راهنمای خرید بلیط لحظه آخری تهران استانبول

راهنمای خرید بلیط لحظه آخری تهران استانبول سفر در روزهای بهار دل‌چسب‌تر از هر زمان دیگری است. به‌ویژه اگر مقصدتان استانبول باشد. استانبول از مع…

کد خبر : 202650
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
راهنمای خرید بلیط لحظه آخری تهران استانبول

سفر در روزهای بهار دل‌چسب‌تر از هر زمان دیگری است. به‌ویژه اگر مقصدتان استانبول باشد. استانبول از معروف‌ترین شهرهای ترکیه است که نمی‌شود از جاذبه‌های شگفت‌انگیزش چشم برداشت. اگر به تاریخ علاقه دارید، بازدید از بناهای تاریخی و عمارت‌های قدیمی استانبول شما را به دوره حکومت عثمانی‌ها می‌برد. استانبول برای افرادی که اهل خرید هستند، بسیار هیجان‌انگیز است. خوب است کمی در مغازه‌ها، بازارهای سنتی و مراکز خرید استانبول گشت‌وگذار کنید. خرید از بازارهای سنتی شما را به وجد می‌آورد. در این زمان از سال، ساحل‌های استانبول از گردشگرهایی پر است که به تفریح‌های آبی علاقه دارند. به همین خاطر ممکن است به‌سختی ظرفیت خالی برای این روزهای سال پیدا کنید. اگر بار اولی است که می‌خواهید به استانبول بروید، نگران نباشید. بلیط لحظه آخری استانبول این فرصت را به شما می‌دهد که با هزینه کمتر این سفر را تجربه کنید. کافی است راه‌وروش خرید این بلیط را کامل بدانید.

عوامل تأثیرگذار در قیمت بلیط لحظه آخری تهران استانبول

خوب می‌دانید که هواپیما سریع‌ترین وسیله نقلیه است و به همین خاطر گران‌ترین بلیط‌ها را دارد. قیمت بلیط هواپیماها بین وسایل نقلیه ثابت نیست و همیشه تغییر می‌کند. در قیمت‌گذاری بلیط‌ هواپیما تهران استانبول چند عامل مهم را در نظر می‌گیرند. یکی از مهمترین گزینه‌ها، زمان پرواز است. اگر در بازه زمانی کم‌مسافر به استانبول سفر کنید، قیمت بلیط هواپیماها ارزان‌تر است؛ اما اگر حجم مسافرها برای این مقصد زیاد باشد، باید برای خرید بلیط هزینه بیشتری را بپردازید. قیمت هر بلیط به نوع آن هم بستگی دارد. مثلاً در هر بلیط چارتر، سیستمی و لحظه آخری خدمات مختلفی را فراهم می‌کنند و به همان اندازه هزینه می‌گیرند. نرخ کلاس‌های پرواز هم دیگر عامل مؤثر در تعیین قیمت است. کلاس‌های نرخی در سه دسته فرست کلاس، بیزینسی و اکونومی موجود هستند. اگر دلتان می‌خواهد سفرتان مقرون‌به‌صرفه بشود، کلاس نرخی اکونومی را انتخاب کنید.

آب و هوای استانبول در بهار

آب و هوای بهاری استانبول
آب و هوای بهاری استانبول

بهار از بهترین زمان‌هایی است که می‌توانید برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی کنید. آب‌وهوای این شهر در این فصل دل‌انگیز و مطبوع است. خورشید، روزهای استانبول را روشن‌تر از هر زمانی می‌کند و گرمای دل‌چسبی را حس می‌کنید. شب‌ها دمای هوا کمی سردتر می‌شود؛ اما اذیت‌کننده نیست. زیبایی طبیعت استانبول با وجود گل‌های لاله در این ماه دوچندان می‌شود. یادتان باشد تماشای منطقه سرسبز بسفر استانبول را در این فصل از دست ندهید.

انواع بلیط های لحظه آخری تهران استانبول

بلیط لحظه آخری چارتر

شاید اسم بلیط چارتر را شنیده باشید. بلیط‌های چارتر، بلیط‌هایی هستند که چارترکننده‌ها از قبل آن‌ها را پیش‌خرید می‌کنند. چارترکننده‌ها باید همه بلیط‌ها را در مدت‌زمان مشخصی بفروشند؛ اما ممکن است همیشه تا ساعت‌های نزدیک به پرواز ظرفیت بلیط‌ها تمام نشود. به همین خاطر آن‌ها تصمیم می‌گیرند برای جلوگیری از ضرر بیشتر بلیط‌های باقی‌مانده را با قیمت کمتری بفروشند؛ البته در زمان‌هایی که حجم مسافرهای استانبول زیاد باشد، دور از انتظار نیست که بلیطی باقی نماند. شاید هم  قیمت بلیط‌ لحظه آخری استانبول گران‌تر بشود. به این بلیط‌های تخفیف‌خورده، بلیط لحظه آخری چارتر می‌گویند. فراموش نکنید که بعضی از بلیط‌های چاتر امکان کنسلی بلیط را دارند. اگر داشتن این ویژگی برایتان ضروری است، جزئیات بلیط را دقیق بخوانید. همچنین بلیط‌ها بعد از تخفیف، ویژگی‌ها و خدمات قبل را دارند. برای بررسی قیمت‌ها می‌توانید به سایت ره بال آسمان سری بزنید.

