رشد طلا با کاهش بازدهی، نزدک 100 فورج دو برابر پیش از درآمدهای کلیدی فناوری

[ad_1] چشم انداز طلا و نزدک 100: قیمت طلا پیشروی در روز دوشنبه، با پشتیبانی دلار آمریکا ضعف و کاهش بازده خزانه در همین حال، نزدک با انتشار نتایج سه ماهه مایکروسافت و آلفابت در روز سه شنبه، 100 اسلاید در مورد احساسات محتاطانه بازار قبل از درآمدهای کلیدی شرکت ها این مقاله به سطوح

کد خبر : 350323
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
رشد طلا با کاهش بازدهی، نزدک 100 فورج دو برابر پیش از درآمدهای کلیدی فناوری

[ad_1]

چشم انداز طلا و نزدک 100:

  • قیمت طلا پیشروی در روز دوشنبه، با پشتیبانی دلار آمریکا ضعف و کاهش بازده خزانه
  • در همین حال، نزدک با انتشار نتایج سه ماهه مایکروسافت و آلفابت در روز سه شنبه، 100 اسلاید در مورد احساسات محتاطانه بازار قبل از درآمدهای کلیدی شرکت ها
  • این مقاله به سطوح کلیدی فناوری می‌پردازد که باید در نزدک 100 در روزهای آینده تماشا کنید

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: پیش بینی هفته آینده S&P 500 – درآمدهای MSFT، GOOGL، AMZN و META برای هدایت بازارها

قیمت طلا (XAU/USD) در ابتدای هفته به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا و کاهش بازدهی خزانه داری اندکی افزایش یافت، اما با ادامه نگرانی معامله گران از چشم انداز سیاست فدرال رزرو، و انتظارات وال استریت در وضعیتی از وضعیت، افزایش ها محدود شد. شار در روزهای اخیر در مقابل این پس‌زمینه، XAU/USD در معاملات بعد از ظهر نیویورک با 0.3 درصد افزایش به 1995 دلار رسید، اگرچه نتوانست بیشتر زیان‌های جمعه گذشته را کاهش دهد، زیرا اظهارات تندروانه مقامات بانک مرکزی باعث فروش شدید فلز گرانبها شد.

در حالی که طلا از آستانه 2000 دلار عبور کرده و بیش از 3 درصد از بالاترین قیمت خود در آوریل کاهش یافته است، اما در میان مدت وضعیت صعودی خود را حفظ می کند. با کاهش سرعت اقتصاد ایالات متحده و چشمک زدن شاخص های کلیدی بازار سیگنال های رکودFOMC رسماً کمپین سختگیرانه خود را پایان دهد. زمانی که این اتفاق بیفتد، با تلاش معامله گران برای پیشبرد چرخه تسهیل، نرخ ها با سرعت بیشتری شروع به کاهش خواهند کرد. این باید محیطی خوش خیم برای فلزات گرانبها ایجاد کند.

مربوط: یورو Stoxx 50، UK FTSE 100 – شاخص های عرض در مورد روند به ما چه می گویند؟

در جای دیگر، نزدک 100 روز دوشنبه پس از یک عملکرد تقریبا ثابت در روز جمعه، به سمت نزول رفت و در معاملات اوایل بعدازظهر بیش از 0.7 درصد سقوط کرد و در میان احساسات محتاطانه پیش از درآمدهای اصلی شرکت ها، سقوط کرد. با توجه به اینکه انتظار می‌رود چندین غول بزرگ فناوری نتایج فصلی خود را در این هفته منتشر کنند، از جمله مایکروسافت و آلفابت در روز سه‌شنبه، بسیاری از معامله‌گران در حاشیه هستند و منتظر تجزیه و تحلیل گزارش‌های خود قبل از سرمایه‌گذاری اضافی برای دارایی‌های ریسک هستند.

Nasdaq 100 بیش از 20 درصد نسبت به پایین‌ترین قیمت ژانویه خود افزایش یافته است، بنابراین بسیاری از اخبار خوب از قبل در قیمت منعکس شده است. این بدان معناست که درآمدهای حاصل از فناوری بزرگ باید با یک حاشیه بزرگ شگفت‌زده شود تا حرکت صعودی دوباره ایجاد شود و روند صعودی ادامه یابد. در غیر این صورت، گاوهای نر می‌توانند دسته‌جمعی شروع به ضمانت کنند و زمینه را برای یک عقب‌نشینی قابل توجه در کوتاه مدت فراهم کنند.

با تمرکز بر آلفابت و مایکروسافت، اولی درآمد هر سهم 1.08 دلار با درآمد 68.87 میلیارد دلار را نشان می دهد، در حالی که دومی پیش بینی می شود EPS 2.24 دلار از فروش 51.12 میلیارد دلاری را گزارش کند. برای فهرست کامل‌تری از گزارش‌های شرکتی آتی، تقویم درآمد جدید DailyFX را بررسی کنید.

image1.png

منبع: تقویم درآمد DailyFX

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز فنی نزدک 100

از دیدگاه قیمت، نزدک 100 در اوایل این ماه پس از صعود بیش از 20 درصدی نسبت به پایین‌ترین سطح خود در سال 2023، وارد بازار صعودی شد. در حالی که این پیشرفت به خودی خود مثبت است، اما احتیاط لازم است زیرا قیمت ها اخیراً یک الگوی نزولی را ایجاد کرده اند که یک سیگنال شوم برای معیار فناوری است.

اگر دو بالای صفحه تایید شود، Nasdaq 100 می‌تواند با افت شدیدی روبرو شود، با آزمایش مجدد سطح 12500 به طور بالقوه. از نظر سیگنال های فنی برای تماشا، پیکربندی نزولی با شکست زیر پشتیبانی در 12835 تأیید می شود.

از سوی دیگر، اگر شاخص فناوری به سمت بالاتر حرکت کند و روند صعودی خود را از سر بگیرد، مقاومت اولیه در 13200 ظاهر می شود. حرکت بالاتر از این مانع می تواند سطح دوگانه را باطل کند و راه را برای صعود به سمت 13610 هموار کند، که مربوط به 50 درصد اصلاح فیبوناچی در فروش نوامبر 2021/اکتبر 2022 است.

نمودار فنی نزدک 100

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار Nasdaq 100 با استفاده از TradingView تهیه شد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.