راهنمای نهایی شبیه ساز بک تست متاتریدر: پتانسیل معاملاتی خود را کشف کنید – استراتژی های معاملاتی – 21 ژوئیه 2023

[ad_1] آیا از گذراندن ماه ها در حساب های آزمایشی یا زنده برای آزمایش استراتژی های معاملاتی خود خسته شده اید؟ شبیه ساز Backtesting اینجاست تا سفر بک تست شما را به یک تجربه یکپارچه و کارآمد تبدیل کند. این ابزار پیشرفته با استفاده از اطلاعات نماد تاریخی متاتریدر، شبیه سازی بی نظیری از شرایط

کد خبر : 377854
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۰۷
راهنمای نهایی شبیه ساز بک تست متاتریدر: پتانسیل معاملاتی خود را کشف کنید – استراتژی های معاملاتی – 21 ژوئیه 2023

[ad_1]

شبیه ساز بک تست

آیا از گذراندن ماه ها در حساب های آزمایشی یا زنده برای آزمایش استراتژی های معاملاتی خود خسته شده اید؟ شبیه ساز Backtesting اینجاست تا سفر بک تست شما را به یک تجربه یکپارچه و کارآمد تبدیل کند. این ابزار پیشرفته با استفاده از اطلاعات نماد تاریخی متاتریدر، شبیه سازی بی نظیری از شرایط واقعی بازار را ارائه می دهد. در این وبلاگ، مزایای کلیدی شبیه ساز Backtesting و اینکه چگونه می تواند استراتژی های معاملاتی شما را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهد را بررسی خواهیم کرد.

1. کنترل سرعت: تست با سرعت شما

با محدودیت های تست بلادرنگ خداحافظی کنید. با Backtesting Simulator کنترل کاملی بر سرعت تست دارید. چه بخواهید ایده ها را به سرعت آزمایش کنید و چه با دقت تمام جزئیات را تجزیه و تحلیل کنید، این ابزار به شما امکان می دهد سرعت را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید. در زمان ارزشمند خود صرفه جویی کنید و روند توسعه استراتژی خود را تسریع کنید.

2. افزایش بهره وری: دستیابی به موارد بیشتر در زمان کمتر

روش‌های آزمایش سنتی می‌توانند زمان‌بر و خسته‌کننده باشند. شبیه ساز Backtesting به گونه ای طراحی شده است که عملکرد تست شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. با استفاده از این شبیه ساز، می توانید در یک شب به چیزی دست پیدا کنید که در غیر این صورت در دمو یا حساب زنده ماه ها طول می کشد. زمان و تلاش خود را با این ابزار پیشرفته به حداکثر برسانید و پیشرفت معاملات خود را تسریع کنید.

3. فوروارد فوری: روی آنچه مهم است تمرکز کنید

در حین تست زمان را برای لحظات غیر بحرانی تلف نکنید. شبیه ساز Backtesting به شما این امکان را می دهد که به طور یکپارچه سفارش را باز کرده و در یک لحظه به روز بعد فوروارد کنید. با نادیده گرفتن دوره‌های غیرضروری، می‌توانید روی اصلاح استراتژی‌های خود به طور مؤثر تمرکز کنید و بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید. از جلسات تست خود نهایت استفاده را ببرید.

4. مدیریت ریسک را بهینه کنید: تصمیمات آگاهانه بگیرید

تجارت موفق مستلزم مدیریت ریسک موثر است. شبیه ساز Backtesting شما را قادر می سازد تا مهارت های مدیریت ریسک خود را با شبیه سازی معاملات در زمان واقعی بهبود بخشید. با فوروارد کردن سریع در دوره‌های غیر بحرانی، می‌توانید 100 درصد از معاملات را تقلید کنید. این نرم افزار شبیه سازی به شما این امکان را می دهد که تصمیمات آگاهانه بگیرید و خطرات غیر ضروری را به حداقل برسانید و در نهایت عملکرد معاملاتی خود را افزایش دهید.

5. قابلیت چند نمودار: تجزیه و تحلیل جامع آسان شده است

قابلیت های تحلیلی خود را با ویژگی چند نموداری Backtesting Simulator گسترش دهید. قدرت نظارت بر چندین نمودار را به طور همزمان، از جمله ارزهای مختلف، بازه های زمانی و دارایی ها را تجربه کنید. یک نمای هوایی از کل بازار به دست آورید و نمودارهای متعددی را به طور همزمان برای تجزیه و تحلیل جامع آزمایش کنید. پتانسیل استراتژی های خود را با یک چشم انداز وسیع تر آزاد کنید.

