رشد دلار پس از فروش اخیر در حالی که معامله گران در انتظار بانک مرکزی اروپا هستند توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا و یورو در فرانکفورت، آلمان، در این تصویر تصویری که در 7 مه 2017 گرفته شده است. 7 مه 2017. رویترز/کای فافنباخ/تصویر/فایل عکس توسط هری رابرتسون و ری وی لندن/سنگاپور (رویترز) – دلار روز پنجشنبه پس از اینکه پیش از آن در معاملات پرنوسان پیش از

کد خبر : 272914
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
رشد دلار پس از فروش اخیر در حالی که معامله گران در انتظار بانک مرکزی اروپا هستند توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا و یورو در فرانکفورت، آلمان، در این تصویر تصویری که در 7 مه 2017 گرفته شده است. 7 مه 2017. رویترز/کای فافنباخ/تصویر/فایل عکس

توسط هری رابرتسون و ری وی

لندن/سنگاپور (رویترز) – دلار روز پنجشنبه پس از اینکه پیش از آن در معاملات پرنوسان پیش از افزایش نرخ بهره از سوی بانک مرکزی اروپا (ECB) به پایین‌ترین حد یک ماهه سقوط کرد، افزایش یافت.

دلار آمریکا در روزهای اخیر کاهش یافته است زیرا سرمایه‌گذاران نشانه‌هایی مبنی بر اینکه فدرال رزرو ایالات متحده در نظر دارد کاهش نرخ‌های تهاجمی خود را در دسامبر کاهش دهد، تشویق کرده‌اند. با این حال، دلار در روز پنجشنبه مسیر خود را معکوس کرد که به گفته تحلیلگران یک جهش طبیعی پس از کاهش شدید بود.

یورو در روز پنجشنبه به بالاترین حد یک ماهه 1.0094 دلار رسید و پس از تقویت دلار سقوط کرد.

پیش از تصمیم بانک مرکزی اروپا در ساعت 1215 GMT، آخرین بار با 0.47 درصد کاهش به 1.0032 دلار رسید. انتظار می رود بانک مرکزی نرخ سپرده خود را 75 واحد پایه (bps) به 1.5 درصد افزایش دهد که بالاترین میزان در 13 سال گذشته است. همچنین احتمالاً در یک یارانه کلیدی به بانک های تجاری قرار خواهد گرفت.

آلوین تان، رئیس استراتژی آسیا FX در RBC Capital Markets می‌گوید: «من فکر می‌کنم کمی سود گرفتن در این سطح بی‌سابقه نیست. از روز دوشنبه، یورو-دلار حدود 2.2 درصد افزایش یافته است، بنابراین در دو روز گذشته حرکت بسیار بزرگی در دلار داشته ایم.

در برابر سبدی از ارزها، دلار با 0.54 درصد افزایش به 110.14 رسید و پس از سقوط به 109.53 به پایین ترین حد یک ماهه در اوایل روز پنجشنبه، بازگشت. پوند با 0.59 درصد کاهش به 1.1561 دلار رسید.

ین ژاپن در اوایل معاملات لندن بیش از 0.5 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح 145.11 برای دلار رسید.

با این حال، سودهای بعدی را نیز معکوس کرد و تقریباً در 146.34 ثابت ماند. معاملات پس از مداخلات مشکوک دولت برای تقویت ارز در روزهای جمعه و دوشنبه نوسان داشته است.

تموس فیوتاکیس، رئیس استراتژی FX در گفت: نشست ECB می تواند باعث ایجاد نوسانات در یورو شود، اگر شورای حاکم در مورد زمان کاهش دارایی های خود از اوراق قرضه دولتی از طریق انقباض کمی (QT) بحث کند. بارکلی (LON:).

فیوتاکیس گفت: از نظر ما QT برای یورو بد است، نه خوب. او گفت که احتمالاً هزینه‌های استقراض اقتصادهای ضعیف‌تری مانند ایتالیا را افزایش می‌دهد، “و این به طور کلی برای یورو بد است.”

بازارها همچنان منتظر افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره دیگر از سوی فدرال رزرو در هفته آینده هستند، اگرچه بسیاری از سرمایه گذاران انتظار افزایش کمتری در ماه دسامبر را دارند.

داده‌های مسکن منتشر شده در این هفته، که نشان داد قیمت خانه‌های تک‌خانواری ایالات متحده در ماه آگوست سقوط کرد، شواهدی را ارائه کرد که نشان می‌دهد افزایش‌های فدرال رزرو در حال حاضر باعث کند شدن اقتصاد شده است.

بانک مرکزی کانادا یک شبه افزایش کمتر از حد انتظار نرخ بهره را به میزان 50 واحد در ثانیه اعلام کرد. این اقدام سرمایه‌گذاران را نسبت به نشانه‌هایی مبنی بر کاهش سرعت فدرال‌رزرو و بانک مرکزی اروپا، هوشیارتر کرده است.

دلار کانادا آخرین بار با 0.45 درصد کاهش به 1.3615 در هر دلار آمریکا معامله شد.

دلار با 0.69 درصد کاهش به 0.645 دلار رسید، زیرا تورم داغ فشار را برای افزایش شدیدتر نرخ توسط بانک مرکزی استرالیا افزایش داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.