راهنمای سفر: یادآوری – در 7 سپتامبر ، اقدامات جدید برای مسافران بین المللی کاملاً واکسینه شده به کانادا اجرایی می شود

[ad_1] 3 سپتامبر 2021اتاوا ، انتاریو همانطور که در 19 ژوئیه اعلام شد ، دولت کانادا به اتباع خارجی واکسینه شده واجد شرایط اجازه می دهد تا از 7 سپتامبر 2021 برای اهداف اختیاری (غیر ضروری) وارد کانادا شوند. این تصمیم بر اساس آخرین داده های موجود ، شواهد علمی است. و وضعیت اپیدمیولوژیک هم

کد خبر : 99914
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
راهنمای سفر: یادآوری – در 7 سپتامبر ، اقدامات جدید برای مسافران بین المللی کاملاً واکسینه شده به کانادا اجرایی می شود

[ad_1]

3 سپتامبر 2021
اتاوا ، انتاریو

همانطور که در 19 ژوئیه اعلام شد ، دولت کانادا به اتباع خارجی واکسینه شده واجد شرایط اجازه می دهد تا از 7 سپتامبر 2021 برای اهداف اختیاری (غیر ضروری) وارد کانادا شوند. این تصمیم بر اساس آخرین داده های موجود ، شواهد علمی است. و وضعیت اپیدمیولوژیک هم در کانادا و هم در سطح بین المللی.

در هر مرحله از رویکرد مرحله ای کانادا برای کاهش اقدامات مرزی ، شاخص های سلامت عمومی و واردات موارد در مرز و انواع نگرانی در مورد مسافران ورودی مورد بررسی قرار گرفته است. به عنوان مثال ، با افزایش حجم مسافران در ماه های اخیر ، میزان مثبت بودن آزمون مرزی پایین است. بین 9 و 26 آگوست ، میزان مثبت برای مسافران کاملاً واکسینه شده به طور تصادفی برای آزمایش در مرز 0.19 (بود (112 آزمایش مثبت از 58.878 تکمیل شده). در حالی که موارد در حال حاضر در کانادا در حال افزایش است ، شدت بیماری و میزان بستری شدن در بیمارستان با افزایش نرخ واکسیناسیون کانادا همچنان قابل کنترل است. این داده ها همراه با پایبندی مستمر به اقدامات بهداشت عمومی کانادایی ها و مسافران ورودی ، به این معنی است که کانادا بهتر می تواند از شیوع عفونت جلوگیری کند و اکنون می تواند به مسافران بیشتری که کاملاً واکسینه شده اند بیشتر ورود کند ، بدون افزایش خطر برای سلامتی و ایمنی کانادایی ها.

شروع در 12:01 صبح EDT در 7 سپتامبر 2021، اتباع خارجی واکسینه شده کاملاً واجد شرایط ورود به کانادا به دلایل اختیاری (غیر ضروری) مانند گردشگری هستند. با این حال ، این افراد باید:

  1. واکسینه شدن کامل: مسافر باید سری کامل واکسن – یا ترکیبی از واکسن ها – را که توسط دولت کانادا پذیرفته شده است دریافت کرده و مدرکی را نشان دهد. حداقل 14 روز قبل از ورود به کانادا
  2. در حال حاضر ، این واکسن ها توسط Pfizer-BioNTech ، Moderna ، AstraZeneca/COVISHIELD و Janssen تولید می شوند (جانسون و جانسون)
  3. نتیجه آزمایش مولکولی COVID-19 قبل از ورود ، بیش از 72 ساعت قبل از پرواز برنامه ریزی شده یا رسیدن آنها به گذرگاه مرزی زمینی ، یا نتیجه آزمایش مثبت قبلی بین 14 تا 180 روز قبل از عزیمت به کانادا گرفته شده باشد. آزمایش های آنتی ژن ، که اغلب “آزمایش سریع” نامیده می شوند ، پذیرفته نمی شوند
  4. بدون علامت باشد
  5. ارائه اطلاعات اجباری خود از طریق ArriveCAN (برنامه یا وب سایت) ، از جمله اثبات واکسیناسیون به زبان انگلیسی یا فرانسوی و طرح قرنطینه
  6. قابل قبول تحت قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان ، و
  7. در صورت انتخاب ، در بدو ورود تست بزنید

اتباع خارجی که به دلایل اختیاری به دنبال سفر قبل از ساعت 12:01 صبح EDT در 7 سپتامبر هستند نه اجازه ورود به کانادا را داشته باشند.

