رشد دلار، در مسیر دومین کاهش متوالی ماهانه توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلاری از طریق نمودار سهام چاپ شده در این تصویر که در 7 فوریه 2018 گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/دادو روویک/تصویر توسط Rae Wee سنگاپور (رویترز) – دلار آخرین هفته معاملاتی ماه را با وضعیت محکم‌تری آغاز کرد و معامله‌گران منتظر نشست‌های سیاست‌گذاری بانک مرکزی هستند

کد خبر : 350057
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
رشد دلار، در مسیر دومین کاهش متوالی ماهانه توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلاری از طریق نمودار سهام چاپ شده در این تصویر که در 7 فوریه 2018 گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/دادو روویک/تصویر

توسط Rae Wee

سنگاپور (رویترز) – دلار آخرین هفته معاملاتی ماه را با وضعیت محکم‌تری آغاز کرد و معامله‌گران منتظر نشست‌های سیاست‌گذاری بانک مرکزی هستند که می‌تواند نشان دهد که افزایش شدید نرخ‌های بهره در سطح جهان چقدر به زودی به پایان می‌رسد.

انتظار می‌رود سیاست‌گذاران فدرال رزرو آمریکا در نشست هفته آینده کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) نرخ‌ها را 25 واحد دیگر افزایش دهند، اگرچه تمرکز بر روی راهنمایی برای مسیر نرخ آینده خواهد بود.

در حالی که داده‌های اقتصادی اخیر به کاهش رشد ایالات متحده اشاره کرده است، بخش‌هایی از اقتصاد همچنان انعطاف‌پذیری خود را نشان می‌دهد در حالی که تورم همچنان ثابت است و معامله‌گران را در مورد مقیاس کاهش نرخ‌های مورد انتظار از اوایل جولای تا پایان سال به بحث می‌گذارد.

دلار آمریکا در برابر اکثر ارزهای اصلی در تجارت آسیا به طور گسترده افزایش یافت و یورو و استرلینگ به ترتیب با 0.07 درصد کاهش به 1.0981 دلار و 0.06 درصد به 1.2437 دلار رسیدند.

قیمت 0.29 درصد کاهش یافت و به 0.6674 دلار رسید.

قیمت 0.13% افزایش یافت و به 101.81 رسید، اما در مسیر زیان ماهانه بیش از 0.7% قرار داشت که در ماه مارس بیش از 2% کاهش یافت.

داده‌های منتشر شده در روز جمعه نشان داد که فعالیت‌های تجاری ایالات متحده و منطقه یورو در ماه آوریل افزایش یافت و نگرانی‌ها در مورد رکود قریب‌الوقوع در اقتصادهای بزرگ را کاهش داد.

ری آتریل، رئیس استراتژی FX در بانک ملی استرالیا (OTC:) می‌گوید: «بررسی از PMI‌های مختلف این است که به نظر می‌رسد بخش خدمات هم در اروپا و هم در ایالات متحده بسیار انعطاف‌پذیر است».

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های مرتبط با تورم باید شواهد بیشتری از کاهش فشار قیمت‌ها نشان دهد، افزود: «هنوز چیزی برای کاهش نرخ بهره در نیمه دوم سال وجود ندارد».

بازارها انتظار دارند بانک مرکزی اروپا (ECB) که هفته آینده نیز تشکیل جلسه می‌دهد، نرخ‌ها را یک چهارم واحد افزایش دهد و احتمال افزایش 50 واحدی را داشته باشد.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، هفته گذشته گفت که تورم در منطقه یورو بسیار بالاست و سیاست پولی بانک مرکزی اروپا “هنوز راه زیادی در پیش دارد” تا تورم را به هدف 2 درصدی خود بازگرداند.

در جاهای دیگر، 0.15٪ کاهش یافت و به 0.6130 دلار رسید.

در آسیا، جلسه سیاست گذاری بانک مرکزی ژاپن در این هفته در کانون توجه قرار می گیرد، زیرا اولین جلسه ای است که به ریاست کازوئو اوئدا، رئیس جدید BOJ برگزار می شود.

انتظار می‌رود که Ueda سیاست فوق‌العاده آسان فعلی BOJ را در جلسه حفظ کند و از زمان جانشینی هاروهیکو کورودا در اوایل ماه جاری به بازارها اطمینان داده است که هیچ تغییری در سیاست به سرعت اتفاق نخواهد افتاد.

کریستوفر وونگ، استراتژیست ارزی OCBC، گفت: «ما همچنان به دنبال حذف نظام YCC (کنترل منحنی بازده)، افزایش نرخ بهره در برخی مراحل در سال جاری در بحبوحه افزایش فشارهای تورمی و فشار صعودی بر رشد دستمزدها در ژاپن هستیم.

ین آخرین بار با 0.2 درصد کاهش به 134.41 در هر دلار آمریکا رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.