رد شدن از پایین ترین سطح هفتگی بازپس گیری 0.9100

سقوط USD/CHF پس از سه روز متوالی در بحبوحه جو ریسک بازار پایان یافت. افزایش بازدهی 10 ساله خزانه داری آمریکا زیربنای دلار آمریکا است. USD/CHF سوگیری خنثی دارد، اما الگوی شمع صعودی ممکن است در را برای حرکت صعودی باز کند. در غیر این صورت، می تواند پایین ترین سطح ماه اوت 2021 را

کد خبر : 155977
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱:۰۹
رد شدن از پایین ترین سطح هفتگی بازپس گیری 0.9100


  • سقوط USD/CHF پس از سه روز متوالی در بحبوحه جو ریسک بازار پایان یافت.
  • افزایش بازدهی 10 ساله خزانه داری آمریکا زیربنای دلار آمریکا است.
  • USD/CHF سوگیری خنثی دارد، اما الگوی شمع صعودی ممکن است در را برای حرکت صعودی باز کند. در غیر این صورت، می تواند پایین ترین سطح ماه اوت 2021 را به چالش بکشد.

USD/CHF سه روز متوالی زیان کرد، در طول جلسه نیویورک بالاتر رفت و در زمان انتشار در 0.9139 معامله شد. وضعیت بازار بدون ریسک، افزایش تقاضا برای دارایی‌های امن، معمولاً به نفع CHF و ین است، اما نه در روز جمعه، با توجه به اینکه دلار از ضرر هفته قبل بهبود می‌یابد.

شاخص دلار دلار آمریکا، معیاری برای عملکرد دلار آمریکا در برابر شش ارز دیگر، حدود 0.29 درصد افزایش یافت و به 95.96 رسید، که زیربنای آن شاخص 10 ساله است که با 3.4 واحد افزایش در سطح 1.754 درصد قرار دارد.

پیش بینی قیمت USD/CHF: چشم انداز فنی

نمودار روزانه USD/CHF تجمیع جفت را در داخل یک کانال صعودی نشان می دهد. با وجود اینکه در خط روند پایین ” سوراخ شد “، خرس های دلار به بسته شدن روزانه زیر 0.9080 دست پیدا نکردند.

اگر بسته شدن روزانه USD/CHF جمعه، قیمت کندل استیک روز پنجشنبه را در بر بگیرد، ممکن است یک حرکت صعودی در کارت باشد. در آن نتیجه، اولین مقاومت میانگین متحرک 200 روزه (DMA) خواهد بود که قبلاً در 0.9167 شکسته شده بود. شکست فوق‌الذکر تلاقی th3 50 و 100-DMA را در محدوده 0.9210-12 نشان می‌دهد، که زمانی جای خود را به گاو USD می‌داد، این جفت را به سمت بالاترین سطح روزانه 0.9294 در 15 دسامبر 2021 سوق می‌دهد.

برعکس، شکست سناریوی فوق، USD/CHF را به سمت پایین خنثی نگه می‌دارد. خط اول دفاع USD/CHF 0.9100 خواهد بود. نقض دومی فشار نزولی بیشتری بر جفت وارد می‌کند و سطوح حمایتی حیاتی را آشکار می‌کند. مورد بعدی 2 نوامبر 2021، پایین ترین سطح روزانه 0..9084، و پس از آن در 4 آگوست 2021، پایین ترین چرخه در 0.9018 خواهد بود.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.