راه اندازی مجدد USAN – اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی – در پروفایل های Latam یکپارچه سازی پولی جدید – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] پیشنهادی برای راه اندازی مجدد USAN منحل شده فعلی، اتحادیه ملل آمریکای جنوبی، نمایانگر یکپارچگی پولی آینده در میان کشورهای این سازمان است. این پیشنهاد که توسط چندین رئیس جمهور سابق کشورها در لطام ارائه شد، نیاز به یکپارچگی منطقه ای برای غلبه بر مشکلات مشترک در این منطقه از جمله فقر را تقویت

کد خبر : 281584
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
راه اندازی مجدد USAN – اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی – در پروفایل های Latam یکپارچه سازی پولی جدید – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

پیشنهادی برای راه اندازی مجدد USAN منحل شده فعلی، اتحادیه ملل آمریکای جنوبی، نمایانگر یکپارچگی پولی آینده در میان کشورهای این سازمان است. این پیشنهاد که توسط چندین رئیس جمهور سابق کشورها در لطام ارائه شد، نیاز به یکپارچگی منطقه ای برای غلبه بر مشکلات مشترک در این منطقه از جمله فقر را تقویت می کند.

پیشنهاد راه اندازی مجدد USAN شامل یکپارچه سازی پولی است

تغییرات سیاسی اخیر در کلمبیا و برزیل باعث ایجاد یک سری فرآیندها شده است که به دنبال ادغام کشورهای آمریکای جنوبی در یک سازمان جدید است. در 14 نوامبر، پیشنهادی برای راه اندازی مجدد USAN، یک سازمان ادغام مستقر در لاتام که در سال 2008 راه اندازی شد و شامل 12 کشور از جمله برزیل و آرژانتین است، توسط چندین رئیس جمهور سابق منطقه تهیه شده است. از جمله میشل باشله، رافائل کوریا، خوزه موخیکا، دیلما روسف و ارنستو سامپر هستند.

این سند نیاز به یکپارچگی شدید منطقه ای را برای غلبه بر موانعی که سازمان کنونی جهان برای ملت های این منطقه ایجاد می کند و توسعه توانمندی های کشورهای خود به عنوان یک بلوک توصیف می کند.

این پیشنهاد که به عنوان نامه ای به نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا ارسال شده است، به صراحت از ادغام پولی به عنوان یکی از اولویت های سازمان راه اندازی مجدد یاد می کند. در این نامه خواسته شده است:

تشکیل کارگروهی برای حرکت به سمت سیستم تامین مالی برای مبادلات تجاری با نگاه به یکپارچگی پولی در آینده در شرایطی که شرایط کلان اقتصادی اجازه دهد.

سایر موارد کلیدی شامل ایجاد یک رویکرد مشترک برای بدهی خارجی و تامین مالی بین المللی برای کشورهای با درآمد متوسط ​​و اجرای اقداماتی است که به نفع همکاری بین شرکت های منطقه است، مانند تدارکات عمومی مشترک و هماهنگ سازی مقررات.

پشتیبانی احتمالی برای یک ارز رایج

به غیر از راه اندازی مجدد USAN، سایر بازیگران در این قاره حمایت خود را از ایجاد یک واحد پولی مشترک اعلام کرده اند و مزایایی را که چنین توسعه ای ممکن است برای لاتام به همراه داشته باشد، برجسته کرده اند. لولا داسیلوا، رئیس‌جمهور منتخب برزیل، یکی از اولین کسانی بود که این ایده را در جریان تجمعی در مبارزات انتخاباتی خود مطرح کرد.

در ماه مه، لولا اظهار داشت:

ما می خواهیم روابط خود را با آمریکای لاتین احیا کنیم. انشاءالله ارز آمریکای لاتین ایجاد خواهیم کرد.

لولا همچنین توضیح داد که هدف از ایجاد این ارز، پشت سر گذاشتن وابستگی به دلار آمریکا است که باعث تورم بالا در کشورهای دارای اقتصاد نابسامان در منطقه شده است. آرژانتین نمونه ای از این موضوع است، که در حال حاضر 14 نرخ مختلف مبادله دلار در اختیار دارد تا سعی کند تعداد فرار سرمایه و نرخ تورم آن را که پیش بینی می شود امسال به بیش از 100 درصد برسد، کاهش دهد.

دولت گوستاوو پترو، رئیس‌جمهور کلمبیا نیز از روز تحلیف آن، زمانی که وزیر روی بارراس نیز خواستار ایجاد یک ارز مشترک شد، از این ابتکار حمایت کرد.

برچسب ها در این داستان

کلمبیا، پول رایج، دیلما روسف، ارنستو سامپر، گوستاوو پترو، خوزه موخیکا، لاتام، لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا، میشل باشله، ادغام پولی، نیکلاس مادورو، رافائل کورئا، روی بارراس، آمریکای جنوبی، UNASUR، USAN، ونزوئلا

نظر شما در مورد ادغام پولی آتی که در پیشنهاد راه اندازی مجدد USAN ارائه شده است چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Anton_Ivanov / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.