راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی از گام های اساسی تحقق عدالت فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد برای افتتاح مجتمع فرهنگی هنری وحشی بافقی عازم شهرستان بافق شده بود، پس از افتتاح این مجتمع در میان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان حضور یافت و پس از شنیدن دغدغه ها

کد خبر : 306187
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی از گام های اساسی تحقق عدالت فرهنگی است



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد برای افتتاح مجتمع فرهنگی هنری وحشی بافقی عازم شهرستان بافق شده بود، پس از افتتاح این مجتمع در میان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان حضور یافت و پس از شنیدن دغدغه ها و نقطه نظرات هنرمندان و فرهیختگان بافق با اشاره به اینکه مدیریت فرهنگی دولت مردمی پشتیبان اهالی فرهنگ و هنر است، گفت: دولت برآمده از اراده مردم به دنبال بازگرداندن حوزه فرهنگ و هنر به ریل اصلی خود است، ریل اصلی هنر در طراز تفکر والا و گفتمان والایی که انقلاب اسلامی بر آن بنا شده است، قرار دارد که وزارت فرهنگ در دوره جدید با قدرت این مسیر را دنبال می‌کند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه اکثریت قریب به اتفاق اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دوستدار عزت و سربلندی سرزمین خود هستند، تصریح کرد: فرهنگ ما در مسیر اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی قرار دارد و هنرمند واقعی همواره در راه آرمان های مردم و دین خود مجاهدت می‌کند که خوشبختانه اکثریت هنرمندان از این ویژگی بارز برخوردار هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تجربه برگزاری جشنواره تئاتر فجر امسال در چهار منطقه از کشور و استقبال قابل توجه هنرمندان از این رویداد گفت: بدخواهان ملت ایران با تروریسم رسانه ای و دروغ و تحریف تلاش می کنند فضای نشاط و امید را از جامعه هنری کشور دور کنند اما با توجه به استقبال قابل توجه هنرمندان از جشنواره های فجر، تلاش دشمنان در این خصوص ناکام مانده است.

اسماعیلی با اعلام اینکه مردم ایران با قدرت در عرصه حضور دارند، گفت: استقبال پرشور مردم استان یزد از رئیس جمهور مردمی، واقعیت امروز جامعه ایرانی را به تصویر کشید.

وزیر فرهنگ خطاب به اصحاب فرهنگ و هنر گفت: دولت مردمی خود را خدمتگزار اهالی فرهنگ و هنر می داند و دغدغه های آن ها را به خوبی می شنود و چتر نظام جمهوری اسلامی و دولت اسلامی بر سر همه اهالی فرهنگ و هنر گشوده است.

وی افزود: علی رغم تمامی مشکلات و تنگناها مسیر پیشرفت فرهنگ و هنر با قدرت طی می شود و خوشبختانه افق درخشانی پیش روی فرهنگ و هنر کشور قرار دارد.

وزیر فرهنگ با اشاره به اینکه در نظام حکمرانی فرهنگی کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصلی حکمرانی و تنظیم گری است، گفت: علاوه بر رویکردهای تازه در بودجه فرهنگی سال آینده، برای نخستین بار در برنامه هفتم احکام عملیاتی قابل ارزیابی و ارزشیابی مشخص شده که امیدواریم با حمایت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اهداف این برنامه ها به طور کامل تحقق پیدا کند.

اسماعیلی همچنین در خصوص پیشینه درخشان منطقه بافق در حوزه فرهنگ گفت: اسامی بزرگی بر پپشانی شهر بافق می درخشد که از جمله آن ها می توان به آیت الله شیخ محمدتقی بافقی اشاره کرد؛ عالم بزرگوار و شجاعی که همدوش آیت الله شیخ عبدالکریم حائری بنیاد حوزه مبارکه قم را بنا نهادند.

وی در پایان گفت: مجموعه ای که امشب افتتاح شد به نام شاعر نامی سرزمین مان وحشی بافقی نام نهاده شده که نه تنها باعث افتخار اهالی بافق بلکه مایه افتخار همه ایرانیان است.

57245



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.