راه اندازی فصل تابستان با ویژگی های جدید و همکاری در سایت تاریخی ملی Forges du Saint-Maurice

[ad_1] سایت تاریخی ملی Forges du Saint-Maurice در 19 ژوئن به روی بازدیدکنندگان باز می شود 16 ژوئن 2021 Trois-Rivières ، نمایندگی پارکهای کبک کانادا امروز ، با حضور فرانسوا فیلیپ شامپاین ، وزیر نوآوری ، علم و صنعت ، فرد پلرین ، داستان نویس نمادین در کبک ، هوگ سوینی ، رئیس استودیو Thinkwell

کد خبر : 93583
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
راه اندازی فصل تابستان با ویژگی های جدید و همکاری در سایت تاریخی ملی Forges du Saint-Maurice

[ad_1]

سایت تاریخی ملی Forges du Saint-Maurice در 19 ژوئن به روی بازدیدکنندگان باز می شود

16 ژوئن 2021 Trois-Rivières ، نمایندگی پارکهای کبک کانادا

امروز ، با حضور فرانسوا فیلیپ شامپاین ، وزیر نوآوری ، علم و صنعت ، فرد پلرین ، داستان نویس نمادین در کبک ، هوگ سوینی ، رئیس استودیو Thinkwell مونترال و ژنیوو کارون ، سرپرست Forges du Saint-Maurice سایت تاریخی ملی و پارک ملی لا موریسی ، پارک های کانادا فصل جدید گردشگری را آغاز کردند.

Parks Canada خوشحال است که از 19 ژوئن تعدادی ویژگی جدید در Forges du Saint-Maurice به بازدیدکنندگان ارائه می دهد ، از جمله دو تجربه جدید و هیجان انگیز بازدیدکنندگان که به آنها امکان می دهد از طریق رویکردهای متفاوت و منحصر به فرد این سایت را کشف کنند.

اولی ، Diabolus ex machina، به صورت 14 کپسول صدا ارائه می شود که ظاهر و احساس یک مستند شبه را دارند. این مدار در فضای باز حدود 90 دقیقه به طول می انجامد و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا وارد دنیای تاریخی و افسانه ای Forges du Saint-Maurice شوند و از طریق جهان خلاقانه شاعرانه هنرمند مشهور بین المللی ، فرد پلرین ، این مکان را کشف کنند.

دومی ، که با همکاری Thinkwell Studio Montreal ایجاد شده است ، به عنوان یک بازی طراحی شده است. به بازدیدکنندگان شش وظیفه داده می شود تا در یک تجربه همهجانبه و حسی تکمیل کنند که به آنها امکان می دهد مراحل مربوط به ساخت چدن را تجربه کنند. سنسورهای حرکتی به افراد امکان می دهد تا شخصیت هایی را روی صفحه فعال کنند که با بازتاب حرکت شرکت کنندگان واکنش نشان می دهند. هدف از این بازی تکمیل موفقیت آمیز اقدامات مختلف لازم برای مراحل مختلف کار در کوره بلند برای کمک به موفقیت در ریخته گری آهن است.

بازدیدکنندگان همچنین می توانند از امکانات جدید در لابی Grande Maison و در فضای باز لذت ببرند. با به پایان رساندن کار راه دسترسی در بهار امسال ، همه این پیشرفت ها و ویژگی های جدید باعث شده که این مکان تاریخی برای فصل گردشگری آینده ضروری باشد.

پارکهای کانادا از کانادایی ها می خواهند هنگام بازدید از سایتهای تحت مدیریت پارکهای کانادا احتیاط و مراقبت کنند و به محدودیت های سفر و راهنمایی کارشناسان بهداشت عمومی برای محدود کردن شیوع COVID-19 و اطمینان از سلامت همه احترام بگذارند.

-30-

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.