رشد 10 درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال ارزش شرکت های آفریقایی را تا 0.76 درصد کاهش می دهد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] مطالعه انجام شده توسط دو استادیار در دانشگاه آمریکایی در قاهره (AUC) نشان می دهد که افزایش 10 درصدی در ارزش بازار ارزهای دیجیتال باعث کاهش 0.76 درصدی ارزش بازار “موجودات خرد آفریقایی” می شود. رشد بازار کریپتو به بخش‌های رقابتی کمتر آسیب می‌زند بر اساس یافته‌های مطالعه‌ای که توسط مینا سامی و وائل

کد خبر : 186876
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
رشد 10 درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال ارزش شرکت های آفریقایی را تا 0.76 درصد کاهش می دهد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

مطالعه انجام شده توسط دو استادیار در دانشگاه آمریکایی در قاهره (AUC) نشان می دهد که افزایش 10 درصدی در ارزش بازار ارزهای دیجیتال باعث کاهش 0.76 درصدی ارزش بازار “موجودات خرد آفریقایی” می شود.

رشد بازار کریپتو به بخش‌های رقابتی کمتر آسیب می‌زند

بر اساس یافته‌های مطالعه‌ای که توسط مینا سامی و وائل عبدالله انجام شد، هر بار که ارزش بازار ارزهای دیجیتال 10 درصد رشد می‌کند، معادل 0.76 درصد کاهش در ارزش بازار واحدهای خرد آفریقایی وجود دارد.

یافته‌های این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که در بخش‌های کمتر رقابتی هستند، “احتمال بیشتری دارد که از گسترش بازار ارزهای دیجیتال آسیب ببینند.” به عنوان مثال، این دو نویسنده در گزارش خود به این نتیجه می‌رسند که بازار ارزهای دیجیتال «تأثیر قابل‌توجهی بر بخش‌های انرژی، مالی، صنعتی و خدمات مصرف‌کننده آفریقا» دارد.

به گفته نویسندگان، در مقابل، بخش املاک و مستغلات و فناوری اطلاعات کمتر تحت تأثیر رشد بازار ارزهای دیجیتال قرار می گیرند. در همین حال، نویسندگان ادعا کردند که مطالعه آنها اهمیت داشتن “استراتژی های داخلی و تجربه شرکت” را برجسته کرده است. این ویژگی‌ها برای شرکت‌های آفریقایی که اکنون باید با ارزهای دیجیتال رقابت کنند، حیاتی هستند.

اگرچه نویسندگان – که همچنین استادیار AUC هستند – اقدامات کشورها برای مقابله با رشد بازار ارزهای دیجیتال را تایید کرده‌اند، اما استدلال می‌کنند که چنین اقداماتی در واقع “در محافظت از شرکت‌های داخلی آنها شکست خورده است.” به گفته نویسندگان، این شکست مستلزم مداخلات دولت‌هایی است که «رقابت‌پذیری بازار مالی در آفریقا را بهبود می‌بخشد».

افزایش رقابت پذیری بازارهای سهام

برای دستیابی به این هدف، این مطالعه می‌گوید که دولت‌ها ابتدا باید رقابت‌پذیری بازارهای سهام خود را افزایش دهند. سپس نویسندگان در مقاله خود سه الزامی را که باید برای بهبود رقابت پذیری بازارهای سهام برآورده شوند، فهرست می کنند. دو الزام اول به شرح زیر ذکر شده است:

این امر مستلزم (1) تقویت نوآوری ها و بهبود مقررات در این بازار مالی سنتی برای رقابت با بازار ارزهای دیجیتال است. (2) دولت ها باید تنوع ذخایر در آفریقا را تقویت کنند. سقف بازار سهام در آفریقا به طور قابل توجهی بزرگ است. با این حال، از سهام محدود رنج می برد.

سومین نیاز فهرست شده مربوط به خدمات مالی آفریقا و چالش های زیرساختی است. به گفته نویسندگان، چنین چالش هایی “به یک مانع آشکار برای توسعه و رقابت بازار سهام تبدیل شده اند.”

علاوه بر بهبود رقابت پذیری بازارهای سهام، نویسندگان گفتند که شرکت ها همچنین باید “استراتژی های خود را برای جذب سرمایه گذاران تقویت کنند.” آنها همچنین پیشنهاد کردند که موسسات مالی توسعه (DFI) باید بیشتر در کشورها، صنایع یا حوزه‌های تجاری سرمایه‌گذاری کنند که «سرمایه‌گذاران خصوصی آن را پرهزینه و پرخطر می‌دانند».

آیا با یافته های این مطالعه موافق هستید؟ شما می توانید نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.