بلیط لحظه آخری سیستمی

سیستمی، نوع دیگری از بلیط‌های هواپیما است. بلیط‌های سیستمی در بازه زمانی طولانی‌تری در سایت‌های فروش هستند. اغلب مسافرهایی که برنامه منظم‌تری دارند، این بلیط را می‌خرند. بلیط‌های سیستمی مزیت‌های بیشتری نسبت به بلیط‌های چارتر دارند. اگر مشکلی برایتان پیش بیاید، به‌راحتی می‌توانید بلیط سیستمی را کنسل کنید. همچنین اگر قصد دارید با خانواده به سفر بروید، خرید این بلیط را به شما پیشنهاد می‌کنیم. زیرا قیمت بلیط‌های سیستمی برای گروه‌های سنی نوزاد، خردسال و بزرگ‌سال متفاوت است. با نزدیک‌شدن به تاریخ پرواز، قیمت بلیط‌های سیستمی بیشتر می‌شود؛ البته فرصت این را دارید که در بازه‌های زمانی کم‌مسافر این بلیط را با قیمت کمتری بخرید. بلیط‌های باقی‌مانده سیستمی در روزهای نزدیک به پرواز، به بلیط‌های لحظه آخری سیستمی تغییر کاربری می‌دهند. بلیط‌های لحظه آخری فقط در قیمت با بلیط‌های اولیه تفاوت دارند.

انواع روش های خرید بلیط لحظه آخری تهران استانبول

روش های خرید بلیط لحظه آخری تهران استانبول
روش های خرید بلیط لحظه آخری تهران استانبول

برای خرید بلیط دو روش‌های حضوری و غیر حضوری رایج است. مسافرها در گذشته فقط از روش حضوری استفاده می‌کردند. در این روش باید به یکی از آژانس‌های مسافرتی بروید. مسئول‌های فروش انواع بلیط لحظه آخری تهران استانبول را به شما معرفی می‌کنند تا تصمیم نهائی را بگیرید؛ اما این روزها با پیشرفت اینترنت و دسترسی راحت‌تر، خرید از روش غیر حضوری انتخاب بهتری است. کافی است عنوان بلیط لحظه آخری تهران استانبول را در مرورگر گوگل جست‌وجو کنید تا سایت‌های فروش را نشانتان بدهد. در هر سایت انواع بلیط‌ها، ظرفیت خالی، ویژگی‌های پرواز و… را نوشته‌اند. با این روش بلیطی را می‌خواهید در کمترین زمان می‌خرید.

نحوه خرید بلیط لحظه آخری تهران استانبول از سایت ره بال آسمان

حالا که از انواع بلیط لحظه آخری تهران استانبول باخبر هستید، به صفحه اول سایت ره بال آسمان بروید. اسم شهر مبدأ و مقصد و زمان پرواز را در کادر وارد کنید و گزینه جست‌وجو را بزنید. بعد از دیدن انواع بلیط‌ها و خواندن جزئیات، بلیط مناسب را انتخاب کنید. به بخش راست صفحه که نگاهی بیندازید، ابزارهای کمکی را می‌بینید. این ابزارها انواع بلیط را در دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم  و انتخاب را برایتان راحت‌تر می‌کنند. اگر در مراحل ثبت بلیط سوالی داشتید، تیم پشتیبانی ره بال آسمان 24ساعته پاسخ‌گو است.

خرید بلیط رفت‌وبرگشت تهران استانبول

خرید بلیط رفت و برگشت تهران استانبول
خرید بلیط رفت و برگشت تهران استانبول

اگر بلیط رفت‌وبرگشت تهران استانبول را هم‌زمان بخرید، هزینه کمتری نسبت به خرید جداگانه می‌پردازید. همچنین با این کار، دیگر دغدغه‌ای برای تمام‌شدن بلیط برگشت ندارید. اگر تاریخ برگشت سفرتان در روزهای تعطیل باشد، برای خرید بلیط باید هزینه بیشتری بپردازید.

استرداد بلیط لحظه آخری تهران استانبول

ممکن است به هر دلیلی نتوانید به پرواز برسید. طبق قوانین کنسلی، تا ساعت معینی امکان کنسل‌کردن بلیط را دارید. برای این کار فقط لازم است به سایت ره بال آسمان بروید و فرم کنسلی را پر کنید. تیم ره بال آسمان بعد از بررسی کل هزینه بلیط یا بخشی از آن را به حساب شما واریز می‌کنند.

متا: استانبول از بهترین مقصدها در این زمان از سال است. این روزها می‌توانید با خرید بلیط لحظه آخری تهران استانبول خودتان را به آنجا برسانید.

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.