ربات کیف پول در تلگرام پشتیبانی بیت کوین را به دنبال یکپارچه سازی Tether به رابط وب اضافه می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] کاربران تلگرام اکنون می توانند بیت کوین بخرند، بفروشند و بفرستند، زیرا ارز دیجیتال پیشرو در ربات Wallet در اپلیکیشن پیام رسان محبوب ادغام شده است. پشتیبانی بیت کوین به دنبال ادغام تتر اخیر کیف پول است که به کاربران امکان می دهد با استیبل کوین نیز تراکنش کنند. بیش از یک میلیارد کاربر

کد خبر : 349229
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۳۱
ربات کیف پول در تلگرام پشتیبانی بیت کوین را به دنبال یکپارچه سازی Tether به رابط وب اضافه می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

کاربران تلگرام اکنون می توانند بیت کوین بخرند، بفروشند و بفرستند، زیرا ارز دیجیتال پیشرو در ربات Wallet در اپلیکیشن پیام رسان محبوب ادغام شده است. پشتیبانی بیت کوین به دنبال ادغام تتر اخیر کیف پول است که به کاربران امکان می دهد با استیبل کوین نیز تراکنش کنند.

بیش از یک میلیارد کاربر تلگرام اکنون می توانند بیت کوین را در چت انتقال دهند

روز جمعه، 21 آوریل، ربات @wallet در تلگرام از اضافه شدن پشتیبانی بیت کوین (BTC) به رابط وب خود خبر داد. تیم توسعه توضیح داد که قبلاً ارز دیجیتال پیشرو بر اساس ارزش بازار فقط در ربات متنی قابل دسترسی بود. در این اطلاعیه در جزئیات تلگرام آمده است: «اکنون، همه کاربران @wallet می‌توانند از رابط وب ما نهایت استفاده را ببرند.

تلگرام در بین کاربران ارزهای دیجیتال بسیار محبوب است و بر اساس گزارشی از آوریل ۲۰۲۳، اپلیکیشن پیام‌رسان حدود ۱.۰۶۸ میلیارد کاربر دارد. Bitcoin.com News تأیید کرد که BTC اضافه شده است، زیرا انتشارات ما ربات @wallet را در تلگرام آزمایش کرده است. علاوه بر بیت کوین، ارز دیجیتال تون کوین (TON) و تتر استیبل کوین (USDT) نیز موجود است.

برای خرید، فروش و واریز ارزهای دیجیتال با استفاده از اپلیکیشن ربات کیف پول در تلگرام، یک شماره تلفن برای تایید اکانت مورد نیاز است. تیم ربات Wallet همچنین توضیح داد که رابط تبادل در آخرین به روز رسانی ارتقا یافته است. در اعلامیه @wallet خاطرنشان می‌شود: «یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید برای این پلتفرم، رابط تبادل به روز شده است. با این صرافی کیف پول جدید، اکنون می‌توانید بی‌درنگ BTC، USDT و TON را با نرخ‌های مطلوب مبادله کنید.

در حالی که TON تنها دارایی رمزنگاری بود که می‌توانست در آوریل 2022 به سایر کاربران تلگرام منتقل شود، اکنون می‌توان از BTC و USDT استفاده کرد. تاکنون کاربران تلگرام می توانند از طریق ربات @wallet سه نوع ارز دیجیتال ارسال کنند. طبق آماری که توسط Techcrunch نقل شده است، تا ژوئن 2022، تلگرام بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است که 200 میلیون بیشتر از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه ثبت شده در ژانویه 2021 است.

برچسب ها در این داستان

تأیید حساب، بیت کوین، ربات، دارایی های رمزنگاری، ارز دیجیتال، رابط مبادله، مبادله فوری، برنامه پیام رسانی، کاربران فعال ماهانه، تلگرام، ربات تلگرام، تتر، ربات کیف پول

نظر شما در مورد افزودن پشتیبانی بیت کوین توسط ربات @wallet و رابط تبادل ارتقا یافته در تلگرام چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.