راه اندازی مشاوره در مورد برچسب زدن اجباری مواد شیمیایی در محصولات مصرفی، مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، و شفافیت بهتر زنجیره تامین

[ad_1] 4 مارس 2022 – گاتینو، کبک کانادایی ها سزاوار این هستند که بدانند چه مواد شیمیایی در محصولات مصرفی که خریداری می کنند و در زندگی روزمره خود استفاده می کنند، چه در خانه و چه در محل کار، به خصوص اگر این محصولات ممکن است بر سلامت انسان یا محیط زیست تأثیر بگذارند.

کد خبر : 174311
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۵۲
راه اندازی مشاوره در مورد برچسب زدن اجباری مواد شیمیایی در محصولات مصرفی، مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، و شفافیت بهتر زنجیره تامین

[ad_1]

4 مارس 2022 – گاتینو، کبک

کانادایی ها سزاوار این هستند که بدانند چه مواد شیمیایی در محصولات مصرفی که خریداری می کنند و در زندگی روزمره خود استفاده می کنند، چه در خانه و چه در محل کار، به خصوص اگر این محصولات ممکن است بر سلامت انسان یا محیط زیست تأثیر بگذارند.

به همین منظور، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا، استیون گیلبولت، و وزیر بهداشت، جناب ژان ایو دوکلوس، امروز از راه اندازی رایزنی های ملی در مورد برچسب زدن بهبود یافته و اجباری برای برخی از محصولات مصرفی، از جمله لوازم آرایشی خبر دادند. محصولات تمیز کننده و مواد بازدارنده شعله در مبلمان وبهلسترد. این رایزنی‌ها همچنین به دنبال دیدگاه‌هایی در مورد اینکه چگونه دولت می‌تواند برای بهبود اطلاعات در مورد مواد شیمیایی در زنجیره‌های تامین محصولات اقدام کند، خواهد بود. این مشاوره ها از طریق مجموعه ای از کارگاه ها و رویدادهای تعاملی از هم اکنون تا تابستان 2022 انجام می شود.

با انتشار برنامه ریزی شده اصلاحیه های پیشنهادی در مواد آرایشی، دولت کانادا در حال حاضر اقداماتی را برای الزام برچسب زدن صریح تر مواد آلرژی زا عطر در لوازم آرایشی انجام داده است. مقررات آرایشی و بهداشتی تا تابستان 2022

اقدامات اضافی شامل انتشار یک اعلامیه قصد برای برچسب‌گذاری مواد سمی در محصولات مصرفی، از جمله بازدارنده‌های شعله در مبلمان روکش شده، تا تابستان 2022 خواهد بود. دولت به اولویت‌بندی ارزیابی و مدیریت بازدارنده‌های شعله تحت برنامه مدیریت مواد شیمیایی ادامه می‌دهد.

دولت همچنین در سال 2023 استراتژی گسترده تری را ایجاد و منتشر خواهد کرد که مجموعه ای از اقدامات سیاستی را برای بهبود در دسترس بودن اطلاعات در مورد مواد شیمیایی در محصولات مصرفی در سراسر زنجیره تامین به نفع مصرف کنندگان، مشاغل و دولت ها ترسیم می کند. این اقدامات ممکن است شامل قوانین یا مقررات و همچنین ابتکارات داوطلبانه و مشارکتی باشد.

مشاوره‌هایی که امروز راه‌اندازی شد از اقدامات فوق حمایت می‌کند و به شناسایی راه‌هایی برای رسیدگی به تقاضای فزاینده عمومی برای اطلاعات در دسترس آسان در مورد مواد شیمیایی در محصولات مصرفی و نیاز به افشای بهتر مواد تشکیل دهنده برای جایگزینی آگاهانه مواد شیمیایی سمی با جایگزین‌های ایمن‌تر کمک می‌کند. این رایزنی ها به ذینفعان علاقه مند و عموم مردم فرصتی می دهد تا نظرات خود را در مورد نحوه افشای اطلاعات در مورد مواد شیمیایی در محصولات مصرفی مختلف، به عنوان مثال، از طریق برچسب زدن یا از طریق پیوندهایی به اطلاعات آنلاین، ارائه دهند. دولت تا بهار 2023 گزینه هایی را برای الزام برچسب گذاری اجباری برخی محصولات ارائه خواهد کرد.

محیط زیست و تغییرات اقلیمی کانادا و بهداشت کانادا شرکت وود کانادا محدود را برای هدایت مشاوره ها در قالب آزمایشگاه سیاست گذاری به منظور رسیدگی به این چالش های پیچیده درگیر کرده اند. آزمایشگاه خط مشی فراتر از آن چیزی است که مشاوره های سنتی با گردهم آوردن کارشناسان و طرف های علاقه مند در بحث های گسترده و گروه های متمرکز و با استفاده از ابزارهای دیجیتال برای کشف و آزمایش راه حل های بالقوه در حین توسعه، ارائه می دهد.

برای شرکت در مشاوره، از علاقه مندان دعوت می شود حداکثر تا تاریخ خود را در بستر مشاوره مجازی یا از طریق ایمیل به آدرس [email protected] معرفی کنند. 25 مارس 2022.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.