواره‌های شبیه خودش یکی از با ثبات‌ترین و موفق‌ترین‌ها است.
این کارگردان سینما که سابقه چهار دوره دبیری جشنواره جهانی فیلم فجر را دارد، تاکید کرد: دلیل این موفقیت حضور مدیری با ذوق و کاربلد به نام محمدرضا کریمی‌صارمی است که در همه این سال‌ها از جشنواره مراقبت و آن را با نظم و ثبات برگزار کرده است.

میرکریمی افزود: البته الان نگرانی من این است که پس از انتشار این مصاحبه، جماعتی که بی‌محابا بدنبال تخریب حرکت‌های حرفه‌ای و مستمر و با ریشه هستند دست بکار شوند! و سراغ این جشنواره هم بیایند.

کارگردان انیمیشن «عباس» که در سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران به نمایش درآمده است، گفت: امیدوارم جشنواره پویانمایی به سرنوشت بعضی دیگر از جشنواره‌های بزرگی که زمانی ذخایر معنوی، فرهنگی و ملی کشور بودند و حالا کم‌فروغ و بی‌اثر شده اند، دچار نشود.،

میرکریمی در پایان درباره وضعیت انیمیشن در ایران توضیح داد: خوشبختانه انیمیشن در ایران واقعاً درحال رشد است و حرکتی رو به جلو دارد و به جرات می‌شود گفت خروجی استاندارد و قابل عرضه بین‌المللی انیمیشن ایران در حال پیشی گرفتن از سینمای رو به افول داستانی ماست. البته شاید بخشی از این ماجرا ناشی از عدم حساسیت و جدی نگرفتن دنیای انیمیشن از طرف برخی مسئولان و در نتیجه دخالت نکردن شان‌باشد، که خیر است‌!

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران همچون دوره‌های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز از ۱۳ تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی در تهران در حال برگزاری است.

۲۴۵۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.