راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

هنگامی که بحث طراحی و دکوراسیون یک سرویس بهداشتی به میان می‌آید، معمولا انتخاب زیادی نداریم. به همین دلیل است که اکسسوری ها، نقش مهمی در تعیین استایل، تم و ظاهر سرویس بهداشتی ایفا می‌کنند. از آن جا که سرویس‌های بهداشتی در مقایسه با سایر اتاق‌های خانه فضای کمی را اشغال می‌کنند، انتخاب یک اکسسوری

کد خبر : 7969
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی


هنگامی که بحث طراحی و دکوراسیون یک سرویس بهداشتی به میان می‌آید، معمولا انتخاب زیادی نداریم. به همین دلیل است که اکسسوری ها، نقش مهمی در تعیین استایل، تم و ظاهر سرویس بهداشتی ایفا می‌کنند. از آن جا که سرویس‌های بهداشتی در مقایسه با سایر اتاق‌های خانه فضای کمی را اشغال می‌کنند، انتخاب یک اکسسوری مناسب می‌تواند چالش برانگیز باشد. زیرا نه تنها فضای کمی در دسترس دارید بلکه لیست بلندی از وسایل سرویس بهداشتی خواهید داشت که انتخاب را کار دشواری می‌سازد.

چطور یک ست سرویس بهداشتی مناسب انتخاب کنیم؟

با وجود طیف گسترده وسایل سرویس بهداشتی که امروزه در بازار وجود دارد، انتخاب یک ست سرویس بهداشتی کار آسانی نیست.

راهنمای زیر به شما در انتخاب و خرید یک ست مناسب کمک خواهد کرد:

  • چه وسایلی در ست سرویس بهداشتی نیاز دارید

برای خرید ست سرویس بهداشتی باید ابتدا نسبت به خرید وسایل ضروری اقدام کرد. پس از خرید این وسایل می‌توانید با توجه به فضای باقی مانده نسبت به خرید سایر وسایل اقدام کنید. جامسواکی، جاصابونی (یا جامایع دستشویی) و فرچه توالت از جمله وسایل ضروری سرویس بهداشتی است. معمولا ست‌های سرویس بهداشتی دو یا چند آیتم از این اقلام را دارا هستند. برخی از انواع این محصولات بر روی دیوار نصب و برخی به صورت مجزا در کنار روشویی قرار داده می‌شوند. به طور کلی، ست‌های قابل نصب از نظر ماندگاری و دوام انتخاب مناسبتری هستند.

راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

  • به فضای در دسترس و تم سرویس بهداشتی تان دقت کنید

ست سرویس بهداشتی باید کامل کننده ظاهر سرویس بهداشتی شما باشد و ویژگی‌های آن را برجسته کند، نه آن که با استایل سرویس بهداشتی تان مخالف بوده و با آن رقابت کند. برای مثال دو رنگ طلایی و فیروزه‌ای تکمیل کننده همند و هماهنگی خوبی با هم دارند؛ بنابراین اگر دستگیره ها، آویز‌ها و دیگر وسایل درون سرویس بهداشتی تان دارای روکش طلایی رنگ است، ست‌های سرویس بهداشتی Turquoise برند سوئیسی اشپیرلا و یا برند آلمانی کلین ولکه انتخابی مناسب خواهد بود.

  • بودجه خود در خرید ست سرویس بهداشتی را در نظر بگیرید

مشخص کنید برای خرید اکسسوری سرویس بهداشتی می‌خواهید تا چه میزانی هزینه کنید. اگر بودجه محدودی در اختیار دارید به خرید اقلام ضروری اکتفا کرده و برای خرید وسایل بیشتر از کیفیت محصولات خریداری شده خود نکاهید. یک ست سرویس بهداشتی باکیفیت و بادوام شما را از خرید مجدد در آینده نزدیک و صرف هزینه اضافی بی نیاز می‌سازد.

راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

  • به سابقه، نظرات و رضایت مصرف کنندگان برند‌های مختلف توجه کنید

امروزه تولیدکنندگان زیادی در قالب برند‌های مختلف در زمینه تولید لوازم بهداشتی فعالیت می‌کنند. تقریبا همگی این تولیدکنندگان مدعی تولید اجناسی باکیفیت هستند. استفاده از نظرات مصرف کنندگان سابق این برندها، مطمئن‌ترین راه برای اطمینان از کیفیت محصولات تولیدی آن هاست. سابقه، میزان تولید و صادرات این برند‌ها نیز تضمین کننده دوام و ماندگاری محصولات آن‌ها خواهد بود.

برند‌های اشپیرلا، ونکو و کلین ولکه از جمله برند‌های معتبر اروپایی در زمینه تولید لوازم حمام و سرویس بهداشتی هستند. اشپیرلا فعالیت خود را از ۶ دهه پیش در سوییس آغاز کرده و اکنون محصولاتش را به بیش از ۶۰ کشور جهان صادر می‌کند. محصولات برند آلمانی کلین ولکه نیز که بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه تولید لوازم بهداشتی دارد، به بیش از ۴۰ کشور در سراسر جهان صادر می‌شود. شرکت آلمانی ونکو نیز با صادرات روزانه بیش از ۶۰۰۰ محصول و سابقه‌ای ۵۰ ساله، از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح اروپایی محسوب می‌شود.

راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

کلام آخر

هنگام خرید اکسسوری سرویس بهداشتی باید توجه کنید آیا ست مورد نظرتان ارزش خرید را دارد یا نه. همواره شرایط سرویس بهداشتی، فضای در دسترس، بودجه و نوع وسیله‌ای که به آن نیاز دارید را در نظر بگیرید.

در کنار کیفیت، به گارانتی محصولات خریداری شده نیز دقت کنید. طراحی و هماهنگی با فضای سرویس بهداشتی نیز از دیگر فاکتور‌های مهم در هنگام خرید ست سرویس بهداشتی است. لازمه تمامی این ملاحظات، امکان مقایسه و بررسی محصولات مختلف و سپس اقدام برای خرید است. امکانی که لزوما در هر فروشگاهی برقرار نیست. محصولات ارائه شده در بسیاری از فروشگاه‌ها از تنوع کافی برخوردار نبوده و از سوی دیگر لزوما باکیفیت نیستند.

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا از بزرگترین واردکنندگان لوازم بهداشتی حمام و سرویس بهداشتی است که تنوع بی نظیری از انواع ست سرویس بهداشتی اروپایی محصول برندهایی، چون ونکو، اشپیرلا، کلین ولکه و… را در اجناس و طرح‌های مختلف عرضه می‌کند. به دلیل حذف واسطه‌ها و واردات مستقیم، تمامی این محصولات با قیمتی پایین و مقرون به صرفه در اختیار خریداران ایرانی قرار گرفته است. با خرید از ژرمن کالا، خریدی آسان و مطمئن از بازار‌های اروپایی را تجربه کنید.



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.