رشد بیش از حد اخیر ماسا اکوسیستم تجزیه و تحلیل شد – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. شبکه آزمایشی Massa از زمان راه‌اندازی آن در ژوئیه ۲۰۲۱ به آهنربایی برای بیش از ۱۶ پروژه تبدیل شده است. علاقه به این اکوسیستم بلاک چین نوآورانه از ابتدای سال جاری افزایش یافته است. اما چه چیزی ماسا را ​​خاص می کند؟ ماسا یک شبکه بلاک چین نوآورانه است که

کد خبر : 357684
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
رشد بیش از حد اخیر ماسا اکوسیستم تجزیه و تحلیل شد – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. شبکه آزمایشی Massa از زمان راه‌اندازی آن در ژوئیه ۲۰۲۱ به آهنربایی برای بیش از ۱۶ پروژه تبدیل شده است. علاقه به این اکوسیستم بلاک چین نوآورانه از ابتدای سال جاری افزایش یافته است. اما چه چیزی ماسا را ​​خاص می کند؟

ماسا یک شبکه بلاک چین نوآورانه است که هدف آن ترکیب عملکرد بالا با تمرکززدایی واقعی از پایه است. شبکه آزمایشی Massa به هر کسی اجازه می‌دهد پروتکل را آزمایش کند و از نزدیک شاهد پیشرفت‌های مستمر آن باشد.

یکی از دلایل اصلی که ماسا در سه ماهه اول امسال پیشگامان وب 3 زیادی را جذب کرد این است که چالش های رایجی را که اکثر بلاک چین های لایه 1 با آن مواجه هستند، مانند هزینه های بالا، توان عملیاتی کم و خطرات متمرکز را حل می کند. علاوه بر این، ماسا هم توسعه دهندگان و هم کاربران را قادر می سازد تا در حاکمیت شبکه شرکت کنند و از چشم انداز یک آینده کاملا غیر متمرکز حمایت کنند.

جامعه web3 به وضوح پتانسیل نهایی ماسا را ​​تشخیص داده است. بازخورد مثبت توسعه‌دهندگان رمزارز، ارزش‌های تیم اصلی ماسا را ​​منعکس می‌کند، تیمی که کاملا متعهد به ایجاد آینده‌ای واقعاً غیرمتمرکز است. توسعه دهندگان بلاک چین بسیار گزینشگر هستند و ترجیح می دهند بر روی بلاک چین هایی بسازند که هدف مشخصی برای مستقل ماندن و رهایی از هرگونه قدرت مرکزی تعیین کرده اند. این همچنین می‌تواند توضیح دهد که چرا Massa پروژه‌های بسیاری را در شبکه آزمایشی خود تنها با حدود 5 میلیون دلار جذب کرده است. برخلاف اکثر بلاک چین های لایه 1 که برای جذب پروژه ها به میلیون ها دلار بودجه اکوسیستم وابسته هستند، رشد اکوسیستم ارگانیک ماسا قابل توجه است.

چه چیزی چشم انداز Massa را برای توسعه دهندگان وب 3 جذاب می کند؟

Massa پروژه ای با چشم انداز دوگانه برای آینده Web3 است. هدف آن ارائه یک زیرساخت مقیاس پذیر و قابل اعتماد است که به dApps اجازه می دهد تا به روشی کاملا غیر متمرکز و مقاوم در برابر سانسور کار کنند. همچنین می‌خواهد اطمینان حاصل کند که قراردادهای هوشمند می‌توانند روی بلاک چین دوام بیاورند، حتی اگر پروژه‌ای که آنها را ایجاد کرده است از بین برود. برای ایجاد این امکان، Massa قراردادهای هوشمند را روی زنجیره میزبانی می کند و آنها را برای همیشه بدون سرور می کند.

علاوه بر این، Massa پیوستن به جنبش web3 را برای توسعه دهندگان web2 آسان تر می کند. این برنامه از AssemblyScript به عنوان زبان قرارداد هوشمند خود استفاده می کند، که به هر توسعه دهنده وب اجازه می دهد بدون هیچ زحمتی قراردادهای هوشمند را بنویسد و اجرا کند. Massa همچنین دارای برخی ویژگی‌های منحصر به فرد است که آن را از سایر بلاک چین‌ها متمایز می‌کند، مانند قراردادهای هوشمند مستقل و web3-on-chain. این ویژگی ها شبکه را برای توسعه دهندگان و کاربران جذاب تر و قدرتمندتر می کند. این تیم امیدوار است که Massa پلتفرمی باشد که در آن برخی از خلاقانه ترین و تاثیرگذارترین dApps در سال 2023 ظهور خواهند کرد.

مزایای ساخت پروژه ها در یک شبکه حمایتی

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که Massa با ارائه پشتیبانی سفارشی برای هر پروژه و توسعه‌دهنده‌ای که مایل به پیوستن و مشارکت در اکوسیستم آن است، توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند. پروژه‌ها می‌توانند با پشتیبانی فنی جامعه ماسا، که متشکل از افراد ساده‌رو و مفیدی است که آماده کمک به تازه‌واردان برای یادگیری اصول اولیه فناوری هستند، تماس بگیرند. این اختلاف رسمی سرور از هرگونه سوالی استقبال می کند.

تیم Massa دو نوع پشتیبانی اصلی را برای پروژه‌هایی که می‌خواهند بر روی زنجیره Massa بسازند راه‌اندازی کرده است:

تامین مالی پروژه ها برای هر کسی در داخل و اطراف جامعه آزاد است. تنها چیزی که لازم است یک ایده خلاقانه است. این تیم توانایی و تمایل به ارائه برخی کمک های مالی به خلاقانه ترین پروژه ها را دارد.

ارائه راهنمایی برای پروژه هایی که نیاز به کمک های مردمی دارند، مانند بودجه اولیه یا منابع توسعه دهنده. تیم ماسا پروژه های دارای پتانسیل بلندمدت قوی را ارزیابی خواهد کرد و تعیین خواهد کرد که آیا آنها معیارهای پیوستن به برنامه مربیگری ماسا را ​​دارند یا خیر.

ماسا همچنین طیف وسیعی از خدمات دیگر را به پروژه های در حال توسعه ارائه می دهد، مانند:

– مشاوره در مورد مسائل حقوقی

– کمک به فرآیند ادغام

– دسترسی به منابع مفید توسعه

– فرصت های مالی اضافی

– خدمات بازاریابی

– پشتیبانی با ایجاد یک عرشه زمین، مدل کسب و کار و توکنومیک

در نهایت، و شاید مهم‌تر از همه، شایان ذکر است که تیم ماسا سه‌گانه بلاک چین را حل کرده است، بنابراین شبکه‌ای را ایجاد کرده است که همزمان امن، مقیاس‌پذیر و غیرمتمرکز است. این یک نوآوری واقعی در فضای بلاک چین است و جای تعجب نیست که توسعه دهندگان در سراسر جهان متوجه شده اند و می خواهند به اکوسیستم Massa بپیوندند. به نظر می رسد تیم Massa چیزهای بسیار امیدوار کننده ای در نقشه راه دارد، بنابراین حتماً ماسا را ​​دنبال کنید. حساب رسمی توییتر.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.