راه اندازی ردیاب وضعیت پرونده آنلاین جدید برای درخواست های اقامت دائم کلاس خانواده

[ad_1] 8 فوریه 2022 – اتاوا –کانادا برای پیشبرد اقتصاد ما، کمک به رفع کمبود نیروی کار و شکوفایی جوامع ما به مهاجرت نیاز دارد. دولت کانادا می داند که برای حفظ استعدادها به عنوان مقصد انتخابی، ما باید متعهد به بهبود خدمات مشتری و ارائه بهترین تجربه ممکن برای افرادی باشیم که آینده خود

کد خبر : 167784
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
راه اندازی ردیاب وضعیت پرونده آنلاین جدید برای درخواست های اقامت دائم کلاس خانواده

[ad_1]

8 فوریه 2022 – اتاوا –کانادا برای پیشبرد اقتصاد ما، کمک به رفع کمبود نیروی کار و شکوفایی جوامع ما به مهاجرت نیاز دارد. دولت کانادا می داند که برای حفظ استعدادها به عنوان مقصد انتخابی، ما باید متعهد به بهبود خدمات مشتری و ارائه بهترین تجربه ممکن برای افرادی باشیم که آینده خود را در کانادا می بینند.

شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، امروز راه اندازی یک ردیاب جدید وضعیت پرونده دیجیتال را اعلام کرد که به برخی از متقاضیان اقامت دائم کلاس خانواده، حامیان مالی و نمایندگان آنها اجازه می دهد تا وضعیت درخواست خود را به راحتی بررسی کنند. این بر اساس اعلامیه اخیر دولت کانادا مبنی بر مدرن سازی سیستم مهاجرت کانادا برای حمایت از بهبود اقتصادی و بهبود تجربه مشتری است.

برای راه اندازی اولیه، ردیاب برای متقاضیان اقامت دائم در دسته همسر، شریک زندگی و فرزند تحت تکفل در دسترس خواهد بود. اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) در حال کار بر روی ارائه راه حل های مشابه برای گروه های متقاضی دیگر است زیرا ما همچنان به بهبود و معرفی ابزارهای جدید برای حمایت از مشتریان خود ادامه می دهیم.

همانطور که اقداماتی را برای بهبود تجربه مشتری اجرا می کنیم، بر کاهش زمان پردازش برای متقاضیان نیز تمرکز کرده ایم. تلاش‌ها تا به امروز باعث شده تا متوسط ​​زمان‌های پردازش برای متقاضیان حمایت از همسر به استاندارد خدمات ۱۲ ماهه برای درخواست‌های جدید بازگردد.

تصمیم برای انتخاب کانادا به سادگی گرفته نمی شود و این روند می تواند هیجان انگیز و استرس زا باشد. این ابزار به مشتریان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی خود و هرگونه اقدام مورد نیاز برای حرکت هرچه سریع‌تر آن را پیگیری کنند. همچنین با دادن دسترسی به تمام اطلاعاتی که در صورت تماس با نماینده خدمات مشتری IRCC به دست می‌آورند، شفافیت را افزایش می‌دهد.

IRCC هر ساله با میلیون ها مشتری در کانادا و در سراسر جهان تعامل دارد و ما حجم بالایی از درخواست های به روز رسانی برنامه را از طریق تلفن و از طریق ایمیل در مرکز پشتیبانی مشتری خود دریافت می کنیم. ما می خواهیم مطمئن شویم که مشتریان می توانند به موقع به درخواست های درخواست خود به صورت آنلاین پاسخ دهند. توسعه ردیاب‌های دیجیتالی وضعیت پرونده بخشی از تلاش‌های مداوم IRCC برای ارائه اطلاعات معنادار و شفاف به مشتریان، و مدرن‌سازی خدمات ما برای پاسخگویی بهتر به نیازهای آنهاست.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.