رشد یورو در آستانه انتشار آمار تورم اروپا توسط رویترز متوقف شد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل توسط جویس آلوز و تام وستبروک لندن/سنگاپور (رویترز) – پس از ثبت بزرگترین افزایش یک روزه خود در یک ماه گذشته، پیش از انتشار آمار تورم منطقه یورو که

کد خبر : 327797
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
رشد یورو در آستانه انتشار آمار تورم اروپا توسط رویترز متوقف شد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

توسط جویس آلوز و تام وستبروک

لندن/سنگاپور (رویترز) – پس از ثبت بزرگترین افزایش یک روزه خود در یک ماه گذشته، پیش از انتشار آمار تورم منطقه یورو که می تواند افزایش ارزش پول را تجدید کند، یورو در برابر دلار تقویت شد.

به دنبال تورم بیش از حد انتظار آلمان در ماه فوریه که بر فشار بر بانک مرکزی اروپا برای افزایش نرخ‌ها پس از افزایش غیرمنتظره در فرانسه و اسپانیا افزود، یورو روز چهارشنبه 0.9 درصد در برابر دلار افزایش یافت و بزرگترین جهش روزانه خود در یک ماه گذشته را رقم زد. . پیش از انتشار آمار تورمی در ساعت 1000 GMT، 0.35 درصد کاهش یافت و به 1.0633 دلار رسید.

اما سرمایه گذاران بر این عقیده هستند که یورو در آستانه افزایش قیمت است زیرا بازارها برای افزایش قیمت دیگری آماده می شوند.

Antje Praefcke، تحلیلگر ارز در Commerzbank (ETR:) گفت: «برخلاف انتظارات، داده‌های مربوط به منطقه یورو که امروز منتشر می‌شود ممکن است کاهش کمی را نشان ندهد، اما در عوض افزایش بیشتری را نیز ثبت کند. همین امر در مورد تورم اصلی صدق می‌کند.»

“در نتیجه انتظارات نرخ بانک مرکزی اروپا ممکن است دوباره به سمت صعودی تنظیم شود.” او افزود که این احتمالاً یورو را بالاتر می برد.

استرلینگ با اظهارات اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلستان، که گفت “هیچ چیزی در مورد افزایش نرخ در آینده تصمیم گیری نشده است” که باعث شد معامله گران شرط بندی بر روی نرخ های بالاتر را کاهش دهند، متوقف شد. پوند با 0.5 درصد کاهش به 1.1964 دلار رسید. [GBP/]

ارزش پول آمریکا که ارزش ارز آمریکا را در برابر شش واحد پول دیگر اندازه گیری می کند، با افزایش بازدهی خزانه داری آمریکا و پس از آنکه نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو در نشست بعدی فدرال رزرو در نشست بعدی فدرال رزرو در سال 2018، راه را برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره باز گذاشت، 0.39 درصد افزایش یافت و به 104.79 واحد رسید. مارس.

در جاهای دیگر، ین 0.37 درصد کاهش یافت و به 136.72 در برابر دلار رسید، در حالی که دلار استرالیا و نیوزیلند و پس از رشدهای قوی در روز چهارشنبه که توسط داده‌های تولیدی پرشور چین حمایت شد، اندکی متزلزل شدند.

دلار آخرین بار با 0.44 درصد کاهش به 0.6729 دلار رسید. دلار نیوزیلند که در روز چهارشنبه 1.2 درصد افزایش یافت، در روز پنجشنبه 0.7 درصد کاهش یافت و به 0.6214 دلار رسید.

یوان چین پس از ثبت بزرگترین جهش خود در سال 2023 در روز چهارشنبه، به 6.9125 در هر دلار بازگشت.

سرمایه گذاران منتظر نشست کنگره ملی خلق چین هستند که از روز یکشنبه آغاز می شود و به دنبال راهنمایی در مورد حمایت از سیاست برای بهبود پس از کووید هستند.

جو کاپورسو، رئیس اقتصاد بین‌الملل بانک مشترک المنافع استرالیا (OTC:) گفت: «غافلگیری مثبت دیروز در شاخص‌های PMI برای چین در ماه فوریه، برای قیمت‌های کالاهای معدنی و ارزهای کشورهای صادرکننده آنها مثبت است.

او گفت: «یوان و ارزهای کالایی مانند دلار استرالیا و نیوزلند در صورتی که این نشست سیگنالی برای رشد ارسال کند، همانطور که ما انتظار داریم، می‌توانند افزایش چشمگیری داشته باشند.

به دلیل مشکلاتی که در وام دهنده رمزارز Silvergate بر روحیه تأثیر گذاشت، 1٪ کاهش یافت و به 23,395 دلار رسید.

علاوه بر تورم اروپا، اشتغال در منطقه یورو و صورتجلسه بانک مرکزی، و همچنین داده های مربوط به مطالبات بیکاری در ایالات متحده، در اواخر روز موعد مقرر می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.