ربیعی: فقط خودم پاسخگوی نتایج تیم هستم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بابت اتفاق آبادان تسلیت می‌گویم و امیدوارم هیچ خانواده‌ای عزیزی را از دست ندهد و غمگین نباشد. به تیم استقلال خسته نباشید و تبریک می‌گویم، هم بابت قهرمانی در این

کد خبر : 210907
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲:۵۴
ربیعی: فقط خودم پاسخگوی نتایج تیم هستم



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بابت اتفاق آبادان تسلیت می‌گویم و امیدوارم هیچ خانواده‌ای عزیزی را از دست ندهد و غمگین نباشد. به تیم استقلال خسته نباشید و تبریک می‌گویم، هم بابت قهرمانی در این فصل و هم بابت بازی و پیروزی در بازی امشب. یک خسته نباشید و خدا قوت هم به بازیکنان مس رفسنجان می‌گویم.

وی افزود: استراتژی ما در بازی امشب، این بود که چون استقلال در طول این فصل هر بار گل اول را خورده، نتوانسته پیروز باشد، گل اول بازی را ما به ثمر برسانیم که این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: ما در این بازی کم‌شانس بودیم. کم‌شانس به دلیل موقعیت‌های متعددی که از دست رفت و این فرصت را به تیم باتجربه و باهوش استقلال دادیم و آنها در موقعیت‌هایی که داشتند به گل رسیدند. بعد از گل اول آنها، ما بازتر و رو به جلوتر بازی کردیم و آنها توانستند روی ضدحمله گل دوم را هم به ثمر برسانند.

ربیعی با تمجید از امیرحسین حسین‌زاده که با به ثمر رساندن هر دو گل استقلال ستاره میدان بود، اظهار داشت: امیرحسین حسین‌زاده با مهارت فردی توانست ورق بازی را برگرداند. به طور کلی ما 10 دقیقه از بازی را از دست دادیم. ما 80 دقیقه روی ریتم بودیم، اما از دقیقه 45 تا 55 که شروع نیمه دوم بود، بازی را از دست دادیم و همین 10 دقیقه شروع نیمه دوم، دو فرصت برای استقلال ایجاد کرد و آنها به گل رسیدند.

وی یادآور شد: به طور طبیعی در تبریز مقابل تراکتور، بازی با گل‌گهر و استقلال در اینجا، دروازه‌بان‌ها بهترین بازیکنان زمین شدند. ما می‌توانستیم در این بازی با سبکی بازی کنیم که عقب بمانیم و فشرده دفاع کنیم، اما این روش و سبک من نیست. تیم من در تهران مقابل استقلال و پرسپولیس هم رو به جلو بازی کردیم. شاید اگر گل اول را می‌زدیم، روند بازی فرق می‌کرد. ما هم پایبند به اصول هستیم و بازیکنان هم خیلی زحمت کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به سبک فوتبالی تیمش، گفت: فوتبالی که بازی می‌کنیم، تماشاگر پسند است که یک جایی نتیجه ایجاد می‌شود و یک جایی به نتیجه نمی‌رسیم، اما وظیفه من این است تیمم بیشتر موقعیت ایجاد کند و کمتر موقعیت بدهد. این را مقابل استقلال هم که قهرمان لیگ است، انجام دادیم و بیشتر موقعیت ایجاد کردیم و کمتر موقعیت دادیم، اما در نهایت بازنده شدیم. تجربیات خوبی برای بازیکنان ما خواهد بود، چون بین دو نیمه به بازیکنان تأکید کردم که اسیر نیمه اول نشوید و این تیم باهوش است و از کمترین فرصت، بیشترین بهره‌وری را خواهد داشت.

ربیعی با تشکر از هواداران مس رفسنجان و همچنین مسئولان باشگاه و کارخانه مس، تأکید کرد: هدف‌گذاری مسئولان باشگاه و کارخانه مس را در این سه سال برآورده کردیم و از این بابت خوشحالم. یک علاقه‌ای هم داشتیم که اینجا بودیم.

