رحمتی: الهلال در قرعه زندگی من است

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمهدی رحمتی در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) نساجی پیش از سفر به هند، اظهار داشت: لیگ قهرمانان آسیا تورنمنتی است که امسال هیجانات زیادی در آن وجود دارد و همه تیم‌ها دنبال موفقیت و ارائه یک سبک و سیاق فوتبالی از آن کشوری هستند که در لیگش بازی می‌کنند. همچنین

کد خبر : 402115
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
رحمتی: الهلال در قرعه زندگی من است

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمهدی رحمتی در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) نساجی پیش از سفر به هند، اظهار داشت: لیگ قهرمانان آسیا تورنمنتی است که امسال هیجانات زیادی در آن وجود دارد و همه تیم‌ها دنبال موفقیت و ارائه یک سبک و سیاق فوتبالی از آن کشوری هستند که در لیگش بازی می‌کنند. همچنین می‌خواهند آن شخصیت تیمی خود را به نمایش بگذارند. بازی اول ما با مومبای سیتی در هند است که شنبه صبح به سمت این کشور حرکت می‌کنیم. سعی کردیم در تمام این تعطیلات و در همه جلساتی که داریم، این تیم را کامل به بازیکنان خودمان بشناسانیم، چون لیگ هند امسال دیر شروع شده و فکر می‌کنم این تیم یکی دو بازی در جام حذفی داشته است که همین مسئله کار آنالیز آنها را سخت کرد، ولی سعی کردیم بتوانیم آنالیز دقیقی داشته باشیم و آنها را در اختیار بازیکنان بگذاریم. همچنین بازیکنان را به لحاظ ذهنی به آن آمادگی برسانیم که آماده لیگ قهرمانان آسیا باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از حمایت‌ها و اقداماتی که باید پیش از حضور در این مسابقات انجام می‌گرفته، راضی هست یا خیر، گفت: حمایت‌ها باید به دو بخش تقسیم شود؛ یکی اینکه نساجی یک تیم خصوصی است و حدادیان مالکیت آن را برعهده دارد که هیچ چیزی برای ما کم نگذاشته است. همه سعی و تلاش او بر این بوده که تمام برنامه‌هایی که داریم، به بهترین شکل برای ما پیش برود، ولی خودش هم مصاحبه کرد و یکسری انتقادات به مسئولان استانی و آن شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ داشت که می‌توانستند حمایت‌های بیشتری داشته باشند و اگر اسپانسر خوب داشتیم و حمایت‌های بیشتری از ما می‌شد، می‌توانستیم تیم خیلی بهتری برای این مسابقات آماده کنیم.

وی در مورد اینکه الهلال ستاره‌های بزرگی از فوتبال اروپا به خدمت گرفته است، تصریح کرد: اگر جستجو کنید، متوجه می‌شوید من میان بازیکنانی هستم که بیشترین بازی را مقابل الهلال کرده‌اند. قبل از اینکه قرعه تیم دیگری برداشته شود، الهلال با ماست و در قرعه زندگی من است! مقابل این تیم تجربه پیروزی، تساوی و شکست را داشته‌ام و نسبت به باخت‌ها، بیشتر برد داشته‌ام. در مربیگری هم یک بار با الهلال بازی کردم که مساوی کردیم.

سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه الهلال کاملاً متفاوتی با سال‌های گذشته دارد، عنوان کرد: این حرف‌ها بیشتر قبل از بازی زده می‌شود و زمانی که داور سوت آغاز مسابقه را می‌زند، همه چیز تغییر می‌کند. باید بازیکنان را در طول 90 دقیقه از لحاظ ذهنی آماده کنیم. فوتبال بیشتر در ذهن بازیکن شکل می‌گیرد و اگر بازیکن را از لحاظ روانی آماده کنید، می‌توانید نتایج خوبی بگیرید. ما هم امیدوار هستیم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم، اما فوتبال است دیگر.

رحمتی در پاسخ به این پرسش که تیم نساجی طی مدت اخیر چه برنامه‌ای را دنبال کرده است، گفت: به خدا کار بدی نکردیم! بازی‌های دوستانه‌ای با ذوب‌آهن و مس رفسنجان کردیم. از ربیعی و الهامی تشکر می‌کنم که با وجود اینکه برنامه‌های خودشان را داشتند و شاید شرایط تیم آنها برای دیدار دوستانه مهیا نبود، به ما کمک کردند. از نیما نکیسا (مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن) تشکر می‌کنم که بعد از دیدار با ذوب‌آهن از ما تقدیر و برای نساجی آرزوی موفقیت کرد.

وی با اشاره به حمایت هواداران تیم‌های ایرانی از پرسپولیس، سپاهان و نساجی خاطرنشان کرد: با توجه به جذابیت‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازیکنان بزرگی که به این مسابقات آمده‌اند، مردم دوست دارند نمایندگان کشورمان در این بازی‌ها موفق باشند و برای این تیم‌ها دعا می‌کنند. ان‌شاءالله همیشه این شرایط را داشته باشیم و منتظر حضور گرم هواداران در ورزشگاه هستیم.

سرمربی نساجی مازندران درباره انتظار هواداران این تیم از شاگردان رحمتی بیان کرد: انتظارات همیشه بالاست، اما باید واقع‌بین باشیم. تیم جوانی داریم و بازیکنان زیادی از دست دادیم. تلاش کردیم جاهای خالی تیم را پُر کنیم و روح تازه‌ای به نساجی بدهیم. تمام تلاش خودمان را می‌کنیم.

رحمتی با بیان اینکه برای مساوی کردن یا نباختن وارد هیچ مسابقه‌ای نشده است، اظهار داشت: همیشه در تیم‌هایی بودم که برای قهرمانی بازی می‌کردند و شخصیتم این‌گونه شکل گرفته است. باید بودجه، بازیکنان و شرایط خودمان را در نظر بگیریم. با این حال یک رگ ایرانی داریم که قابل پیش‌بینی نیست.

وی در مورد وضعیت تیم نساجی و شرایط خوسه آنتونیو دلگادو، هافبک جدید اسپانیایی این تیم تصریح کرد: شرایط خوبی داریم. زمان زیادی از بازی دلگادو در فوتبال عربستان می‌گذرد و او تمریناتی داشته است. باید این بازیکن را آماده کنیم و از دو یا سه بازی دیگر، از دلگادو استفاده خواهیم کرد.

سرمربی نساجی مازندران درباره انگیزه‌ای که تقابل با بازیکنان بزرگ فوتبال جهان به بازیکنان ایرانی تزریق می‌کند، گفت: صد درصد این موضوع به بازیکنان کمک می‌کند. نساجی تیمی جوان است و همه بازیکنان انگیزه زیادی دارند. شاید در آینده، سه تا پنج بازیکن ما را در تیم ملی ایران یا استقلال و پرسپولیس می‌بینید.

251251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.