دولت کانادا همچنان به کانادایی ها توصیه می کند که از سفرهای غیر ضروری خارج از کانادا اجتناب کنند-سفرهای بین المللی خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19 و انواع آن و همچنین انتقال آن به دیگران را افزایش می دهد. همچنین لازم به ذکر است که همه کشورها اجازه سفرهای اختیاری (غیر ضروری) توسط کانادایی ها را نمی دهند. مسافران باید وب سایت های رسمی مقامات مربوطه مخصوص مقصد خود را بررسی کنند تا شرایط ورود و بهداشت را پیدا کرده و قبل از عزیمت از کانادا برنامه ریزی کنند.

در اینجا آنچه مسافران کانادا باید بدانند آمده است:

نتیجه آزمایش مولکولی قبل از ورود اجباری
مسافرانی که واجد شرایط ورود به کانادا هستند ، از جمله کسانی که از طریق حق وارد می شوند (به عنوان مثال ، شهروندان کانادایی ، اقامت دائم و افرادی که تحت عنوان قانون هند) و اتباع خارجی که کاملاً واکسینه شده اند ، همچنان باید نتیجه آزمایش مولکولی COVID-19 قبل از ورود منفی بیش از 72 ساعت قبل از زمان برنامه ریزی شده پرواز خود به کانادا یا بیش از 72 ساعت قبل گرفته شود. ورود آنها به کانادا در صورت ورود از طریق زمین یا آب. مسافرانی که قبلاً به COVID-19 مبتلا شده اند و بهبود یافته اند می توانند مدرک آزمایش مولکولی مثبت COVID-19 را که حداقل 14 و حداکثر 180 روز قبل از زمان اولیه برنامه ریزی شده پرواز هواپیما گرفته شده است ، یا ورود آنها به آب یا زمین به کانادا ارائه دهند. به در صورت ورود هوایی ، آنها باید قبل از سوار شدن به پرواز خود به کانادا ، مدرکی از نتیجه آزمایش خود را به شرکت هواپیمایی ارائه دهند.

همه مسافرانی که از طریق هوا ، زمین و آب وارد می شوند ممکن است ملزم به ارائه مدرکی از نتیجه آزمایش خود به یکی از مقامات دولت کانادا در مرز باشند.به آزمایش های آنتی ژن ، اغلب “آزمایش سریع” نامیده می شوند نه آزمایشات مولکولی و پذیرفته نمی شود.

ارسال اجباری اطلاعات از جمله اثبات دیجیتالی واکسیناسیون از طریق ArriveCAN
مسافران کاملاً واکسینه شده باید اطلاعات اجباری خود از جمله مدرک دیجیتالی واکسیناسیون به زبان انگلیسی یا فرانسوی را با استفاده از ArriveCAN (برنامه یا وب سایت) ظرف 72 ساعت قبل از ورود به کانادا ارسال کنید. مسافران باید اطلاعات خود را قبل از سوار شدن به پرواز خود به کانادا (در صورت ورود هوایی) یا قبل از رسیدن به گذرگاه مرزی زمینی (یا هنگام ورود به کانادا با حالت دریایی) ارائه دهند. افرادی که در تاریخ 7 سپتامبر یا بعد از آن سفر می کنند باید اطلاعات خود را پس از این زمان ارسال کنند. مسافرانی که از برنامه استفاده می کنند باید اطمینان حاصل کنند که از 7 سپتامبر در ساعت 12:01 صبح EDT ، به روزترین نسخه را در Google Play Store یا App Store برای iPhone در اختیار دارند.

اگر مسافران نتوانند اطلاعات خود را وارد کنند ، می توانند از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده اطلاعاتی را برای آنها وارد کنند.

اتباع خارجی کاملاً واکسینه شده که از طریق هواپیما وارد می شوند و قصد دارند به منظور اختیاری (غیر ضروری) وارد کانادا شوند باید اطلاعات خود را با استفاده از ArriveCAN (برنامه یا وب سایت) ارسال کنند. قبل از آنها سوار پرواز خود به کانادا می شوند. مسافرانی که نمی توانند رسید ArriveCAN خود را نشان دهند – چه در دستگاه تلفن همراه خود ، چه در ایمیل یا یک نسخه چاپ شده – اجازه سوار شدن به پرواز خود را نخواهند داشت.

