رشد اقتصادی بریتانیا 0.1 درصد در سه ماهه اول سال 2023، پیشنهاد قیمت پوند/دلار آمریکا

[ad_1] GDP انگلستان Q1 ’23 (PRELIM) نکات کلیدی: پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید بیشتر بخوانید: بانک انگلستان نرخ ها را 25 امتیاز پایه افزایش داد و به 4.5 درصد رساند، استرلینگ افزایش یافت برآوردهای سه ماهه اول تولید ناخالص داخلی بریتانیا از تولید ناخالص داخلی واقعی (GDP)

کد خبر : 358853
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۳۹
رشد اقتصادی بریتانیا 0.1 درصد در سه ماهه اول سال 2023، پیشنهاد قیمت پوند/دلار آمریکا

[ad_1]

GDP انگلستان Q1 ’23 (PRELIM) نکات کلیدی:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بخوانید: بانک انگلستان نرخ ها را 25 امتیاز پایه افزایش داد و به 4.5 درصد رساند، استرلینگ افزایش یافت

برآوردهای سه ماهه اول تولید ناخالص داخلی بریتانیا از تولید ناخالص داخلی واقعی (GDP) بریتانیا نشان می دهد که اقتصاد در سه ماهه اول (ژانویه تا مارس) 2023 به میزان 0.1 درصد افزایش یافته است در حالی که برآوردهای ماهانه نشان می دهد که تولید ناخالص داخلی در مارس 2023 0.3 درصد کاهش یافته است. 0.5٪ در ژانویه 2023.

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی DailyFX

بخش خدمات در سه ماهه اول به لطف آن رشد کرد اطلاعات و ارتباطات 1.2 درصد و فعالیت های اداری و خدمات پشتیبانی 1.3 درصد. با نگاهی به سایر بخش‌ها، ساخت و ساز به ترتیب 0.7 درصد با تولید 0.5 درصد و بخش تولید 0.1 درصد رشد کردند.

در سمت مصرف، مخارج خانوارها رشدی را در سه ماهه نشان نداد، زیرا درآمدها همچنان به دلیل تورم بالا تحت فشار قرار می گیرند، در حالی که سهم مثبتی از تشکیل سرمایه ثابت ناخالص 1.3٪، یعنی کسب و کار و سرمایه گذاری دولتی وجود داشت. اقتصاد بریتانیا 0.5 درصد کمتر از قبل از همه‌گیری کووید-19 است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی بریتانیا برای سال 2023

BoE دیروز پیش بینی رشد ارتقا یافته را اعلام کرد زیرا با وجود اینکه خانوارها با افزایش قیمت ها دست و پنجه نرم می کنند، اقتصاد بریتانیا نسبتاً انعطاف پذیر است. هانت، صدراعظم بریتانیا با تایید هیجان خود در گزارش امروز اظهار داشت که خبر خوب این است که اقتصاد در حال رشد است، اما برای رسیدن به اولویت رشد دولت، باید بر مالیات‌های رقابتی، عرضه نیروی کار و بهره‌وری تمرکز کنیم. همچنین دیروز بوئیس به صدراعظم اشاره کرد که حمایت مالی در بودجه هانتز اسپرینگ به عنوان یک عامل حمایت کننده از چشم انداز اقتصادی تلقی می شود.

با این حال، با توجه به همه خوش‌بینی‌ها در مورد اقتصاد بریتانیا، به راحتی می‌توان فراموش کرد که اقتصاد در ماه فوریه متوقف شد و در ماه مارس منقبض شد، که نشانه‌ای از کسادی و احتیاط است. به‌ویژه داده‌های ماه مارس باعث نگرانی است، با این حال دفتر آمار ملی (ONS) می‌گوید که اقتصاد بریتانیا از آب و هوای بد در طول ماه رنج برده است. ماه مارس ششمین ماه مرطوب‌ترین ماه مارس از سال 1836 بود که این ماه به عنوان عامل کلیدی داده‌های ضعیف در نظر گرفته می‌شود زیرا مصرف‌کنندگان در داخل خانه نگه داشته می‌شوند و فروش خرده‌فروشی آسیب دیده است.

image3.png

منبع: ONS

این امر ارزش توجه به حرکت رو به جلو را دارد زیرا بریتانیا به سمت ماه‌های تابستانی حرکت می‌کند و اینکه آیا نزول در فوریه و مارس ادامه دارد یا خیر، یا اینکه واقعاً آب و هوا باعث کاهش ماه‌های مارس شده است؟

واکنش بازار

واکنش اولیه بازار پس از انتشار این خبر نشان داد که GBPUSD 15 پیپ کاهش یافته است و قبل از صعود به معاملات اندکی برای روز در حدود 1.2530. با نگاهی به تصویر بزرگتر از منظر فنی، قیمت GBPUSD در روز گذشته در اطراف اوج های اخیر و منطقه مقاومت کلیدی در اطراف علامت 1.2660 تحت فشار قرار گرفت. سقوط تا 1.2500 دنبال شد اما ساختار صعودی دست نخورده باقی مانده است. بسته شدن شمع روزانه زیر سطح 1.2460، ساختار صعودی را باطل می کند و با توجه به حمایت 1.2360 که با MA 50 روزه مطابقت دارد، نزولی بیشتر وارد عمل می شود.

بسیاری از اینها بر احساسات کلی امروز و همچنین با هر تقاضای بهشتی که احتمالاً شاهد ادامه بهبود اخیر دلار باشد، بستگی دارد. بهبود در احساسات کلی می تواند یک بار دیگر شاهد فشار به سمت اوج های اخیر باشد.

نمودار روزانه GBPUSD، 12 مه 2023

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.