رحمتی: در زمین بازی نباختیم/ درهای رختکن ما را بستند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک درباره شکست تیمش در فینال جام حذفی مقابل نساجی گفت: در وهله نخست، باید یک عذرخواهی از همه هواداران عزیزمان داشته باشم که تا تهران آمدند. از همه کارکنان شرکت ایرالکو عذرخواهی می کنم. از همه عزیزانی که در این یک هفته از مسئولان هیات

کد خبر : 199366
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۵۶
رحمتی: در زمین بازی نباختیم/ درهای رختکن ما را بستند!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک درباره شکست تیمش در فینال جام حذفی مقابل نساجی گفت: در وهله نخست، باید یک عذرخواهی از همه هواداران عزیزمان داشته باشم که تا تهران آمدند. از همه کارکنان شرکت ایرالکو عذرخواهی می کنم. از همه عزیزانی که در این یک هفته از مسئولان هیات مدیره تا تمام مسئولان باشگاه هر چه در توان داشتند گذاشتند تا ما قهرمانی را به اراک ببریم، عذرخواهی می‌کنم. شرمنده آن‌ها شدم.

سرمربی آلومینیوم اراک اظهار کرد: فکر می‌کنم که همه مردم من را می‌شناسند. دوست دارم حقیقت را بگویم. ما امروز در زمین بازی، بازی را نباختیم. به مردم خوب استان مازندران و شهر قائمشهر و شخص رضا حدادیان تبریک می گویم. ببینید چه اتفاقاتی قبل از بازی برای ما رقم خورد. وارد رختکن ما شده و در را بسته بودند. چون ۲۰ دقیقه دیر رسیده بودند، می خواستند ما هم وارد رختکن نشویم.

او درباره ورود تدارکات نساجی به رختکن این تیم گفت: وارد رختکن ما شدند و درب را قفل کردند. همزمان که تیم آنها رسید، در رختکن هم باز شد. این مساله جای تاسف دارد. تازه به این نتیجه رسیدم که علت اینکه نمی‌خواستند بازی اینجا برگزار شود، به خاطر این بوده که توانایی نداشتند. شش، هفت شانس گل داشتیم ولی امروز بخت با ما یار نبود.

رحمتی تاکید کرد: یک چیزی به مردم خوب کشورمان بگویم. جا افتاده که هر کسی این کارها را بکند موفق‌تر است. مردم خوب می‌فهمند. فقط از بازیکنان تیمم تشکر می کنم و اگر امروز شانس داشتیم بازی را می‌بردیم.

او درباره حضور تماشاگران آلومینیوم اراک در ورزشگاه گفت: این تماشاگران سرمایه های فوتبال ما هستند. امیدوارم از ما حمایت کنند. ما راه دراز و برنامه های خوبی داریم و امیدوارم از ما حمایت کنند.

بیشتر بخوانید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.