رحمتی: با بهترین تیم آسیا بازی کردیم

[ad_1] سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال نساجی مازندران برابر الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: با بهترین تیم آسیا بازی داشتیم. بچه‌های تیم ما زحمت کشیدند و تمام تلاش‌شان را انجام دادند. تیم الهلال در بازی‌های گذشته حتی مساوی هم نداشت و با

کد خبر : 439158
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۴:۰۲
رحمتی: با بهترین تیم آسیا بازی کردیم

[ad_1]

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال نساجی مازندران برابر الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: با بهترین تیم آسیا بازی داشتیم. بچه‌های تیم ما زحمت کشیدند و تمام تلاش‌شان را انجام دادند. تیم الهلال در بازی‌های گذشته حتی مساوی هم نداشت و با تعداد گل بالا همه بازی‌ها را برده بود.

وی افزود: در دربی ریاض هم توانست با نتیجه ۳ بر صفر مقابل النصر پیروز شود ولی ما امروز زحمت کشیدیم و و توانستیم یک زمانی از بازی را در اختیار خودمان داشته باشیم و موقعیت گل ایجاد کنیم. تیم مقابل ما الهلال بود و باید به آنها این برد را تبریک می گویم. به بچه‌های تیمم خسته نباشید می‌گویم و می‌خواهم این روند را با تلاش بیشتر ادامه دهند. هنوز هم کاری انجام ندادیم و در ابتدای راه قرار داریم.

وی درباره اینکه الهلال به نوعی با تیم دوم خود به میدان آمده بود نیز اضافه کرد: نمی‌شود گفت تیم اول یا دوم الهلال! اگر در تیم دوم الهلال کاپیتان تیم ملی عربستان بازی می‌کند، اتفاق خوبی است که در مقابل‌شان بازی کردیم. تفاوت تیم جوان و باانگیزه ما را در تعویض‌های الهلال دیدیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران افزود: آخرین باری که در این ورزشگاه بازی کردم، تیم الهلال را ۲ بر یک مقابل تماشاگرانش بردیم. اتفاق خوبی است که فوتبال عربستان تا این حد پیشرفت کرده و باعث ارتقای فوتبال آسیا شده است. ولی چیزی که مهم است در زمین نتیجه بازی را بازیکن رقم می‌زند. مطمئناً من هم اگر بازیکنانی با قیمت‌های بالا در اختیارم بود، می‌توانستم بازی امروز را برنده شوم ولی به بازیکنان جوان تیمم افتخار می‌کنم. ما در پنج تعویض، ۲ بازیکن ۱۹ ساله را بازی دادیم. این نشان‌دهنده این است که یک تیم جوان، باانگیزه و جسور مقابل الهلال بازی کرد.

رحمتی گفت: امیدوارم صدای من به بازیکنانم برسد. به آنها افتخار می‌کنم. هنوز کاری انجام ندادیم و تازه شروع کار ماست.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.