راه اندازی UControl – سیستم های معاملاتی – 14 جولای 2023

[ad_1] سلام به همه!در اینجا می خواهیم نصب را ارائه دهیم راهنما و شرح مفصل ربات UControl که دارای آمار معاملات زنده از سال 2018 و بک تست از سال 2003 است. می توانید ربات ما را در اینجا پیدا کنید: https://www.mql5.com/en/market/product/86636 نصب و پیکربندی: پس از نصب ربات UControl و باز کردن تنظیمات آن،

کد خبر : 374463
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۲۶
راه اندازی UControl – سیستم های معاملاتی – 14 جولای 2023

[ad_1]

سلام به همه!
در اینجا می خواهیم نصب را ارائه دهیم راهنما و شرح مفصل ربات UControl که دارای آمار معاملات زنده از سال 2018 و بک تست از سال 2003 است.

می توانید ربات ما را در اینجا پیدا کنید: https://www.mql5.com/en/market/product/86636

نصب و پیکربندی:

پس از نصب ربات UControl و باز کردن تنظیمات آن، می توانید از حالت خودکار استفاده کنید که در آن همه چیز برای شما پیکربندی شده است یا حالت دستی را انتخاب کنید که در آن فرصتی برای استفاده از تنظیمات خود دارید.
ربات روی آن جفت ارزی که روی نموداری که آن را نصب می کنید معامله می کند.

حالت خودکار:
ما UControl را به گونه ای توسعه داده ایم که مشتری می تواند به راحتی آن را با چند کلیک پیکربندی کند و ربات همه کارها را به تنهایی با تنظیماتی که قبلاً آماده کرده ایم انجام می دهد. در این حالت، EA فقط با جفت ارزهای زیر کار می کند: AUDUSD، EURJPY، EURGBP و USDCAD. اگر آن را روی جفت ارز دیگری نصب کنید، حالت خودکار به حالت تنظیمات دستی تغییر می کند – از تنظیمات خود استفاده کنید.
حالت خودکار به طور پیش فرض تنظیم شده است، پارامترهای تنظیمات باید به شرح زیر باشد:

تنظیمات خودکار – باید در حالت همه خودکار فعال شود.
MaxDrawDown – در اینجا باید با درصد مشخص کنید که EA چه بخشی از سپرده را روی جفت ارزی که آن را روی آن نصب کرده اید معامله می کند. در صورت توقف ضرر، بازپرداخت با سطح سپرده مشخص شده محدود خواهد شد. به طور پیش فرض، ریسک 35٪ است.

حالت دستی:
تنظیمات خودکار – به منظور پیکربندی دستی تمام پارامترها (نقطه ورودی، برداشت سود و غیره) به حالت استفاده از تنظیمات خود بروید. یا اگر می‌خواهید از اندازه لات خود استفاده کنید (نه خودکار)، اما در عین حال تنظیمات معاملات خودکار (نقطه ورودی، برداشت سود و غیره) را حفظ کنید، یا حالت Use Manual Lot را روشن کنید.
برای استفاده از حالت دستی، باید توضیحات همه پارامترها را مطالعه کنید که در زیر می توانید آنها را بیابید.

شرایط لازم برای معامله:
حداقل سپرده برای معاملات با استفاده از لات 0.01:
AUDUSD – 450 دلار
EURJPY – 2300 دلار
EURGBP – 1200 دلار
USDCAD – 1600 دلار

با توجه به ویژگی های خاص الگوریتم ربات، حداقل رسوبات برای لات 0.1 به شرح زیر خواهد بود:
AUDUSD – 3100 دلار
EURJPY – 15000 دلار
EURGBP – 7300 دلار
USDCAD – 14000 دلار

تفاوت در حداقل سپرده ها به این دلیل است که حداقل مرحله تغییر اندازه لات برای لات شروع 0.01 و 0.1 متفاوت است.

اهرم پیشنهادی:

اگر ریسک 100% برای همه جفت ها است، از یک اهرم 1:400 یا بالاتر استفاده کنید (در هر صورت، بالاتر همیشه بهتر است). اگر از همه جفت ها استفاده نشود، اهرم می تواند کمتر باشد، تا 1:200.
با استفاده از ریسک 50 درصد، اهرم می تواند 1:200 باشد.
با استفاده از ریسک 25 درصد، اهرم می تواند 1:100 باشد.
با استفاده از ریسک 13 درصد، اهرم می تواند 1:50 باشد.

