راهنمای جامع مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان درسال 1400

[ad_1] مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان یکی از دلایلی که تا همین یکی دو دهه پیش اگر کسی زبان خارجی بلد نبود اصلا به مهاجرت به یک کشور خارجی فکر هم نمی کرد یا اگر چنین قصدی داشت فراگیری زبان خارجی همچون انگلیسی اولین کاری بود که می بایست انجام می داد . چون

کد خبر : 90017
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۷
راهنمای جامع مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان درسال 1400

[ad_1]

مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان یکی از دلایلی که تا همین یکی دو دهه پیش اگر کسی زبان خارجی بلد نبود اصلا به مهاجرت به یک کشور خارجی فکر هم نمی کرد یا اگر چنین قصدی داشت فراگیری زبان خارجی همچون انگلیسی اولین کاری بود که می بایست انجام می داد . چون حضور دریک کشور خارجی بدون دانستن زبان مردم آنجا مشکلات عدیده ای ایجاد می کرد و کیفیت و آرامش مهاجرت ما را با مخاطره مواجه می ساخت .

جدای از این موضوع غالبا کشورهایی هم که اجازه مهاجرت به کشورشان را می دادند دانستن یکی از زبان های بین المللی چون انگلیسی یا فرانسوی برای مهاجرت به آنجا یک شرط اساسی بود .

البته کشورهایی هم هستند که به جهت اشتراکات زبانی که با ما دارند برای مهاجرت به آنها کار سختی وجود ندارد مثلا ترک های ایرانی برای مهاجرت به ترکیه و آذربایجان یا عرب ها برای مهاجرت به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس یا حتی برای مهاجرت به کشورهایی چون تاجیکستان و افغانستان که زبان رسمی آنها نیز فارسی است مشکلی به لحاظ زبان نخواهیم داشت . اما مشکل اینجاست که این کشورها به لحاظ شرایط عمومی حاکم بر آنها یا تقاضای مهاجرت ندارند یا از قوانین مهاجرتی سختی برخوردارند .

اما کشورهای پیشرفته و مدرن امروز چون کانادا که شرایط های زندگی به مراتب بهتر و عالی تر از کشورهای درجه دو و سه دارند امروز به یکی از مقاصد پرطرفدار مهاجرتی تبدیل شده اند که برای مهاجرت به آنها می بایست زبان بلد بود و مدرک زبان داشت.

مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

حال این اواخر از سوی اداره مهاجرت کانادا که مردم آن به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می کنند، شرایطی اعلام شده که شما می توانید حتی بدون داشتن مدرک زبان به این کشور پیشرفته و مدرن مهاجرت کنید. در واقع مخاطبان مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان دو گروه هستند .

گروه اول آنهایی هستند که زبان بلدند و مدرک زبان هم دارند اما حد نصاب نمره ایلتس آنها برای اخذ مهاجرت کم است که برای این گروه در کانادا دوره های آموزش زبان گذاشته می شود و گروه دوم کسانی که فاقد مدرک زبان هستند که این گروه نیز می بایست ویزای کانادا را جهت حضور در دوره های زبان بگیرند.

روش های مهاجرت کانادا بدون مدرک زبان کدامند؟

روش های متعددی برای مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان وجود دارد که می توانید بدون داشتن مدرک زبان به کشور کانادا مهاجرت کنید. یکی از محبوب ترین و البته راحت ترین این نوع مهاجرت ها را می توان مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان دانست. در این روش فقط کافی است کارفرمایی کانادایی پیدا شود که به شما پیشنهاد کار بدهد . لذا در صورتی که بتوانید در حیطه کاری خود به اندازه ای زبان بلد باشید که از عهده وظایفتان در آن شغل برآیید مشکلی نخواهید داشت و می توانید به کانادا مهاجرت کنید .

روش دیگر می تواند مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان از روش برنامه های مهاجرت استانی کانادا باشد . بسیاری از استان های کانادا برای گروهی از مشاغل در زمان های بخصوصی از مهاجران استقبال می کنند که با مهارت زبانی کمی هم می توان از عهده آن مشاغل برآمد و به اقامت کشور کانادا دست یافت.

روش های مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

همچنین نوع دیگر مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان به روش تحصیلی است . بسیاری از محصلان و دانشجویان شاید فکر کنند که برای گرفتن این نوع مهاجرت حتما باید از نمرات بالای آیلتس و مهارت بالای زبان برخوردار بود که چنین نیست و حتی می توان برای مهاجرت به کانادا از روش تحصیل بدون مهارت زبان اقدام کرد و به اقامت کانادا رسید . در واقع شما در این روش توسط دانشگاه مورد نظر پذیرش می شوید و سپس برای شما یا از طریق خود دانشگاه یا موسسات وابسته به آن‌ دوره های پیش نیاز زبان برگزار می گردد و از این طریق می توانید هم به تحصیل و هم به اقامت کانادا برسید.

اصولا برای مهاجرت به کانادا برای برخی مشاغل یا روش های کاری و حتی از طریق سیستم اکسپرس اینتری نیز که به مهاجران دارای تخصص و مهارت بالا اختصاص دارد نیاز به مدرک زبان نیست و می توانید بدون مدرک زبان مهاجرت کرده و اقامت کشور کانادا را داشته باشید. به علاوه مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان از روش های ثبت نام در کلاس زبان برای فعالیت های مطالعاتی تمام وقت یا اخذ ویزای مالتیپل که نوعی ویزای بازدید چند باره برای دوره ای معین است و … از جمله روش های مرسوم مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان هستند .

مطالب کاربردی مورد نیاز شما …..

مهاجرت به کاندا از طریق ترکیه 

مهاجرت و اقامت کاندا از طریق استارتاپ 

انواع مهاجرت و دلایل آن 

6 تا از جاذبه های گردشگری کاندا 

 

 



Post Views:
47

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.