رشد ۱۰ درصدی شناورهای دریایی نسبت به سال گذشته؛ فعالیت ۴۸ شناور مسافری و ۶۴ لندینگ کرافت

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی  به رشد ده درصدی تعداد شناورها و لندینگ‌کرافت‌ها نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد. مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به رشد ده درصدی تعداد شناورها و لندینگ‌کرافت‌ها نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته تعداد صندلی شناورها را ۵ هزار و ۸۱۳ و ظرفیت لندینگ‌کرافت‌ها

کد خبر : 335051
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
رشد ۱۰ درصدی شناورهای دریایی نسبت به سال گذشته؛ فعالیت ۴۸ شناور مسافری و ۶۴ لندینگ کرافت


مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی  به رشد ده درصدی تعداد شناورها و لندینگ‌کرافت‌ها نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به رشد ده درصدی تعداد شناورها و لندینگ‌کرافت‌ها نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته تعداد صندلی شناورها را ۵ هزار و ۸۱۳ و ظرفیت لندینگ‌کرافت‌ها را ۲ هزارو ۷۲۰ خودرو اعلام کرد.

مهدی فرمهینی فراهانی مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به رشد ده درصدی تعداد شناورهای مسافری و لندینگ کرافت‌ها نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته، افزود:

 ۴۸ فروند شناور مسافری با ظرفیت ۵  هزار و ۸۱۳ صندلی در مسیرهای مسافری بندر شهید حقانی در بندرعباس به بندر شهید ذاکری قشم و بالعکس، شهید حقانی بندرعباس به جزیره هرمز و بالعکس، بندر شهید ذاکری قشم به جزیره هرمز و بالعکس، بنادر گناوه و بوشهر به جزیره خارک و بالعکس و همچنین در سایر استان‌های ساحلی کشور مسافران را جابه‌جا می‌کنند.

بنا بر اعلام مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ۶۴ لندینگ‌کرافت با ظرفیت جابه‌جایی ۲ هزار و ۷۲۰ خودرو در مسیرهای بنادر پهل و لافت به جزیره قشم همچنین بنادر چارک و آفتاب به جزیره کیش وظیفه حمل و نقل خودرو و جابه‌جایی مسافران را برعهده‌ دارند.

او همچنین با اشاره به شماره تلفن اضطراری ١۵۵٠ مربوط به مرکز هماهنگی جست‌وجو و نجات دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، ادامه داد:

این سامانه به‌صورت شبانه‌روزی در استان‌های ساحلی کشور فعال است و مردم می‌توانند هرگونه سانحه دریایی را از این طریق اطلاع‌رسانی کنند.

 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.