رشد بلاک چین بیت کوین با روند کتیبه های معمولی شتاب می گیرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] بلاک چین بیت کوین 40.49 گیگابایت (گیگابایت) تا رسیدن به نیم ترابایت (TB) باقی مانده است و با روند اخیر کتیبه های Ordinal، احتمالاً سریعتر به آنجا می رسد. متوسط ​​اندازه بلوک در 12 فوریه 2023 به 2.52 مگابایت (MB) رسید، اما اندازه بلوک کاهش یافته و تا 27 فوریه به 1.634 مگابایت کاهش

کد خبر : 326985
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
رشد بلاک چین بیت کوین با روند کتیبه های معمولی شتاب می گیرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بلاک چین بیت کوین 40.49 گیگابایت (گیگابایت) تا رسیدن به نیم ترابایت (TB) باقی مانده است و با روند اخیر کتیبه های Ordinal، احتمالاً سریعتر به آنجا می رسد. متوسط ​​اندازه بلوک در 12 فوریه 2023 به 2.52 مگابایت (MB) رسید، اما اندازه بلوک کاهش یافته و تا 27 فوریه به 1.634 مگابایت کاهش یافته است. روز، در مقایسه با نرخ قبلی 0.173 گیگابایت در روز که قبل از شروع روند کتیبه ترتیبی ثبت شده بود.

تأثیر نوشته های ترتیبی بر معیارهای شبکه بیت کوین

کتیبه های معمولی در 16 دسامبر 2022 شروع شدند، اما تا 2 فوریه 2023 واقعاً قدرت پیدا نکردند. در آن روز یک بلوک 3.96 مگابایتی استخراج شد و از آن زمان تاکنون، 214028 کتیبه به بلاک چین بیت کوین اضافه شده است. روند کتیبه های Ordinal بین 2 و 27 فوریه یا تقریباً 26 روز، میانگین هزینه شبکه بیت کوین و اندازه متوسط ​​بلوک را افزایش داد. هر دو معیار کارمزد شبکه و اندازه بلوک در حدود 12 فوریه به اوج خود رسیدند و از آن زمان تاکنون کاهش یافته اند. در طول آن بازه زمانی، داده ها نشان می دهد که اندازه زنجیره بیت کوین با سرعت بیشتری رشد کرده است.

رشد بلاک چین بیت کوین با روند کتیبه های معمولی شتاب می گیرد

به عنوان مثال، آمار نشان می دهد که بلاک چین بیت کوین در 27 فوریه 2023 459.51 گیگابایت بود. معیارها نشان می دهد که در طول دوره 26 روزه، بلاک چین 7.77 گیگابایت یا تقریبا 0.288 گیگابایت در روز رشد کرده است. با نگاهی به نمودار اندازه بلاک چین بیت کوین از 2 فوریه تا امروز می توان این افزایش را به صورت بصری مشاهده کرد. با این حال، قبل از اینکه کتیبه های Ordinal ترند شوند و بلاک های بزرگتر به طور منظم استخراج شوند، رشد بلاک چین بسیار کندتر بود. 45 روز طول کشید، از 19 دسامبر 2022 تا 2 فوریه 2023، تا به 7.77 گیگابایت رسید.

در آن زمان، در طول 45 روز، بلاک چین بیت کوین با نرخ 0.173 گیگابایت در روز رشد کرد. میانگین کارمزد بیت کوین در 28 فوریه 2023، 0.000077 BTC یا 1.82 دلار برای هر تراکنش است، در حالی که کارمزد متوسط ​​0.000033 BTC یا 0.777 دلار برای هر تراکنش است. تراکنش ها همچنین با نرخ های متفاوت از 2 ساتوشی در هر بایت یا 0.07 دلار تا 19 ساتوشی در هر بایت یا 0.62 دلار در هر تراکنش تایید می شوند. استخراج‌کنندگان درآمد روزانه در میان روند کتیبه‌های Ordinal در 16 فوریه 2023 به اوج خود رسید و به 28.21 میلیون دلار (یارانه بلوک + کارمزد) رسید، در مقایسه با 21.36 میلیون دلار امروز. با این حال، ماینرهای بیت کوین (BTC) نسبت به ۲۴ دسامبر ۲۰۲۲ درآمد بیشتری کسب می کنند.

جالب خواهد بود که ببینیم یک ماه دیگر از کتیبه‌های Ordinal چگونه بر معیارهایی مانند میانگین اندازه بلوک‌ها، متوسط ​​و متوسط ​​هزینه‌ها و رشد کلی بلاک چین بیت‌کوین تأثیر می‌گذارد. اگرچه هیاهو در مورد کتیبه‌های Ordinal کاهش یافته است، این معیارها در مقایسه با قبل از 2 فوریه و هجوم بعدی کتیبه‌ها همچنان افزایش یافته است. میانگین و متوسط ​​کارمزدها هنوز بالاتر از قبل از روند معمولی است و اندازه بلوک‌های متوسط ​​پس از ماه‌ها ماندن در زیر آن، بالای آستانه 1.60 مگابایت باقی می‌ماند.

برچسب ها در این داستان

3.96 مگابایت، میانگین، بیت کوین، اندازه بلوک، بلاک چین، بلوک، بایت، نمودار، تأیید، ارز رمزنگاری، داده، غیرمتمرکز، کارمزد، گیگابایت، گیگابایت، رشد، هایپ، مگابایت، میانه، معیارها، استخراج کنندگان، استخراج، شبکه، هزینه های شبکه , nft, NFTs, node, Ordinal inscriptions, Ordinal Trend, Ordinals, سودآوری, درآمد, ساتوشی, امنیت, اندازه, یارانه, ترابایت, تراکنش, روند

نظر شما در مورد تاثیر کتیبه های Ordinal بر رشد بلاک چین بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.