راه اندازی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم‌ پزشکی جهاددانشگاهی بوشهر

ایسنا/بوشهر رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر از اخذ مجوز قطعی مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای جهاددانشگاهی استان بوشهر از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد. علی احمدی زاده با اشاره به اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای جهاددانشگاهی بوشهر از سوی وزارت بهداشت گفت: این اولین مجوز وزارت بهداشت جهت برگزاری دوره

کد خبر : 25698
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
راه اندازی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم‌ پزشکی جهاددانشگاهی بوشهر



ایسنا/بوشهر رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر از اخذ مجوز قطعی مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای جهاددانشگاهی استان بوشهر از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

علی احمدی زاده با اشاره به اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای جهاددانشگاهی بوشهر از سوی وزارت بهداشت گفت: این اولین مجوز وزارت بهداشت جهت برگزاری دوره های آموزشی تخصصی پزشکی در استان است که برای این نهاد -جهاد دانشگاهی استان بوشهر- صادر شده است.

وی افزود: مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای یک فضای آموزشی مجهز به منظور آموزش مهارت های علمی و عملی، بالینی با استفاده از وسایل کمک آموزشی و امکانات بالینی موجود به فراگیران در استان در نظر گرفته شده است. 

این مسئول اظهار کرد: مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای با هدف سامان دهی آموزش های مهارتی و حرفه ای نظام سلامت در استان، استفاده از ظرفیت های موجود در کشور برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت، ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی حرفه ای و استفاده از ظرفیت اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی پس از کسب مجوز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده است.

رئیس جهاددانشگاهی بوشهر تصریح کرد: برگزاری دوره ها بر مبنای استانداردها و ضوابط ابلاغ شده از سوی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، افزایش کارآمدی نیروی انسانی و توانمندسازی مهارت آموزان، استفاده از ظرفیت های کشور در تربیت نیروی انسانی ماهر در نظام سلامت و کمک به جذب نیروی انسانی در بازار کار بوده است.

احمدی زاده تاکید کرد: از مهمترین اهداف این مرکز و اولویت های آن حل مشکلات و نیازهای جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: با صدور مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی جهاددانشگاهی بوشهر تمام دوره‌های مهارتی و حرفه‌ای از دیپلم تا سطح دکتری حرفه‌ای توسط این مرکز در استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر در پایان یادآور شد: این دوره ها منجر به کسب یا ارتقاء مهارت در یک موضع مستقل و یا در بخشی از وظایف حرفه ای مهارت آموز شده و همچنین سبب ایجاد توانمندی شغلی از طریق یادگیری مجموعه مهارت های مرتبط با یک حرفه می شود. 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی بوشهر، بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت تنها مرکز دارای مجوز و مورد تایید جهت برگزاری دوره های مهارتی پزشکی، مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای است که جهاددانشگاهی تنها دارنده مجوز رسمی این مرکز در زمینه برگزاری دوره های مهارتی پزشکی در استان بوشهر است.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.