رسمی می گوید روسیه اقتصاد ایالات متحده را در میان پیش فرض احتمالی رصد می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] روسیه در بحبوحه بحث ها در مورد عدم تعهد دولت آمریکا به تعهدات بدهی خود، به دقت اقتصاد ایالات متحده را زیر نظر دارد. جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا گفت، اگر کنگره تا اول ژوئن اقدامی نکند، خزانه داری قادر به پرداخت صورت حساب های دولت نخواهد بود. نظارت روسیه بر اقتصاد ایالات

کد خبر : 354367
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
رسمی می گوید روسیه اقتصاد ایالات متحده را در میان پیش فرض احتمالی رصد می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

روسیه در بحبوحه بحث ها در مورد عدم تعهد دولت آمریکا به تعهدات بدهی خود، به دقت اقتصاد ایالات متحده را زیر نظر دارد. جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا گفت، اگر کنگره تا اول ژوئن اقدامی نکند، خزانه داری قادر به پرداخت صورت حساب های دولت نخواهد بود.

نظارت روسیه بر اقتصاد ایالات متحده در صورت عدم پرداخت بدهی

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: روسیه وضعیت اقتصاد ایالات متحده را به دقت زیر نظر دارد، زیرا بحث‌ها در مورد احتمال بدهی‌ها شدت می‌گیرد.

پسکوف به نقل از خبرگزاری روسی تاس گفت: ما می بینیم که اقتصاد ایالات متحده، درست مانند اقتصاد جهانی، در حال حاضر مشکلات خاصی را تجربه می کند. وی با تاکید بر اینکه انتظارات تورمی همچنان در سطح نسبتاً بالایی باقی می ماند، افزود:

مطمئناً ما همه اینها را زیر نظر داریم. همه آژانس های مالی ما

ایالات متحده در حال حاضر با بحران سقف بدهی مواجه است. جانت یلن، وزیر خزانه داری روز دوشنبه هشدار داد که اگر کنگره سقف بدهی را افزایش ندهد یا تعلیق نکند، وزارت خزانه داری نمی تواند تا اول ژوئن تمام تعهدات بدهی دولت را بپردازد.

سخنگوی کرملین با اشاره به اینکه این اولین بار نیست که مشکلات جدی در اقتصاد آمریکا پدیدار می شود، توضیح داد:

این در ایالات متحده به طور غیرقابل باوری به طور منظم رخ می دهد … آنها تاکنون راه حل هایی پیدا کرده اند. این بار نیز نگاه دقیقی خواهیم داشت.

طبق وب سایت وزارت خزانه داری ایالات متحده، از سال 1960، کنگره 78 بار جداگانه برای افزایش دائمی، تمدید موقت یا تجدید نظر در تعریف محدودیت بدهی اقدام کرده است.

روسیه علاوه بر نظارت بر وضعیت اقتصادی ایالات متحده، پس از توقیف حدود 300 میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی روسیه که به دلیل تحریم ها مسدود شده بود، روسیه تلاش های خود را برای کاهش دلار افزایش می دهد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هفته گذشته گفت که سیاست های ایالات متحده نتیجه معکوس خواهد داد زیرا روسیه روابط خود را با کشورهای دوست در اوراسیا، آفریقا و آمریکای لاتین گسترش می دهد. روسیه همچنین در حال بحث در مورد ایجاد ارز مشترک بریکس با کشورهای عضو است. کشورهای بریکس شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی هستند. رئیس کمیته دومای دولتی در بازار مالی هفته گذشته گفت که توافق بر سر ارز بریکس در سال 2023 امکان پذیر است.

نظر شما در مورد نظارت روسیه بر اقتصاد ایالات متحده برای نکول احتمالی بدهی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.