راهنمای گام به گام در مورد نحوه دسترسی به توکن های ETHW اگر قبل از ادغام ETH را نگه داشتید – اخبار ویژه بیت کوین

با راه‌اندازی شبکه جدید Ethereumpow (ETHW)، دارندگان اتریوم واجد شرایط دریافت یک ETHW برای هر اتری که دارند، هستند. در زیر راهنمای ساده ای است که به دارندگان اتریوم نشان می دهد چگونه با استفاده از کیف پولی مانند Metamask به توکن های ETHW خود دسترسی پیدا کنند. دسترسی به شبکه ETHW از طریق تنظیمات

کد خبر : 262181
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
راهنمای گام به گام در مورد نحوه دسترسی به توکن های ETHW اگر قبل از ادغام ETH را نگه داشتید – اخبار ویژه بیت کوین


با راه‌اندازی شبکه جدید Ethereumpow (ETHW)، دارندگان اتریوم واجد شرایط دریافت یک ETHW برای هر اتری که دارند، هستند. در زیر راهنمای ساده ای است که به دارندگان اتریوم نشان می دهد چگونه با استفاده از کیف پولی مانند Metamask به توکن های ETHW خود دسترسی پیدا کنند.

دسترسی به شبکه ETHW از طریق تنظیمات شبکه Metamask

16 روز پیش، اتریوم از یک بلاک چین اثبات کار (PoW) به یک شبکه اثبات سهام (PoS) تبدیل شد و ماینرهای اتریوم تصمیم گرفتند چند سکه مختلف مانند اتریوم کلاسیک و ریون کوین استخراج کنند. برخی از ماینرها به شبکه جدید Ethereumpow (ETHW) منتقل شدند و بلاک چین بیش از دو هفته از زمان راه اندازی آن فعال بوده است. در زمان نگارش این مقاله، 52.27 تراهش در ثانیه (TH/s) هش ریت اختصاص داده شده به شبکه ETHW وجود دارد.

راهنمای گام به گام در مورد نحوه دسترسی به توکن های ETHW اگر قبل از ادغام ETH را نگه داشته اید
نمودار قیمت ETHW در 1 اکتبر 2022.

علاوه بر این، توکن ETHW طی 24 ساعت گذشته با قیمت هایی بین 10.96 تا 12.16 دلار در هر واحد معامله شده است. ارزش دلاری ETHW طی دو هفته گذشته 20.6 درصد افزایش یافته است و آمار هفت روزه نشان می دهد که توکن 49.1 درصد افزایش یافته است. با این حال، طی 24 ساعت گذشته در 1 اکتبر 2022، ETHW تقریباً 7 درصد در برابر دلار آمریکا ضرر کرده است. از آنجایی که دارندگان ETH واجد شرایط دریافت ETHW با نرخ 1:1 هستند، پس از فعال شدن شبکه ETHW، دارندگان اتر به سکه های خود دسترسی پیدا کرده اند.

پست زیر یک راه ساده برای دسترسی به ETHW با استفاده از کیف پول Metamask با به روز رسانی شبکه است. دارندگان ETH همچنین می توانند از روش های مختلفی مانند وارد کردن دانه های خود به Metamask یا کیف پولی که از شبکه ETHW پشتیبانی می کند، استفاده کنند. برخی از کیف‌پول‌ها مانند کیف پول defi Crypto.com دارای یک سوئیچ جابجایی هستند که موجودی را بررسی می‌کند، و اگر ETH را در کیف پول defi Crypto.com نگه داشته‌اید، به سادگی موجودی‌ها را بررسی کنید تا توکن ETHW اضافه شود.

راهنمای گام به گام در مورد نحوه دسترسی به توکن های ETHW اگر قبل از ادغام ETH را نگه داشته اید
برخی از کیف پول‌ها، مانند کیف پول defi Crypto.com (تصویر بالا)، به کاربران اجازه می‌دهند تا موجودی‌های موجود را از طریق شبکه‌های خاص بررسی کنند. کیف پول های دیگر به روش های مختلف پشتیبانی ETHW را اضافه کرده اند.

برای استفاده از مسیر Metamask، فرض بر این است که شما قبلاً ETH را در کیف پول Metamask در بقیه این راهنما دارید، اما اگر این کار را ندارید، می‌توانید کیف پول ETH خود را به پلتفرم Metamask وارد کنید و از آنجا به وجوه دسترسی پیدا کنید.

