راهنمای رویداد: PMIهای تولید ایالات متحده

[ad_1] چند روز دیگر، نگاهی اجمالی به فعالیت های تولیدی در ایالات متحده خواهیم داشت که یک شاخص اقتصادی پیشرو در سطح بالاست! آیا این ارقام باعث کاهش ترس از رکود در ایالات متحده می شود یا به آن دامن می زند؟ در اینجا نکاتی وجود دارد که باید بدانید اگر قصد معامله در رویداد

کد خبر : 369228
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۱۶
راهنمای رویداد: PMIهای تولید ایالات متحده

[ad_1]

چند روز دیگر، نگاهی اجمالی به فعالیت های تولیدی در ایالات متحده خواهیم داشت که یک شاخص اقتصادی پیشرو در سطح بالاست!

آیا این ارقام باعث کاهش ترس از رکود در ایالات متحده می شود یا به آن دامن می زند؟

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید بدانید اگر قصد معامله در رویداد را دارید:

رویداد در کانون:

PMI های تولید فلش ایالات متحده برای ژوئن 2023

شاخص مدیران خرید (PMI) از نظرسنجی انجام شده در میان چند صد مدیر خرید در بخش‌های تجاری بزرگ، مانند صنایع تولیدی و خدماتی، حاصل شده است.

خوانش نمایه ای از 50.0 و بالاتر اشاره ای به خوش بینی و صنعت دارد گسترش، در حین خواندن 49.9 و پایین تر نشان دهنده بدبینی و صنعت احتمالی است اختصار.

این اغلب به‌عنوان یک سیگنال پیشرو برای شاخص‌های اقتصادی سطح بالا، به ویژه معیارهای تورم و اشتغال در نظر گرفته می‌شود، بنابراین واکنش‌های قابل توجهی در بازار به دنبال دارد.

چه زمانی منتشر خواهد شد:

PMI نهایی تولید S&P – 3 ژوئیه 2023 (دوشنبه)، 1:45 بعد از ظهر به وقت گرینویچ
PMI تولید ISM – 3 ژوئیه 2023 (دوشنبه)، ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت گرینویچ

از ابزار ساعت بازار فارکس ما برای تبدیل GMT به منطقه زمانی محلی خود استفاده کنید.

انتظارات:

PMI نهایی تولید S&P: پیش بینی 46.3 در مقابل 48.4 قبلی
PMI تولید ISM: پیش‌بینی 49.0 در مقابل 46.9 قبلی

انتشارات قبلی و تأثیر محیطی ریسک بر دلار آمریکا

1 ژوئن 2023

همپوشانی نمودار دلار در برابر ارزهای اصلی توسط تلویزیون

همپوشانی نمودار USD در مقابل ارزهای اصلی بر اساس نمودار تلویزیونی توسط تلویزیون

نتایج رویداد / اقدام قیمت: PMI تولید ISM از 47.1 به 46.9 در ماه مه کاهش یافت زیرا کاهش تقاضا و افزایش عدم اطمینان کسب و کار به این بخش کمک کرد تا نرخ انقباض بیشتری داشته باشد. در همین حال، PMI تولیدی S&P با اندکی کاهش از 48.5 به 48.4 بازبینی شد.

اعداد و ارقام برای معامله گران دلار که بیشتر بر تصویب لایحه دو حزبی ایالات متحده برای تعلیق سقف بدهی ایالات متحده متمرکز شده بودند و احتمالاً فدرال رزرو از افزایش نرخ بهره در ژوئن “پرداخت” داشتند، اهمیت چندانی نداشت.

ترکیب ریسک‌پذیری و قیمت‌گذاری مجدد جهت‌گیری سیاست فدرال‌رزرو، دلار را در سطح پایین‌تر و به پایین‌ترین نرخ‌های روزانه جدید کشاند، جایی که ارز روز خود را محدود کرد.

محیط ریسک و رفتارهای بین بازاری: سقف بدهی و نگرانی های رشد جهانی در اوایل آن هفته بر بازارها مسلط بود. با این حال، جزر و مد در اواسط هفته متحول شد، اما به لطف گفتگوهای «پرش از ژوئن» اعضای فدرال رزرو و خوش بینی نسبت به تصویب لایحه سقف بدهی.

