ردیابی معاملات آتی S&P 500 در میان بازدهی ضعیف، کاهش در ژاپن

[ad_1] اشتراک گذاری: با وجود تعطیلات ژاپن، احساسات بازار در منطقه آسیا و اقیانوسیه بهبود می یابد. انتظارات تورمی ملایم‌تر ایالات متحده، داده‌های خوش‌بینانه و امید جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده برای عدم جنگ هسته‌ای قریب‌الوقوع، به نفع این احساسات است. تقویم سبک، بسته شدن مختلط وال استریت معامله گران شتاب را به

کد خبر : 323773
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۰۹
ردیابی معاملات آتی S&P 500 در میان بازدهی ضعیف، کاهش در ژاپن

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • با وجود تعطیلات ژاپن، احساسات بازار در منطقه آسیا و اقیانوسیه بهبود می یابد.
  • انتظارات تورمی ملایم‌تر ایالات متحده، داده‌های خوش‌بینانه و امید جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده برای عدم جنگ هسته‌ای قریب‌الوقوع، به نفع این احساسات است.
  • تقویم سبک، بسته شدن مختلط وال استریت معامله گران شتاب را به چالش می کشد.

اشتهای ریسک در اوایل روز پنجشنبه در منطقه آسیا-اقیانوسیه بهبود می‌یابد، علیرغم حضور در ژاپن، زیرا معامله‌گران نگرانی‌های تندرو فدرال رزرو و ترس‌های ژئوپلیتیکی را در میان یک جلسه آرام ارزیابی می‌کنند. همچنین احتمالاً به نفع احساسات خفیف خوش بینانه می تواند آخرین عقب نشینی در انتظارات تورمی ایالات متحده و کاهش ترس از رکود باشد.

در میان این بازی‌ها، شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن نیم درصد افزایش می‌یابد در حالی که از پایین‌ترین سطح ماهانه خود جهش می‌کند. در همین راستا، سهام استرالیا، چین و نیوزلند همگی افزایش ملایمی را تا زمان انتشار چاپ می کنند.

در یک جبهه گسترده تر، S&P 500 Futures از پایین ترین سطح ماهانه خود جهش کرد تا حدود 4020 را چاپ کند، در حالی که بازدهی در بحبوحه تعطیلات ژاپن، به دنبال عقب نشینی از بالاترین سطح سه ماهه روز قبل، عمدتاً بدون تغییر است.

شایان ذکر است که هزینه سرمایه خصوصی خوشبین استرالیا برای سه ماهه چهارم (سه ماهه چهارم) و انفعال بانک کره (BoK) نتوانست معامله گران سهام آسیا و اقیانوسیه را تحت تاثیر قرار دهد.

با این اوصاف، اخیراً اعداد و ارقام قوی‌تر از فعالیت‌های جهانی و اظهارنظرهای مقامات کلیدی بانک مرکزی، عمدتاً از غرب، این امید را ایجاد کرده است که احتمال وقوع رکود کمتر است. حتی اگر در قسمت خاصی از جهان این اتفاق بیفتد، اثرات خفیف و کوتاه مدت خواهد بود.

علاوه بر این، عقب نشینی اخیر در انتظارات تورمی ایالات متحده باعث خوش بینی محتاطانه شده است. با این اوصاف، نرخ تورم سربه سر 10 و 5 ساله از سوی فدرال رزرو سنت لوئیس (FRED) نشانه عقب نشینی انتظارات تورمی ایالات متحده با عقب نشینی از بالای چند روزه است.

لازم به ذکر است که آخرین صورتجلسه سیاست پولی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) بیان می کند که همه شرکت کنندگان توافق کردند که برای دستیابی به هدف تورم به افزایش نرخ بهره بیشتری نیاز است. همین امر در ابتدا باعث ایجاد حالت کاهش ریسک در بازار شد، قبل از اینکه جزئیات حاکی از آن باشد که سیاست گذاران همچنین در مورد آسان شدن مسیر افزایش نرخ بهره بحث کرده اند، که به نوبه خود انتظارات تورمی ملایم تر را به عنوان نگرانی اصلی برای بهبود اخیر خلق و خوی برجسته می کند.

در جای دیگر، اظهارات جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده نیز مسئول آخرین احساسات خفیف خوش‌بینانه بود، زیرا او فکر می‌کند که همتای روسی‌اش نمی‌تواند با عقب‌نشینی از یک معاهده بین‌المللی از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کند. با این حال، ترس ها در مورد جنگ اوکراین و روسیه به پایان نرسیده است، با آخرین نسخه غرب و چین که موضوع را به وخامت می بخشد. با این حال، وال استریت ژورنال (WSJ) اخیراً اعلام کرد که ایالات متحده در حال بررسی انتشار اطلاعات در مورد انتقال احتمالی تسلیحات چین به روسیه است. پیش از این، به نظر می رسید که روابط چین و روسیه باعث تشدید مشکلات ژئوپلیتیکی شده است زیرا ایالات متحده به شدت از چنین اقداماتی انتقاد کرده و از عجله به سمت ایمنی خطر حمایت می کند.

با نگاهی به آینده، یک تقویم سبک و نگرانی های مختلف می تواند معامله گران را نگران کند، اما جزئیات هزینه های مصرف شخصی ایالات متحده (PCE) برای سه ماهه چهارم (Q4) و همچنین قرائت های اولیه از تولید ناخالص داخلی (GDP) سه ماهه چهارم ایالات متحده باید سرگرم کننده باشد. آنها را

همچنین بخوانید: فارکس امروز: جنگ طلبی فدرال رزرو باعث افزایش دلار آمریکا می شود

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.