شرح تنظیمات ربات UControl:

تنظیمات خودکار – این حالت اصلی عملیات EA است. سه گزینه دارد:
تمام خودکار – این یک حالت پیشنهادی است که در آن تمام محاسبات و تنظیمات به صورت خودکار برای شما انجام می شود، فقط باید مطمئن شوید که در پارامتر MaxDrawDown حد پایین کشیدن مناسبی را مشخص کرده اید. توجه! این حالت منحصراً با جفت های زیر کار می کند: AUDUSD، EURJPY، EURGBP، USDCAD. اگر این حالت را فعال کنید، اما EA را روی یک جفت دیگر نصب کنید، به طور خودکار به حالت دستی تغییر می کند – از تنظیمات خود استفاده کنید.
از Lot دستی استفاده کنید – در این حالت تنظیمات خودکار همچنان کار می کنند، اما اندازه لات باید به صورت دستی در پارامتر ManualLot مشخص شود. همچنین پارامتر MaxDrawDown در این حالت کار نمی کند، بلکه به طور خودکار از ManualLot مشخص شده محاسبه می شود تا منطق و قابلیت اطمینان ربات مختل نشود.
از تنظیمات خود استفاده کنید – هنگام استفاده از این حالت، تمام تنظیمات خودکار غیرفعال می شوند. پارامترهای تنظیمات دستی در قسمت “Use Your Settings” در پایین فعال هستند و همچنین باید اندازه لات را در گزینه ManualLot مشخص کنید. در این حالت گزینه MaxDrawDown کار نمی کند. این حالت به شما امکان می دهد با هر ارزی معامله کنید جفت

MaxDrawDown – در اینجا باید حداکثر میزان برداشتی که مایل به پذیرش آن هستید را به صورت درصدی مشخص کنید. این پارامتر به گونه‌ای طراحی شده است که به شما اجازه نمی‌دهد مقدار پایین‌تر یا بالاتری نسبت به نیاز EA برای عملکرد پایدار تعیین کنید.

ManualLot – در اینجا می توانید به صورت دستی اندازه لات را برای سفارش شروع مشخص کنید. اگر همه خودکار فعال باشد، این تنظیم کار نمی کند.

SpreadLimits – محدودیت در سفارشات باز کردن زمانی که اسپرد خیلی زیاد است. به گونه ای کار می کند که در صورت وجود سفارشات باز، استراتژی ربات را مختل نمی کند. دارای 3 حالت:
خودکار – فقط با جفت های توصیه شده (AUDUSD، EURJPY، EURGBP، USDCAD) و زمانی که حالت Use Your Settings فعال نباشد، کار می کند.
کتابچه راهنمای – از مقداری که در پارامتر ManualSpreadLimits مشخص کرده اید استفاده می کند.
خاموش – تمام محدودیت های پخش غیرفعال هستند.

ManualSpreadLimits – محدودیت اسپرد دستی برای باز کردن معاملات. فقط زمانی کار می کند که پارامتر SpreadLimits روی دستی تنظیم شده باشد.

لغزش – حداکثر لغزش قیمت برای خرید یا فروش سفارشات.

AcMini – این گزینه فقط در صورتی باید فعال شود که از نوع حساب خاصی استفاده می کنید که در آن لات استاندارد 1 در واقع مقدار 0.1 دارد. این یک نوع حساب بسیار نادر است، بنابراین این حالت تقریباً همیشه باید خاموش باشد. اگر از حساب سنت استفاده می کنید، این حالت نیز نیازی به فعال کردن ندارد.

بستن همه – اگر “درست” باشد، EA بلافاصله تمام معاملات باز خود را می بندد. پس از آن باید غیرفعال کنید
گزینه، به طوری که UControl بتواند اولین معامله را دوباره باز کند.

این بخشی از تنظیمات دستی UControl EA است که فقط در صورتی کار می کند که حالت Use Your Settings در پارامتر AutoSettings فعال باشد.

CalcTimeFrame – بازه زمانی را که هنگام محاسبه نقطه ورودی استفاده می شود، مشخص کنید.

CalcCoef – ضریب موثر بر محاسبه نقطه ورود. شما فقط می توانید مقادیری را در محدوده بین 4 تا 15 تعیین کنید. مقادیر بالاتر یا پایین تر برابر با حداکثر مجاز خواهد بود.

CalcMode – حالتی که در آن محاسبات برای نقطه ورودی انجام خواهد شد. مقادیر را می توان در محدوده 1 تا 5 مشخص کرد. هر چه مقدار بالاتر باشد، سیگنال ها نادرتر و دقیق تر خواهند بود.

برای 3 پارامتر بعدی، مقدار به صورت پیپ نشان داده می شود و باید به صورت نقل قول های 4 رقمی مشخص شود، در صورت لزوم EA به طور خودکار به یک 5 رقمی تغییر می کند.

TP&Step – در اینجا می توانید Take Profit و فاصله بین دو سفارش اول را مشخص کنید.

دامنه – این پارامتر نیز باید در پیپ ها مشخص شود. بر تعداد دفعات اضافه شدن سفارش‌های جدید تأثیر می‌گذارد.

TPnext – در اینجا می توانید برای همه سفارش ها به جز دو مورد اول Take Profit را مشخص کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.