وی درباره اینکه آیا صحبت‌های پایانی او مبنی بر خداحافظی‌اش از باشگاه مس است، گفت: خیر، من یک سال دیگر با باشگاه مس قرارداد رسمی دارم. صحبت‌هایی را در دو هفته اخیر با هیئت مدیره باشگاه داشتم و برنامه‌های مدنظر را بررسی کردیم. درخواست‌هایی داشتم و امیدوارم این درخواست‌ها اجرا شود. حضور تیم مس رفسنجان به‌عنوان پدیده لیگ [البته من نباید بگویم پدیده و شما باید بگویید] و قرار گرفتن میان شش تیم بالای جدول که در رقابت با تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و گل‌گهر در این رتبه قرار گرفت، نتیجه خوبی است. آنها تیم‌هایی هستند که از نظر اقتصادی، امکاناتی و حتی سابقه با تجربه‌تر از مس هستند و این رتبه دستاورد بزرگی است. من قرارداد دارم، برنامه‌ها را بررسی کردیم و یک بازی دیگر هم از این فصل داریم. در بازی آخر هم بیشتر به بازیکنان جوان‌تر یا آنهایی که کمتر بازی کردند، فرصت بازی خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اینکه فرهاد مجیدی در نشست خبری شرکت نکرده و دلیل او غیبت عملکرد داوری بوده است و طرح این پرسش که «آیا داوری در بازی اشتباه تأثیرگذاری داشت؟»، یادآور شد: شخصیت حرفه‌ای من این است که در رابطه با تیم خودم صحبت کنم و اگر هم در رابطه با داور مسابقه سؤال جداگانه‌ای دارید، در خدمتم، اما اینکه چنین مسئله‌ای بهانه‌ای بوده که چرا سرمربی حریف در نشست خبری شرکت نکرده، من پاسخ‌دهنده خوبی نخواهم بود. در مورد داوری من هم روی یکی دو صحنه اختلاف‌نظر دارم و فکر می‌کنم دفاع میانی استقلال زودتر می‌توانست کارت بگیرد و سیلوا می‌توانست یک کارت زرد بگیرد و زودتر اخراج شود. شاید استقلالی‌ها روی پنالتی و آرمان رمضانی اعتراض دارند که آن صحنه سمت دیگر زمین بود و من به صحنه نزدیک نبودم.

ربیعی در واکنش به طرح این موضوع که در صورت ماندن برای فصل آینده دنبال مهاجم تمام‌کننده خواهد بود یا نه، چون تیمش در دو بازی اخیر موقعیت‌های زیادی را از دست داد، گفت: بله، از نظر شرایطی که می‌گویید شاید دو بازی اخیر شباهت‌هایی داشت، اما از نظر فلسفه بازی متفاوت بود. از نظر من مجید علیاری، منشا و آذرباد به همراه فراز امامعلی، محمدرضا سلیمانی و امید لطیفی را داریم که توانسته‌اند توانایی‌شان را نشان بدهند. تا پیش از این بازی هم ما دومین خط حمله خوب لیگ بودیم، چون از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کنیم. اینکه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و اسم آن را فرصت‌سوزی بگذاریم، نمی‌شود. ما بازیکنان جوانی داریم که آینده دارند و اینجا باید تجربه‌اندوزی کنند. ما در دو بازی مقابل استقلال و گل‌گهر، روی کمترین موقعیت‌ها بازی را دادیم و باید خودمان را ترمیم کنیم، اما خوشحالم طوری که دوست داریم بازی می‌کنیم و تاوان آن را هم می‌دهیم و فقط هم خودم پاسخگوی نتایج هستم.

بیشتر بخوانید:

دستکش طلایی لیگ در دست حسینی

صفر استقلال در رفسنجان هم یک نشد!

داور پنالتی استقلال را ندید

۲۵۳۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.