رشد دلار پس از ضررهای شدید پس از نشست فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه افزایش یافت و تلاش کرد پس از زیان های شدید جلسه قبل که فدرال رزرو نرخ های بهره را افزایش داد، اما همچنین انتظارات برای افزایش بیشتر در آینده را کاهش داد، دوباره به سمت خود برگشت. در

کد خبر : 203427
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۵۵
رشد دلار پس از ضررهای شدید پس از نشست فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه افزایش یافت و تلاش کرد پس از زیان های شدید جلسه قبل که فدرال رزرو نرخ های بهره را افزایش داد، اما همچنین انتظارات برای افزایش بیشتر در آینده را کاهش داد، دوباره به سمت خود برگشت.

در ساعت 3:05 بامداد به وقت شرقی (0705 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از افت تقریباً 1 درصدی از نزدیک به بالاترین سطح دو دهه اخیر در پی تصمیم فدرال رزرو، 0.2 درصد افزایش یافت و به 102.828 رسید. .

پس از افزایش حدود 1 درصدی در معاملات آسیایی، 0.2 درصد کاهش یافت و به 1.0598 رسید، در حالی که پس از سقوط به زیر سطح مهم فیزیولوژیکی 130 برای اولین بار در یک هفته، با 0.4 درصد افزایش به 129.55 رسید.

همانطور که انتظار می رفت، روز چهارشنبه یک افزایش 50 واحد پایه، بزرگترین افزایش آن از سال 2000 تاکنون بود.

اما رئیس جروم پاول مبنی بر اینکه اعضای فدرال رزرو فعالانه تغییرات 75 نقطه پایه را در آینده در نظر نمی گیرند، بسیاری را در بازارهای ارز شگفت زده کرد زیرا معامله گران به طور فزاینده شرط بندی می کردند که FOMC افزایش نرخ حتی بیشتر را برای مبارزه با تورم در حال اجرا انتخاب خواهد کرد. سطوحی که در چهار دهه گذشته مشاهده نشده است.

با این حال، دلار در حال تلاش برای بازگشت به روز پنج‌شنبه با افزایش 200 واحدی بیشتر در ثانیه است که همچنان برای بقیه سال ادامه دارد.

«قیمت‌گذاری در بازار نسبت به تاریخ بسیار تهاجمی نیست. با توجه به موقعیتی که اقتصاد در حال حاضر در آن قرار دارد، به خصوص تهاجمی به نظر نمی رسد. اگرچه فدرال رزرو احتمالاً آن را قبول نخواهد کرد، ما متقاعد شده‌ایم که آنها تأثیر آن بر انتظارات تورمی بلندمدت پس از FOMC را از نزدیک بررسی خواهند کرد.»

علاوه بر این، “تمرکز FOMC بر مبارزه با تورم و افزایش نرخ های اولیه همچنان به دلار حمایت شده در ماه های تابستان اشاره می کند.”

در حال حاضر توجه به بانک مرکزی بریتانیا معطوف شده است، در حالی که انتظار می رود بانک مرکزی بریتانیا در اواخر جلسه 25 واحد پایه افزایش یابد، که چهارمین جلسه متوالی آن با افزایش نرخ بهره خواهد بود.

«موضع جنگ طلبانه BoE مانع از سقوط پوند نشد، به طوری که GBP/USD در ماه آوریل 4.31 درصد کاهش یافت. کنت فیشر، تحلیلگر OANDA گفت: من انتظار ندارم که پوند پس از افزایش 0.25 درصدی تسکین پیدا کند و خطر پوند همچنان به سمت پایین متمایل است.

با 0.6% کاهش در 1.2542 معامله شد.

در جاهای دیگر، 0.6٪ کاهش یافت و به 0.7222 رسید، و پس از اینکه بانک مرکزی استرالیا در روز سه شنبه برای مبارزه با تورم افزایش یافت، برخی از سودهای قبلی جفت را پس داد، در حالی که در بحبوحه ترس از اینکه قرنطینه های سختگیرانه COVID مانع تلاش های چین برای تقویت رشد اقتصادی شود، با 0.1٪ افزایش به 6.6171 معامله شد. .

انتظار می‌رود لهستان و جمهوری چک هر دو در اواخر روز پنجشنبه نرخ‌های بهره را افزایش دهند تا نرخ تورم سریع‌تر را مهار کنند و نرخ اصلی خود را با یک درصد کامل به 5.5 درصد افزایش دهند. افزایش 50 واحدی در پراگ انتظار می رود که نرخ معیار را به 5.5 درصد برساند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.