راه اندازی برنامه مهاجرت آتلانتیک برای رشد اقتصادی و جذب کارگران ماهر

[ad_1] 4 مارس 2022 – اتاوا – مهاجرت برای آینده جوامع در سراسر کشور حیاتی است، و در هیچ کجا بیشتر از آتلانتیک کانادا نیست. خلبان مهاجرت آتلانتیک از بیش از 12700 تازه وارد در سراسر منطقه استقبال کرد، جوامع ما را تقویت کرد و به موفقیت کسب و کار ما کمک کرد. ما برنامه

کد خبر : 174248
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۵۲
راه اندازی برنامه مهاجرت آتلانتیک برای رشد اقتصادی و جذب کارگران ماهر

[ad_1]

4 مارس 2022 – اتاوا – مهاجرت برای آینده جوامع در سراسر کشور حیاتی است، و در هیچ کجا بیشتر از آتلانتیک کانادا نیست. خلبان مهاجرت آتلانتیک از بیش از 12700 تازه وارد در سراسر منطقه استقبال کرد، جوامع ما را تقویت کرد و به موفقیت کسب و کار ما کمک کرد. ما برنامه دائمی مهاجرت آتلانتیک جدید را اعلام کردیم، با درک نیاز به ایجاد این موفقیت در ادامه بهبودی از بیماری همه گیر و رسیدگی به کمبود نیروی کار در سراسر آتلانتیک کانادا.

امروز، محترم شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، اعلام کرد که درخواست‌ها برای برنامه دائمی مهاجرت آتلانتیک در تاریخ 6 مارس 2022 آغاز می‌شود. نامزدهای دارای تأییدیه معتبر از یک تجارت آتلانتیک کانادا از این پس می‌توانند درخواست‌های خود را ارسال کنند. اقامت دائم تحت برنامه دائمی جدید. این برنامه پویا به استان‌های اقیانوس اطلس کمک می‌کند تا تازه‌واردان ماهر بیشتری را جذب کند تا به بهبود اقتصادی ما کمک کند و رشد بیشتر در منطقه را افزایش دهد.

از سال 2017، کارفرمایان شرکت‌کننده بیش از 9800 پیشنهاد شغلی در بخش‌های کلیدی، از جمله مراقبت‌های بهداشتی، تولید، مسکن و خدمات غذایی ارائه کرده‌اند. مهمتر از آن، بیش از 90 درصد از متقاضیان هنوز پس از یک سال در منطقه زندگی می کردند. این گواهی بر ماهیت انعطاف پذیر و پذیرای جوامع آتلانتیک کانادا است.

برنامه مهاجرت آتلانتیک به ایجاد آتلانتیک کانادا به عنوان مقصدی پیشرو برای کارگران ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی کمک می کند. این به طور مستقیم به چالش های حاد جمعیتی و اقتصادی منطقه پاسخ می دهد و به ساختن آینده ای پر جنب و جوش و مرفه برای آتلانتیک کانادا کمک خواهد کرد.

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا به همکاری نزدیک با کارفرمایان و دولت های استانی برای اطمینان از انتقال آرام بین برنامه آزمایشی و دائمی ادامه می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه مهاجرت آتلانتیک و نحوه درخواست، از وب سایت ما دیدن کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.