علاوه بر رسید ArriveCAN ، مسافران باید یک کپی (کاغذی یا الکترونیکی) از نتایج آزمایش مولکولی COVID-19 ، مدرک واکسیناسیون و اصل ترجمه های معتبر موجود برای تأیید در مرز و به مدت 14 روز پس از ورود خود به کانادا

برنامه نظارتی آزمایش مرزها
از 9 آگوست ، مسافران واکسینه شده نیازی به انجام آزمایش در هنگام ورود ندارند مگر اینکه به طور تصادفی برای تکمیل آزمایش مولکولی یک روزه COVID-19 انتخاب شوند. همه مسافرانی که به طور تصادفی برای برنامه نظارتی آزمایش مرز انتخاب شده اند باید آزمون ورود اجباری را تکمیل کنند. با این حال ، آنها مجبور نیستند قرنطینه کنند در حالی که منتظر نتیجه هستند. عدم پایبندی به آزمایش تصادفی ، در صورت انتخاب ، ممکن است منجر به جریمه شود.

هیچ تغییری در الزامات آزمایش اجباری برای مسافران واکسینه نشده وجود ندارد. همه مسافران ، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون ، هنوز به یک نتیجه آزمایش مولکولی COVID-19 قبل از ورود معتبر نیاز دارند.

والدین واکسینه شده با فرزندان واکسینه نشده سفر می کنند
از 9 آگوست ، کودکان واکسینه نشده زیر 12 سال والدین و/یا سرپرستان کاملاً واکسینه شده در صورت همراهی والدین (سرپرستان) کاملاً واکسینه شده از قرنطینه معاف هستند ، اما باید اقدامات بهداشت عمومی را تقویت کنند ، که شامل موارد زیر نمی شود. حضور در مهد کودک یا مدرسه به مدت 14 روز.

کودکان واکسینه نشده بین سنین 12 تا 17 سال و کودکان وابسته 18 سال به بالا (به دلیل شرایط روحی و جسمی) اجازه دارند با والدین (و) یا سرپرست (های) کاملاً واکسینه شده خود وارد کانادا شوند ، اما مشمول شرایط زیر هستند. قرنطینه 14 روزه.

همه کودکان واکسینه نشده (به استثنای کودکان زیر 5 سال) مشمول الزامات آزمایش روز 1 و 8 خواهند بود. استانها و مناطق ممکن است قوانین سختگیرانه تری برای افرادی که به تازگی از سفر بازگشته اند ، داشته باشند.

مسافران باید اطمینان حاصل کنند که از نسخه به روز شده ArriveCAN (در دسترس هستند) استفاده می کنند از 7 سپتامبر 2021، ساعت 12:01 صبح EDT) و شامل کودکان واکسینه نشده زیر 18 سال و بزرگسالان وابسته در ارائه ArriveCAN خود باشد.

شرایط آزمایش و قرنطینه برای مسافرانی که کاملاً واکسینه نشده اند
وجود دارد نه تغییر در الزامات آزمایش و قرنطینه برای مسافرانی که کاملاً واکسینه نشده اند اما واجد شرایط ورود به کانادا هستند ، مانند افرادی که از طریق حق وارد می شوند – شهروندان کانادایی ، اقامت دائم و افرادی که تحت این قانون ثبت نام کرده اند. قانون هندبه آنها هنوز مشمول قرنطینه ، تمام الزامات آزمایش (قبل از ورود ، هنگام ورود/روز 1 و روز 8) و ارائه اجباری اطلاعات سفر ، تماس و قرنطینه از طریق ArriveCAN هستند.

پروازهای مستقیم تجاری و خصوصی مسافران از هند و مراکش به طور موقت متوقف شده است
کانادا پروازهای مستقیم تجاری و خصوصی مسافران از هند را حداقل تا 21 سپتامبر و از مراکش تا 29 سپتامبر به حالت تعلیق درآورده است. در حالی که این تعلیق پروازها وجود دارد ، مسافرانی که از هند و مراکش از طریق غیر مستقیم به کانادا سفر می کنند باید قبل از ادامه سفر خود به کانادا ، یک نتیجه معتبر آزمایش مولکولی COVID-19 قبل از عزیمت از یک کشور سوم-به غیر از هند یا مراکش-دریافت کنید.

مطلع شوید و آماده باشید
قبل از حرکت به فرودگاه یا مرز ، مسافران باید خود را مطلع کرده و تعهدات خود را با اطمینان از صلاحیت خود برای ورود به کانادا و بررسی مسافران واکسینه شده COVID-19 که وارد صفحه وب کانادا می شوند ، درک کنند.

به دلیل افزایش تدابیر بهداشت عمومی ، مسافران به کانادا ممکن است با تاخیر در مرز روبرو شوند. آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) به دلیل زمان انتظار در مرز ، سلامت و ایمنی کانادایی ها را به خطر نمی اندازد. CBSA از مسافران برای همکاری و صبر آنها تشکر می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.