رشد حرکت صعودی – تنظیمات برای AUD/JPY، AUD/USD

[ad_1] چشم انداز دلار استرالیا: نرخ های AUD/JPY و AUD/USD روند نزولی چند ماهه را شکسته اند. عقب نشینی بازدهی ایالات متحده، افزایش قیمت کالاها و جهش مجدد در بازارهای سهام به بتای بالای دلار استرالیا کمک می کند تا یک رالی افزایش دهد. بر اساس شاخص احساسات مشتری IGنرخ‌های AUD/JPY دارای سوگیری مختلط هستند

کد خبر : 272283
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
رشد حرکت صعودی – تنظیمات برای AUD/JPY، AUD/USD

[ad_1]

چشم انداز دلار استرالیا:

  • نرخ های AUD/JPY و AUD/USD روند نزولی چند ماهه را شکسته اند.
  • عقب نشینی بازدهی ایالات متحده، افزایش قیمت کالاها و جهش مجدد در بازارهای سهام به بتای بالای دلار استرالیا کمک می کند تا یک رالی افزایش دهد.
  • بر اساس شاخص احساسات مشتری IGنرخ‌های AUD/JPY دارای سوگیری مختلط هستند در حالی که نرخ‌های AUD/USD دارای سوگیری صعودی هستند.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

شرایط مطلوب تر برای استرالیا

در چند روز گذشته چندین عامل اساسی به نفع دلار استرالیا تغییر کرده است. قیمت کالاها با افزایش قیمت فلزات اساسی، فلزات گرانبها و انرژی افزایش یافته است. ریسک پذیری بهبود یافته است، زیرا کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده همراه با افزایش مداوم بازارهای سهام ایالات متحده باعث کاهش تقاضا برای پناهگاه های امن در بازارهای FX شده است. به نوبه خود، پس از شکستن نرخ‌های AUD/JPY و AUD/USD از مقاومت روند نزولی چند ماهه، استرالیا خود را در آستانه یک چرخش فنی معنی‌دارتر دید.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ AUD/USD: نمودار روزانه (اکتبر 2021 تا اکتبر 2022) (نمودار 1)

نرخ‌های AUD/USD چند هفته‌ای از پایین‌ترین سطح سالانه خود فاصله گرفته‌اند، اما در چند روز گذشته، آنها خود را از روند نزولی شدیدی که از اواسط سپتامبر برقرار بود صعود کرده‌اند. علاوه بر این، برای اولین بار از 12 سپتامبر، این جفت در آستانه بسته شدن بالاتر از 21-EMA روزانه (میانگین متحرک یک ماهه) قرار دارد. Momentum در حال بهبود است، با صعود روزانه MACD (البته زیر خط سیگنال آن) و Slow Stochastics روزانه بالاتر از خط میانه خود حرکت کرده است. مقاومت کوتاه مدت در جلسات آتی بالای 0.6500 قرار دارد.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

مبانی تجارت محدوده

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ AUD/USD (25 اکتبر 2022) (نمودار 2)

AUD/USD: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 71.04 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.45 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به دیروز 32.79 درصد و نسبت به هفته گذشته 0.71 درصد بیشتر است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت AUD/USD ممکن است به زودی بالاتر رود، علیرغم این واقعیت که معامله گران به مدت خالص باقی می مانند.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ AUD/JPY: نمودار روزانه (اکتبر 2021 تا اکتبر 2022) (نمودار 3)

اما برای چند روز در ابتدای آگوست، ابتدای سپتامبر و در اوایل اکتبر، نرخ‌های AUD/JPY از هفته دوم ژوئن در محدوده 91.42 تا 96.88 معامله می‌شوند. اما این جفت ارز در این تثبیت بالاتر می رود زیرا حرکت به شکلی صعودی تر ادامه می یابد. نرخ‌های AUD/JPY بالاتر از 5-، 8-، 13- و 21-EMA روزانه خود هستند، اگرچه پوشش EMA هنوز کاملاً به ترتیب متوالی صعودی نیست. Daily MACD در آستانه عبور از بالای خط سیگنال خود است، در حالی که روزانه Slow Stochastics درست زیر قلمروی که بیش از حد خرید شده است، حفظ شده است. در صورت ادامه رالی، مقاومت سه برابری پیش رو خواهد داشت: بالاترین سطح اکتبر در 95.74; محدوده بالا در 96.88; و بالاترین سطح سالانه 98.60.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

مبانی تجارت برک آوت

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ AUD/JPY (25 اکتبر 2022) (نمودار 4)

AUD/JPY: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 36.63 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.73 به 1 است. تعداد معامله گران در لانگ خالص 1.83 درصد بیشتر از دیروز و 21.28 درصد کمتر از هفته گذشته است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 0.52 درصد بیشتر از دیروز و 8.13 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی AUD/JPY می دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.