رای دولتی آلمان حمایت از مدیریت بحران برلین را آزمایش می کند

[ad_1] مسائل ملی مانند بالاترین تورم در دهه‌های اخیر بر این کمپین در دولت نوسان اقتصادی قدرتمند 8 میلیون نفری، خانه خودروساز فولکس واگن، مسلط بوده است. روز شنبه، خرابکاری که باعث توقف ترافیک ریلی در نیدرزاکسن و سایر نقاط شمال آلمان شد، امنیت را مورد توجه قرار داد. نظرسنجی‌ها سوسیال دموکرات‌های چپ میانه شولز

کد خبر : 265005
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۰۶
رای دولتی آلمان حمایت از مدیریت بحران برلین را آزمایش می کند

[ad_1]

مسائل ملی مانند بالاترین تورم در دهه‌های اخیر بر این کمپین در دولت نوسان اقتصادی قدرتمند 8 میلیون نفری، خانه خودروساز فولکس واگن، مسلط بوده است. روز شنبه، خرابکاری که باعث توقف ترافیک ریلی در نیدرزاکسن و سایر نقاط شمال آلمان شد، امنیت را مورد توجه قرار داد.

نظرسنجی‌ها سوسیال دموکرات‌های چپ میانه شولز (SPD) را بین 31 تا 33 درصد نشان می‌دهد که نشان می‌دهد آنها در مسیر رسیدن کمتر از 37 درصدی هستند که در انتخابات 2017 به دست آوردند، اما همچنان قدرت را حفظ می‌کنند، تا حدی به لطف محبوبیت رئیس‌جمهور فعلی. نخست وزیر استفان ویل

این امر باعث تقویت SPD می شود که دو رای قبلی منطقه ای را به محافظه کاران اپوزیسیون آنگلا مرکل صدراعظم سابق باخت و در نظرسنجی ها پس از کسب 25.7 درصد در انتخابات فدرال 2021 به 18 تا 20 درصد در سطح ملی سقوط کرد.

اما انتظار می‌رود که انتخابات – آخرین رای‌گیری منطقه‌ای در سال جاری – پیامی متفاوت در مورد حمایت از ائتلاف فدرال سه‌جانبه «چراغ راهنمایی»، با توجه به شانس‌های متفاوت دو شریک کوچک‌تر ارائه دهد.

نظرسنجی های خروج از کشور با پایان رای گیری در ساعت 6 بعد از ظهر (1600 GMT) روز یکشنبه، قبل از شروع اعلام نتایج رسمی از ساعت 6:30 بعد از ظهر منتشر می شود.

سبزها که وزرای آنها محبوب ترین سیاستمداران در کابینه شولتز هستند، در مسیر دوبرابر کردن سهم خود از آرا به 16 تا 19 درصد هستند که به SPD امکان می دهد تا شرکای ائتلاف محلی خود را از محافظه کاران کنار بگذارد و با محیط بانان ارتباط برقرار کند. در عوض مهمانی

اما دموکرات‌های آزاد (FDP) که طرفدار کسب‌وکار هستند، که با سبزها و SPD تناسب طبیعی ندارند، طبق نظرسنجی‌ها این خطر وجود دارد که حتی به مانع 5 درصدی برای ورود به پارلمان نرسند.

فیلیپ کوکر، دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه هانوفر، پایتخت ایالت نیدرزاکسن، گفت که این حزب به دلیل تمرکز بر درستی مالی، اغلب به عنوان ترمز بر برنامه‌های دولتی محبوب دیده می‌شود.

کوکر گفت: «اف دی‌پی اگر نتواند وارد پارلمان ایالتی شود، می‌تواند به شریک سخت‌تری در ائتلاف تبدیل شود».

در همین حال، به نظر می رسد که حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان تقریباً دو برابر سهم خود از آرا به حدود 10 درصد در نیدرزاکسن خواهد رسید که نشان دهنده افزایش در سطح ملی است زیرا از ناامیدی فزاینده از مدیریت بحران اقتصادی توسط تشکیلات سیاسی سود می برد.

(گزارش توسط سارا مارش؛ ویرایش توسط دیوید هلمز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.