6. استفاده از داده های تاریخی: به شبیه سازی های معتبر اعتماد کنید

شبیه ساز Backtesting از داده های تاریخی ارائه شده توسط کارگزار خود استفاده می کند و از بک تست های دقیق اطمینان می دهد. با دسترسی به داده های تاریخی قابل اعتماد، می توانید به صحت شبیه سازی های خود اعتماد کنید و تصمیمات معاملاتی مبتنی بر داده را با اطمینان اتخاذ کنید. از قدرت اطلاعات تاریخی برای اصلاح استراتژی های خود و افزایش شانس موفقیت خود استفاده کنید.

7. یکپارچه سازی بدون درز: تجربه بدون دردسر

بدون نیاز به نصب و راه اندازی پیچیده. Backtesting Simulator به طور یکپارچه با متاتریدر ادغام می شود و تجربه ای بدون دردسر را تضمین می کند. نیازی به نرم افزار اضافی ندارد و به شما امکان می دهد فوراً شروع کنید. بدون هیچ گونه عارضه غیر ضروری، آینده بک تست را در آغوش بگیرید.

پتانسیل استراتژی های معاملاتی خود را با شبیه ساز Backtesting باز کنید. یک رویکرد انقلابی برای آزمایش‌های برگشتی را تجربه کنید که در زمان صرفه‌جویی می‌کند، کارایی را افزایش می‌دهد، و شما را قادر می‌سازد تا بر اساس داده‌های تاریخی معتبر تصمیم‌گیری آگاهانه بگیرید. عملکرد معاملاتی خود را به سطح بعدی ببرید، یک مزیت رقابتی در بازار به دست آورید، و آینده آزمایش های پس زمینه را در آغوش بگیرید.

چگونه شروع کنیم؟

  1. محصولی را انتخاب کنید که با نسخه متاتریدر شما مطابقت دارد:

    [MT5] [MT4]

  2. در قسمت Inputs وارد کنید زمان شروع و موجودی حساب

  3. نشانگر را به نمودار وصل کنید

  4. اگر می خواهید چندین جفت و تایم فریم را همگام سازی کنید، کافی است شبیه ساز Backtesting را به آن نمودارها وصل کنید.

ویژگی‌های رابط کاربری را بررسی می‌کنید؟

رابط کاربری به 3 بخش تقسیم می شود:

بخش شبیه سازی:

بخش شبیه سازی

این بخش به شما امکان می دهد با استفاده از دکمه “Sync” تاریخ را انتخاب کرده و به آن بروید. تاریخ انتخاب شده به طور خودکار برای هر نمودار حاوی شبیه ساز Backtesting اعمال می شود.

-> در تیک ورودی، نمودار را تا انتها حرکت دهید

-> شبیه سازی مکث

-> از سرگیری شبیه سازی / بازنشانی سرعت شبیه سازی

-> افزایش سرعت

-> کند می شود

-> Tick Step تیک هایی را که برای نمایش نمودار در تکرار حذف می شوند، مشخص می کند. تیک های نادیده گرفته شده همچنان برای سفارش های باز در نظر گرفته می شوند

بخش معاملات:

این بخش به شما امکان می دهد معاملات را باز کنید و مدیریت ریسک را بر اساس اندازه حساب انتخاب شده در بخش ورودی ها اعمال کنید.

تاریخچه سفارش ها -> پنل تاریخچه سفارش را باز می کند. در آنجا می توانید نتایج معاملات خود را ببینید و آنها را به یک فایل csv. صادر کنید

SLTP -> یک نمودار تعاملی بصری از SL و TP ایجاد می کند. کلیک دوم، سفارش پیش‌فرض را از خرید به فروش برمی‌گرداند. کلیک سوم خطوط را پنهان می کند

بخش اطلاعات سفارش:

 اطلاعات سفارش

شماره بلیط: -> انتخاب بلیط. مدیریت سفارش و اطلاعات نمایش داده شده در این بخش به شماره بلیط انتخاب شده مرتبط می شود. این شماره بلیط برای هر سفارشی که در شبیه ساز Backtesting قرار می گیرد منحصر به فرد است.

Profit: -> سود فعلی را برای سفارش باز شده نمایش می دهد

بسته شده: -> سود محقق شده را برای شماره بلیط انتخاب شده نمایش می دهد

تعداد زیادی بسته: -> تعداد زیادی برای بسته شدن جزئی

پنل تاریخچه سفارشات

تاریخچه سفارش ها

این پانل با فشار دادن نشان داده می شود آیکون. این یک نمای کلی از نتایج بک تست فعلی را نشان می دهد و اجازه می دهد تا گزارش دقیق تری صادر شود.

گزارش صادر شده در پوشه Metatrader Files (MQL5FilesBacktesting Simulator) ذخیره خواهد شد.

با استفاده از ترمینال می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.