راهنمای نصب و راه اندازی پنل تجارت باینری – سایر – 8 مه 2023

[ad_1] ✔️ پنل تجارت باینری MT4©: https://www.mql5.com/fa/market/product/48886 ✔️ پنل تجارت باینری MT5©: https://www.mql5.com/fa/market/product/91749 هشدار: لطفا سیگنال را ضمیمه کنید مدیر لات MT4/5 فقط در یک نمودار. پنل تجارت باینری ابزار مفیدی برای معامله گرانی است که از پلتفرم MT4/MT5 برای معامله گزینه های باینری استفاده می کنند. این یک پنل ساده و راحت است که

کد خبر : 356516
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۵۰
راهنمای نصب و راه اندازی پنل تجارت باینری – سایر – 8 مه 2023

[ad_1]

✔️ پنل تجارت باینری MT4©: https://www.mql5.com/fa/market/product/48886

✔️ پنل تجارت باینری MT5©: https://www.mql5.com/fa/market/product/91749

هشدار: لطفا سیگنال را ضمیمه کنید مدیر لات MT4/5 فقط در یک نمودار.

پنل تجارت باینری ابزار مفیدی برای معامله گرانی است که از پلتفرم MT4/MT5 برای معامله گزینه های باینری استفاده می کنند. این یک پنل ساده و راحت است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد معاملات گزینه‌های باینری را مستقیماً از نمودار MT4/MT5 بدون نیاز به راه‌اندازی افزونه‌های خارجی یا پیمایش در چندین صفحه و منو انجام دهند.

با پنل تجارت باینری، معامله گران می توانند فرآیند معاملات خود را ساده کرده و بر معاملات تمرکز کنند، به جای اینکه با مشکل راه اندازی افزونه های خارجی یا پیمایش در صفحات و منوهای متعدد روبرو شوند. این می تواند به صرفه جویی در زمان و افزایش کارایی کمک کند و به معامله گران اجازه می دهد تا از فرصت های بازار سریعتر و موثرتر استفاده کنند.

را پنل تجارت باینری طراحی شده است تا به طور خاص با کارگزاران گزینه های باینری که پلتفرم های معاملاتی MT4/MT5 را ارائه می دهند کار کند

با توجه به آنچه گفته شد، اگر روش معامله باینری آپشن را ترجیح می دهید و می خواهید تجارت را با آن سبک با کارگزار معمولی ادامه دهید، پنل تجارت باینری طراحی شده است، حتی اگر کارگزاری که از آن استفاده می شود، تجربه مشابهی را برای معامله گران فراهم کند نیست یک کارگزار گزینه های باینری

توضیح پنل اصلی:

  1. دکمه بستن EA: این دکمه برای متوقف کردن Expert Advisor (EA) و حذف آن از نمودار استفاده می شود.

  2. دکمه روشن/تاریک: این دکمه برای جابجایی بین تم روشن و تاریک پانل استفاده می شود. اگر یکی از تم ها را خیلی روشن یا خیلی تیره می بینید و می خواهید به دیگری تغییر دهید، این دکمه می تواند مفید باشد.

  3. دکمه پنل تنظیمات: این دکمه برای باز کردن پنل تنظیمات EA استفاده می شود. پنل تنظیمات به شما امکان می دهد تنظیمات مختلفی را برای EA پیکربندی کنید.

  4. دکمه پانل اعلان ها: این دکمه برای باز کردن پانل اعلان‌ها برای EA استفاده می‌شود. پانل اعلان ها اعلان های مهم را نمایش می دهد.

  5. نمایش/پنهان کردن کلید پانل: میانبری برای نمایش و پنهان کردن پانل با استفاده از صفحه کلید.

چگونه کار می کند:

  1. پنل تجارت باینری را باز کنید بر روی پلت فرم MT4/MT5. این را می توان با اضافه کردن انجام داد پنل تجارت باینری به پنجره نمودار پلت فرم.

  2. با استفاده از ورودی “Symbol” یک جفت را برای معامله انتخاب کنید. این لیستی از نمادهای موجود را نشان می دهد که معامله گر می تواند از بین آنها انتخاب کند.

  3. زمان انقضای معامله را با استفاده از ورودی “انقضا” انتخاب کنید. معامله گر می تواند یک زمان انقضا خاص را از لیست گزینه های موجود انتخاب کند.

