رشد دلار، یورو تا حد زیادی ثابت در آستانه نشست ECB توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا روز پنجشنبه افزایش یافت، در حالی که یورو در آستانه مذاکرات سطح بالا بین اوکراین و روسیه و همچنین آخرین نشست بانک مرکزی اروپا، برخی از سودهای سنگین جلسه قبل را پس داد. در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT)، شاخص دلار که ارزش دلار

کد خبر : 176845
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
رشد دلار، یورو تا حد زیادی ثابت در آستانه نشست ECB توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا روز پنجشنبه افزایش یافت، در حالی که یورو در آستانه مذاکرات سطح بالا بین اوکراین و روسیه و همچنین آخرین نشست بانک مرکزی اروپا، برخی از سودهای سنگین جلسه قبل را پس داد.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT)، شاخص دلار که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1 درصد افزایش در 98.015 معامله شد.

پس از اعلام مذاکرات وزرای خارجه اوکراین و روسیه و همچنین کاهش قیمت نفت که احساسات ریسک را تقویت کرد، 0.1 درصد کاهش یافت و به 1.1065 رسید، و بیشتر رشد 1.6 درصدی روز چهارشنبه را حفظ کرد که بزرگترین جهش یک روزه آن از ژوئن 2016 تاکنون بود.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه قرار است اواخر پنجشنبه با همتای اوکراینی خود دمیترو کولبا در ترکیه دیدار کند. این اولین دیدار بین این دو پس از تهاجم روسیه است که امیدها را برای توافق آتش‌بس افزایش می‌دهد، هرچند وزیر خارجه اوکراین هشدار داده بود که انتظارات او پایین است.

به نظر می رسد تقویت این امیدها اظهارات رئیس جمهور زلنسکی است مبنی بر اینکه اوکراین دیگر به دنبال عضویت در ناتو نیست. در عین حال، به نظر می‌رسد که روسیه دیگر به دنبال تغییر رژیم در کیف نیست.» “به نظر می رسد این انتظارات را ایجاد می کند که نوعی معامله می تواند حاصل شود.”

همچنین فروش شدید قیمت‌های نفت در اواخر چهارشنبه، با کاهش بیش از 12 درصدی قراردادهای برنت و وست‌تی‌آی، پس از نشانه‌هایی از سوی چند تولیدکننده بزرگ که می‌توانند عرضه را افزایش دهند تا جبران کنند، به بهبود یورو از رکود اخیر کمک کرد. اختلالات ناشی از تحریم های غرب علیه روسیه.

ارزش پول رایج در اوایل هفته به 1.0804 به پایین ترین حد در 22 ماه گذشته رسید، که تحت تأثیر تأثیر تهاجم روسیه به اوکراین و تحریم های مرتبط با آن بر قیمت نفت خام، ترس از رکود تورمی در اروپا را تشدید کرد.

همچنین در دستور کار، پنجشنبه، آخرین نشست این اتحادیه است، با توجه به اینکه سیاست گذاران در فوریه به استراتژی خروج از خرید اوراق قرضه اضطراری خود اشاره کرده بودند که راه را برای نرخ بهره باز می کند، سرمایه گذاران به بررسی چگونگی تأثیر تهاجم روسیه به اوکراین بر سیاست پولی می پردازند. اواخر امسال پیاده روی کنید

ایالات متحده آن را برای فوریه در اواخر روز منتشر خواهد کرد. انتظار می رود که این افزایش دیگری را نشان دهد، با این رقم سالانه که به 7.9 درصد رسیده است، از 7.5 درصد در ماه قبل.

فدرال رزرو هفته آینده تشکیل جلسه می دهد و انتظار می رود نرخ بهره را یک چهارم درصد افزایش دهد.

در جاهای دیگر، 0.1% بالاتر در 115.94 معامله شد، پس از جهش شدید در روز چهارشنبه، 0.1% افزایش یافت و به 1.3184 رسید، در حالی که قیمت حساس به ریسک با 0.3% صعود به 0.7340 رسید.

با 0.4 درصد افزایش به 120.4700 رسید، در حالی که روبل در پی تحریم های اعمال شده توسط غرب علیه روسیه پس از حمله روسیه به اوکراین، رنج می برد.

مقامات روسیه اقدامات زیادی را برای تقویت اقتصاد آسیب دیده خود و محافظت از دسترسی به ارز سخت انجام داده اند، اما اقتصاد به سمت یکی از بزرگ ترین جهش های تورم در قرن حاضر پیش می رود که احتمالاً به ضرر پول خود خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.