با فرض اینکه قبلا یک کیف پول Metamask دارید که اتریوم (ETH) را قبل از ادغام یا قبل از 15 سپتامبر نگه داشته است، مرحله بعدی دسترسی به بخش تنظیمات Metamask در کیف پول است. برای دسترسی به تنظیمات کافی است روی نماد حساب کلیک کنید و “settings” را فشار دهید.

راهنمای گام به گام در مورد نحوه دسترسی به توکن های ETHW اگر قبل از ادغام ETH را نگه داشته اید
داده های RPC شبکه Ethereumpow (ETHW) (تصویر سمت چپ).

در بخش تنظیمات Metamask، در سمت چپ صفحه، بخش دیگری به نام شبکه قابل مشاهده خواهد بود و نماد یک پلاگین درست در کنار آن وجود دارد. “network” را فشار دهید و بخش شما را به منطقه ای می برد که تمام شبکه هایی را که کیف پول شما به آنها متصل است نشان می دهد و از اینجا به سادگی “افزودن شبکه” را فشار دهید. پس از فشار دادن دکمه “افزودن شبکه”، Metamask به شما در مورد شبکه های مخرب هشدار می دهد همانطور که پلتفرم بیان می کند:

یک ارائه دهنده شبکه مخرب می تواند در مورد وضعیت بلاک چین دروغ بگوید و فعالیت شبکه شما را ثبت کند. فقط شبکه های سفارشی مورد اعتماد خود را اضافه کنید.

در زیر اخطار، فیلدهای ورودی است که برای دسترسی به شبکه ETHW مورد نیاز است. پنج فیلد برای پر کردن وجود دارد که عبارتند از: «نام شبکه»، «نشانی اینترنتی جدید RPC»، «شناسه زنجیره‌ای»، «نماد ارز» و «URL Block Explorer». برای اتصال به زنجیره ETHW به سادگی از داده های RPC نوشته شده در زیر استفاده کنید.

  • نام شبکه- شبکه اصلی ETHW
  • URL جدید RPC- https://mainnet.ethereumpow.org
  • شناسه زنجیر- 10001
  • نماد ارز- ETHW
  • Block Explorer URL- https://mainnet.ethwscan.com

پس از پر کردن تمام فیلدها، به سادگی “ذخیره” را فشار دهید و به شبکه ETHW متصل شوید. هنگامی که کیف پول به شبکه متصل است، اکنون باید موجودی ETHW را نشان دهد، بسته به اینکه چه مقدار اتر در ابتدا در کیف وجود داشته است. از اینجا، موجودی ETHW را می توان ذخیره کرد، به کیف پول یا آدرس دیگری منتقل کرد، یا به صرافی فرستاد تا فروخته شود.

اگر قصد دارید توکن های جدید را بفروشید، مطمئن شوید که پلتفرم معاملاتی از زنجیره ETHW پشتیبانی می کند. علاوه بر دسترسی به شبکه ETHW از طریق Metamask، شرکت کیف پول سخت افزاری Ledger یک پست وبلاگی منتشر کرده است که توضیح می دهد چگونه صاحبان ETH می توانند حساب ETHW Ledger خود را از طریق Metamask بدست آورند.

سلب مسئولیت: سرمقاله های راهنما هستند فقط برای اهداف اطلاعاتی در نظر گرفته شده است. خطرات و روش های امنیتی متعددی وجود دارد که در نهایت با تصمیمات کاربر ساخته می شوند. مراحل مختلفی در بررسی ها و راهنماها ذکر شده است و برخی از آنها اختیاری هستند. نه Bitcoin.com و نه نویسنده مسئول هیچ گونه ضرر، اشتباه، مراحل نادیده گرفته شده یا اقدامات امنیتی انجام نشده نیستند، زیرا فرآیند تصمیم گیری نهایی برای انجام هر یک از این کارها صرفاً بر عهده خواننده است. برای اندازه گیری خوب، همیشه راهنماهای متقابل را با سایر راهنماهای موجود در اینترنت ارجاع دهید.

برچسب ها در این داستان

دسترسی به ETHW، دسترسی به توکن‌های Forked، آدرس‌ها، URL Block Explorer، Chain ID، کیف پول defi Crypto.com، نماد ارز، ETH، ETHW، ETHW Tokens، Fork، کیف پول سخت‌افزار، واردات، Ledger، Metamask، Metamask ETHW، نام شبکه، شبکه تنظیمات، نشانی اینترنتی RPC جدید، داده‌های RPC، بذر، کیف پول

آیا سعی کرده اید پس از The Merge به توکن های ETHW خود دسترسی پیدا کنید؟ روش خود و نحوه انجام آن را در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.