  4. اندازه معامله را با استفاده از ورودی “لات” مشخص کنید. این ورودی به معامله گر اجازه می دهد تا مقدار جفتی را که می خواهد معامله کند را تعیین کند .

  5. اگر معامله‌گر می‌خواهد گزینه‌ی «put» را باز کند، روی دکمه «Put» کلیک کنید یا اگر معامله‌گر می‌خواهد گزینه «تماس» را باز کند، روی دکمه «تماس» کلیک کنید. این باعث ایجاد قرارداد اختیار معامله می شود و معامله باز می شود.

  6. پنل تجارت باینری جدولی را نمایش می دهد که معاملات باز معامله گر و زمان باقی مانده تا انقضای هر معامله را نشان می دهد. این به معامله گر اجازه می دهد تا معاملات خود را زیر نظر داشته باشد و هر گونه تنظیمات لازم را انجام دهد. علاوه بر جدول، پنل تجارت باینری یک خط انقضا را نیز در نمودار نمایش می دهد. این خط زمان انقضای معاملات باز را نشان می دهد و می تواند به معامله گر کمک کند تا زمان انقضا را تجسم کند و تصمیمات معاملاتی آگاهانه تری بگیرد.

  7. هنگامی که معامله به زمان انقضای خود رسید، پرداخت بر اساس این که آیا این گزینه یک گزینه “فروش” یا “تماس” بوده و اینکه آیا قیمت دارایی پایه بالاتر یا پایین تر از قیمت اعتصاب بوده است، تعیین می شود.

توضیح پنل تنظیمات:

  • شماره جادویی EA: این ورودی به معامله گر اجازه می دهد تا برای هر معامله ای که انجام می دهد یک شناسه منحصر به فرد اختصاص دهد.
  • نمایش خط انقضا: این ورودی به معامله گر اجازه می دهد تا خط انقضا را در نمودار نشان دهد یا پنهان کند. خط انقضا نشان دهنده زمان انقضای هر معامله است و می تواند به معامله گر کمک کند تا معاملات باز خود را پیگیری کند.
  • نمایش عنوان خط: این ورودی به معامله گر اجازه می دهد تا توضیحات را نشان دهد یا پنهان کند. شرح خط شامل اطلاعاتی در مورد معامله، مانند بلیط، سود و زمان باقی مانده است.
  • قرار دادن رنگ خط: رنگ خط انقضا را به نمایندگی از گزینه های قرار دادن در نمودار تنظیم می کند.
  • رنگ خط تماس: رنگ خط انقضا را که گزینه های تماس را در نمودار نشان می دهد تنظیم می کند.

اطلاعیه توضیح پنل:

تاریخ به تاریخ و زمانی اشاره دارد که اعلان ایجاد شده است.

Notification به پیامی که نمایش داده می شود اشاره دارد. این می تواند شامل اطلاعاتی در مورد EA یا به روز رسانی ها یا پیام های توسعه دهنده باشد.

برای اجازه دادن به EA برای دریافت اعلان ها، باید پیوند وب سایت ما را به لیست URL های مجاز در تنظیمات پلت فرم اضافه کنید.

در اینجا مراحل اضافه کردن پیوند به لیست URL های مجاز در متاتریدر آمده است (تصویر زیر را بررسی کنید):

  1. پلتفرم MetaTrader را باز کنید و به “Tools” در منوی بالا بروید، سپس “Options” را انتخاب کنید.
  2. در پنجره “گزینه ها”، روی تب “مشاوران متخصص” کلیک کنید.
  3. گزینه “Allow WebRequests for listed URL” را علامت بزنید و روی دکمه “Add” کلیک کنید.
  4. در قسمت «URL جدید»، نشانی اینترنتی را وارد کنید که می‌خواهید درخواست‌های وب برای آن مجاز باشد (http://metatrader-apps.com).
  5. برای ذخیره URL در لیست URL های مجاز روی “OK” کلیک کنید.

EA Log:

“کارشناسان” شامل کل اطلاعات مربوط به کارشناس پیوست شده است، از جمله بسته شدن موقعیت ها، اصلاح سفارشات، پیام های خود کارشناس و غیره.

اطلاعات در قالب یک جدول با فیلدهای زیر نمایش داده می شود:

  • زمان – تاریخ و زمان یک رویداد مرتبط با مشاور متخصص؛
  • پیام – اطلاعات در مورد عملیات EA.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.