رشد دلار بر انعطاف پذیری مصرف کننده ایالات متحده؛ سقوط پوند توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه اروپا در روز چهارشنبه افزایش یافت و از پایین‌ترین سطح 15 ماهه خود جهش کرد، در حالی که استرلینگ پس از داده‌های ضعیف‌تر از حد انتظار تورم بریتانیا کاهش یافت. در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در

کد خبر : 376900
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
رشد دلار بر انعطاف پذیری مصرف کننده ایالات متحده؛  سقوط پوند توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه اروپا در روز چهارشنبه افزایش یافت و از پایین‌ترین سطح 15 ماهه خود جهش کرد، در حالی که استرلینگ پس از داده‌های ضعیف‌تر از حد انتظار تورم بریتانیا کاهش یافت.

در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از سقوط روز سه‌شنبه به 99.362 که پایین‌ترین میزان از آوریل 2022 است، با 0.2 درصد افزایش در 99.858 معامله شد.

دلار با انعطاف پذیری مصرف کننده ایالات متحده افزایش یافت

دلار پس از انتشار داده های ماه ژوئن ایالات متحده یک شبه افزایش یافت. اگرچه این رقم در ماه ژوئن کمتر از حد انتظار افزایش یافت، اما عدد مه بیشتر مورد بازنگری قرار گرفت و انعطاف پذیری بیشتری را نشان داد که نشان دهنده تداوم انعطاف پذیری مصرف کننده است.

این انتشار انتظارات مبنی بر از سرگیری افزایش نرخ بهره را در این ماه پس از بدون تغییر نگه داشتن آنها در ژوئن تغییر نداد.

تورم بریتانیا در ماه ژوئن بیش از حد انتظار کاهش یافت

پس از سقوط سالانه بریتانیا به 7.9 درصد در ژوئن، از 8.7 درصد در ماه می، و کمتر از 8.2 درصد مورد انتظار، 0.7 درصد کاهش یافت و به 1.2945 رسید.

در حالی که CPI این کشور از بالاترین رقم 41 ساله اکتبر یعنی 11.1 درصد فاصله می گیرد، همچنان بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی باقی مانده است و بازار همچنان در سال جاری 100 واحد پایه افزایش قیمت داشته است.

یورو قبل از اعلام نهایی CPI در ژوئن کاهش می یابد

0.3% کاهش یافت و به 1.1198 رسید و به 1.1276 بازگشت که بالاترین میزان از فوریه 2022 است که این جفت در جلسه قبل به آن رسیده بود.

قرائت نهایی ماه ژوئن نیز در اواخر جلسه برگزار می شود و انتظار می رود که تائید کند که تورم در ماه گذشته 5.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که از 6.1 درصد در ماه قبل کاهش یافته است.

به طور گسترده انتظار می رود که در هفته آینده یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد، اما پس از اینکه یک شاهین شناخته شده بانک مرکزی اروپا امکان توقف بحث چرخه افزایش نرخ را پس از جولای توسط بانک مرکزی باز کرد، ارز واحد ضعیف شده است.

کلااس نات، عضو شورای حاکم، یک شاهین شناخته شده، در مصاحبه ای در روز سه شنبه در رابطه با افزایش نرخ بهره گفت: «برای ژوئیه این یک ضرورت است. “

در جاهای دیگر، پس از کاهش به 137.25 در روز جمعه، پایین ترین سطح از 17 می، قبل از نشست سیاست بانک مرکزی ژاپن در هفته آینده، 0.3 درصد افزایش یافت و به 139.62 رسید.

0.5% کاهش یافت و به 0.6781 رسید، در حالی که 0.5% افزایش یافت و به 7.2171 رسید. یوان پس از اینکه داده ها نشان داد که بهبود اقتصادی چین در سه ماهه دوم به طور قابل ملاحظه ای کند شده است، به مبارزه ادامه داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.