رشد دلار با ثابت ماندن تورم. عقب نشینی استرلینگ توسط Investing.com

© رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه پس از افزایش تورم مصرف کننده ایالات متحده در ژانویه بالا رفت، در حالی که استرلینگ پس از کاهش نرخ CPI بریتانیا کاهش یافت. در ساعت 03:10 ET (07:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در

کد خبر : 320334
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
رشد دلار با ثابت ماندن تورم.  عقب نشینی استرلینگ توسط Investing.com



© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه پس از افزایش تورم مصرف کننده ایالات متحده در ژانویه بالا رفت، در حالی که استرلینگ پس از کاهش نرخ CPI بریتانیا کاهش یافت.

در ساعت 03:10 ET (07:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.3 درصد افزایش در 103.457 معامله شد.

Headline ایالات متحده در ژانویه با 6.4 درصد سال به سال، بالاتر از انتظار 6.2 درصدی اقتصاددانان بود، در حالی که آمار سال به سال پربازدید، که اقلام ناپایدار مانند انرژی و غذا را مصرف می کند، با 5.6 ​​درصد رسید. ، بالاتر از 5.5 درصد پیش بینی شده است.

این ارقام نشان می دهد که مهار تورم حتی پس از یک سری افزایش نرخ بهره دشوار است و این احتمال را ایجاد می کند که نقطه پایانی بالاتر از آنچه بازار در ابتدا تصور می کرد برای این افزایش ها مشاهده شود.

جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک، اواخر روز سه‌شنبه اشاره کرد که تورم علیرغم تعدیل در ماه‌های اخیر، بسیار بالا باقی می‌ماند، که به معنی افزایش بیشتر نیاز است.

وی با بیان اینکه کار ما هنوز انجام نشده است، گفت: تا زمانی که کارمان تمام شود، در مسیر باقی می‌مانیم.

ارقام ایالات متحده بعداً در جلسه ارائه می شود و سرنخ هایی را در مورد چگونگی تحمل مصرف کنندگان ایالات متحده پس از افزایش های زنجیره ای نرخ بهره فدرال رزرو در سال گذشته ارائه می دهد.

در جاهای دیگر، پس از اینکه نرخ سرفصل سالانه به 10.1 درصد در ژانویه رسید، 0.6% کاهش یافت و به 1.2094 رسید که از 10.5% در ماه گذشته کاهش داشت. در حالی که این کاهش بیش از حد انتظار بود و سومین ماه متوالی است که عقب نشینی کرده است، اما همچنان بیش از پنج برابر هدف 2 درصدی بانک انگلستان است.

در حالی که یورو در آستانه سخنرانی کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، درگیر خرید دلار شد، با 0.2 درصد کاهش به 1.0709 رسید.

لاگارد ماه گذشته اظهار داشت که بانک مرکزی اروپا به افزایش سریع نرخ بهره ادامه خواهد داد تا تورم را که بسیار بالا باقی مانده است، کند کند و معامله گران به دنبال این هستند که ببینند آیا او این احساسات را کاهش داده است یا خیر.

با 0.2 درصد افزایش به 133.32 رسید، در حالی که معامله گران همچنان در تلاشند تا نامزدی کازوئو اوئدا، یک دانشگاهی، را به عنوان رئیس بعدی بانک ژاپن هضم کنند، در حالی که شاخص حساس به ریسک با 1 درصد کاهش به 0.691372 رسید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.