قیمت گذاری مجدد انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره باعث کاهش سود دلار آمریکا و حرکت کلی به سمت دارایی های ریسک شد تا اینکه گزارش قوی NFP ایالات متحده در روز جمعه باعث تشویق برخی سود شد.

1 مه 2023

همپوشانی نمودار USD در مقابل عمده ها توسط تلویزیون

همپوشانی نمودار USD در مقابل جدول اصلی توسط نمودار تلویزیونی توسط تلویزیون

نتایج رویداد / اقدام قیمت: شاخص‌های PMI آوریل متفاوت بودند، با بازبینی نهایی شاخص PMI تولیدی S&P از 50.4 به 50.2 در حالی که PMI تولید ISM از 46.3 به 47.1 بهبود یافت. جزئیات گزارش ISM همچنین افزایش قیمت‌ها و فعالیت‌های اشتغال را نشان می‌دهد که احتمالاً به انتظارات تندرو فدرال رزرو کمک کرده است.

دلار قبلاً از سوی جی پی مورگان که بانک بیمار First Republic را خریداری کرده بود، تقویت شده بود، اما بهتر از حد انتظار ISM، ارز را به بالاترین حد روزانه در برابر همتایان اصلی خود رساند.

محیط ریسک و رفتارهای بین بازاری: PMI های تولیدی در روز دوشنبه منتشر شدند، بنابراین تم های جدید بازار زیادی برای رقابت با واکنش مستقیم به عرضه ها وجود نداشت.

در آن زمان، اخبار مربوط به خرید جی پی مورگان و سناتور آمریکایی مانچین که به بازارها اطمینان داد که ایالات متحده بدهی های خود را نکول نمی کند، به بهبود تقاضای دلار و ریسک پذیری کلی کمک کرد.

احتمالات عمل قیمت:

احتمالات ریسک: واکنش ریسک پسند این هفته به انتشار داده های خوش بینانه ایالات متحده و ادامه اظهارنظرهای جنگ طلبانه از سوی بانک های مرکزی نشان می دهد که مانند انتشار ژوئن، معامله گران کمتر نگران رشد جهانی هستند، به ویژه در ایالات متحده.

هیجانات ریسک روز دوشنبه ممکن است همچنان روی این موضوعات مثبت باشد، اما ممکن است در طول جلسه لندن به سرعت تغییر کند زیرا چین و اروپا به‌روزرسانی‌های نظرسنجی احساسات تجاری خود را قبل از رویدادهای PMI تولید ایالات متحده منتشر می‌کنند. آن‌ها برای جهت‌گیری احساسات ریسک، و به‌عنوان نکاتی برای آنچه ممکن است در به‌روزرسانی‌های ایالات متحده ببینیم.

سناریوهای دلار آمریکا:

سناریوی پایه بالقوه: مانند نسخه اول ماه مه، PMIهای تولیدی در روز دوشنبه چاپ می شوند. این بدان معناست که ما شانس بیشتری برای مشاهده همبستگی مستقیم تری بین نتایج PMI و واکنش قیمت دلار داریم.

اگر PMI ها مطابق انتظار بازارها و با چاپ اولیه PMI تولید S&P، قرائت های ماهانه ضعیف تری را منتشر کنند، نگرانی ها در مورد رشد عمو سام می تواند دلار را در برابر همتایان خود مانند JPY و CHF بکشاند. به یاد داشته باشید که در طول جلسه معاملاتی سود ببرید، زیرا موضوعات جدید بازار می تواند روند تقاضای دلار را تغییر دهد.

سناریوی جایگزین بالقوه: اگر معلوم شود که فعالیت‌های تولیدی قوی‌تر از آن چیزی است که معامله‌گران در ژوئن انتظار دارند، آن‌وقت دلار می‌تواند برای مدت کوتاهی در برابر بزرگ‌ها افزایش یابد زیرا این ایده را ایفا می‌کند که فدرال رزرو می‌تواند برای مدت طولانی‌تری جنگ‌طلب بماند.

بسته به میزان غافلگیری صعودی و تقاضای غالب برای پناهگاه‌های امن، دلار ممکن است در برابر همتایان خود مانند EUR، AUD و NZD پیشرفت کند، به خصوص اگر PMI چین یا اروپا در اوایل جلسه به‌روزرسانی ضعیف‌تر از حد انتظار را چاپ کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.