رشد S&P 500 با کاهش تورم باعث توقف امیدهای فدرال رزرو، تمرکز سود بانک ها

[ad_1] S&P 500 OUTLOOK: S&P 500 افزایش می یابد و در بهترین سطح خود از 15 فوریه بسته می شود و بخش های اختیاری مصرف کننده و بخش های ارتباطی پیشتاز دستاوردهای خود هستند. وال استریت عمده فروشی ضعیف تر از حد انتظار تورم احساسات مثبت را تقویت می کند و اشتها را برای دارایی

کد خبر : 345438
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۲۷
رشد S&P 500 با کاهش تورم باعث توقف امیدهای فدرال رزرو، تمرکز سود بانک ها

[ad_1]

S&P 500 OUTLOOK:

  • S&P 500 افزایش می یابد و در بهترین سطح خود از 15 فوریه بسته می شود و بخش های اختیاری مصرف کننده و بخش های ارتباطی پیشتاز دستاوردهای خود هستند. وال استریت
  • عمده فروشی ضعیف تر از حد انتظار تورم احساسات مثبت را تقویت می کند و اشتها را برای دارایی های پرریسک افزایش می دهد
  • فصل سود سه ماهه اول در روزهای آینده در کانون توجه قرار خواهد گرفت و بانک‌های کلیدی نتایج مالی خود را در روز جمعه گزارش می‌کنند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: دلار آمریکا در سقوط آزاد، USD/CAD نقض پشتیبانی عمده، GBP/USD در آستانه شکست

S&P 500 در روز پنجشنبه افزایش یافت و با افزایش 1.33 درصدی به 4146 رسید که بهترین بسته شدن آن از 15 فوریه تاکنون بود. با صعود امروز، معیار ارزش سهام خود را اندکی زیر مقاومت خوشه‌ای نزدیک به سطح روانی 4200 می‌بیند، منطقه‌ای که فروشندگان می‌توانند در آن جهش کنند، حرکت صعودی را متوقف کنند و باعث عقب‌نشینی شوند.

این احساسات در اوایل جلسه معاملاتی پس از اینکه رقم سرفصل ماه مارس به سمت پایین غافلگیر شد، تقویت شد و به 2.7 درصد سالانه در مقابل 3.0 درصد پیش بینی سالانه رسید، که پایین ترین میزان از ژانویه 2021 است. روند نزولی ثابت در قیمت های عمده فروشی، نیروهای تورمی را تضعیف خواهد کرد. اقتصاد در ماه های آینده، کاهش نیاز به افزایش نرخ اضافی. این بدان معناست که کمپین انقباض فدرال رزرو می تواند به زودی پایان یابد، احتمالاً پس از افزایش 25 واحدی نهایی در نشست ماه می FOMC.

پس از توقف فدرال رزرو، معامله گران تمام توجه خود را بر کاهش نرخ بهره و بزرگی تغییر سیاست پولی قریب الوقوع متمرکز خواهند کرد. در حالی که این سناریو می تواند در ابتدا تا حدودی برای دارایی های ریسک مثبت باشد، اما در میان مدت چنین نخواهد بود، زیرا هر گونه تسهیل از سوی بانک مرکزی احتمالاً به بدتر شدن چشم انداز کلان و خطرات رکود فزاینده پاسخ خواهد داد. با گذشت زمان، یک محیط رکودی حمایتی از سود شرکت یا قیمت سهام نخواهد بود.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

با تمرکز بر کاتالیزورهای کوتاه مدت، فصل درآمد سه ماهه اول که قرار است به طور جدی از روز جمعه آغاز شود، توجهات را به خود جلب خواهد کرد و JPMorgan Chase (JPM)، ولز فارگو (WFC) و Citigroup (C) قرار است نتایج خود را در سال جاری رونمایی کنند. صبح قبل از زنگ افتتاحیه تقویم درآمد جدید DailyFX را بررسی کنید تا ببینید وال استریت برای هر شرکت از نظر EPS و درآمد چه انتظاراتی دارد.

بانک‌های تجاری و سرمایه‌گذاری، به‌عنوان وام دهندگان و مؤسسات معامله‌کننده در بازار سرمایه، نگاهی ردیف اول به اقتصاد دارند، بنابراین معامله‌گران باید به‌دقت افشای مالی خود را بررسی کنند، اما مهم‌تر از آن، راهنمایی‌های آینده آنها، به‌ویژه پس از آشفتگی ماه گذشته در صنعت، که منجر به شکست SVB و SBNY شد.

درآمدهای کلیدی شرکت در راه است

image1.png

منبع: تقویم درآمد DailyFX




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 1% 3% 2%
هفتگی 3% 1% 2%

S&P 500 TECHNICAL Analysis

پس از صعود اخیر، S&P 500 به فاصله قابل توجهی از منطقه مقاومت خوشه ای نزدیک به سطح 4200 رسیده است. اگر گاوها موفق شوند قیمت ها را در روزهای آینده به بالاتر از این مانع فنی برسانند، شتاب خرید می تواند تسریع شود و راه را برای حرکت به سمت 4310 هموار کند، یعنی اصلاح فیبوناچی 61.8 درصدی کاهش سال 2022.

از طرف دیگر، اگر S&P 500 نتواند به سمت بالاتر حرکت کند و پایین بیاید، حمایت اولیه روی 4100 و به دنبال آن 4075 قرار می گیرد. در نقاط ضعف بیشتر، تمرکز به 4035 تغییر می کند، فقط یک لمس بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه.

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار فنی S&P 500 با استفاده از TradingView تهیه شد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.