راهنمای ارتقا EA ها پس از آموزش مجدد و بهینه سازی مجدد – سیستم های معاملاتی – 25 ژوئیه 2022

[ad_1] پیشگفتار: مشاوران خبره بهینه بهینه ارائه می شوند، بهینه سازی در سمت نویسنده انجام می شود، تنها پارامتر موجود برای بهینه سازی در سمت کاربر، اندازه توقف ضرر است. بهینه‌سازی یک استراتژی مبتنی بر جستجوی الگوها در داده‌های تاریخی و ساخت مدل‌های پیش‌بینی رفتار قیمت در آینده است. هر بار که بهینه سازی را

کد خبر : 233341
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
راهنمای ارتقا EA ها پس از آموزش مجدد و بهینه سازی مجدد – سیستم های معاملاتی – 25 ژوئیه 2022

[ad_1]

پیشگفتار:

مشاوران خبره بهینه بهینه ارائه می شوند، بهینه سازی در سمت نویسنده انجام می شود، تنها پارامتر موجود برای بهینه سازی در سمت کاربر، اندازه توقف ضرر است.

بهینه‌سازی یک استراتژی مبتنی بر جستجوی الگوها در داده‌های تاریخی و ساخت مدل‌های پیش‌بینی رفتار قیمت در آینده است.

هر بار که بهینه سازی را انجام می دهم ده ها مدل پیش آگهی رفتار قیمت را دریافت می کنم. معیار انتخاب یک مدل پیش بینی اغلب مبهم است. من از حداکثر 5 مدل برای مشاور متخصص خود استفاده می کنم.

هنگام به‌روزرسانی مدل‌ها و آزمایش Expert Advisor با مدل‌های جدید در تستر استراتژی، ممکن است تفاوت‌هایی بین معاملات Expert Advisor قبل و بعد از به‌روزرسانی مشاهده کنید. این یک وضعیت عادی است زیرا مدل قدیمی بر اساس داده‌های تاریخی بهینه‌سازی شده بود و در دوره آینده معامله می‌شد در حالی که مدل جدید براساس همان داده‌های تاریخی بهینه‌سازی شده بود و شامل داده‌های جدیدی بود که برای مدل قدیمی پیش‌رو بود. یعنی مدل جدید شامل آموزش و بهینه‌سازی روی داده‌های بزرگ است و به داده‌های جدیدتر منتقل می‌شود، زیرا وضعیت فعلی بازار به شدت بر قیمت‌های آینده تأثیر می‌گذارد.

کتابچه راهنمای

هنگام به روز رسانی یک مشاور، لازم است:

1) معاملات خودکار EA فعلی را غیرفعال کنید

2) اگر حساب شما دارای موقعیت های باز است، مشاور جدید اگر عدد جادویی مطابقت داشته باشد آنها را انتخاب می کند، همچنین می توانید آنها را به صورت دستی ببندید.

3) می توانید یک نسخه از Advisor قدیمی را در یک پوشه جداگانه منتقل کنید (استفاده از نسخه قدیمی در صورت رضایت امکان پذیر است، اما اگر نسخه خیلی قدیمی است یا بیش از 3-4 ماه از انتشار آن گذشته است توصیه نمی شود. در فروشگاه)

4) در قسمت دانلودها یا در ترمینال Expert Advisor را جستجو کرده و آن را به روز کنید

5) نسخه جدید را می توان دوباره (اختیاری) با پارامتر SL بهینه کرد (از جمله بهینه سازی با باز کردن قیمت ها، یک نوع تقریبی)

6) نسخه جدید Expert Advisor را روی نمودار جفت ارز شروع کنید، اگر حساب دارای موقعیت های باز باشد، عدد جادویی لازم را تنظیم کنید که با شماره جادویی نسخه قدیمی مطابقت دارد.

7) ادامه از حالت معاملاتی: در انتظار یک موج جدید یا معاملات فوری در موج جاری، مشاور ممکن است موقعیت های فعلی را ببندد، در صورتی که مدل پیش بینی جدید استراتژی این امر را الزامی کند. اگر حالت “فورا” انتخاب شود، بخشی از معاملات باز (یا حتی همه آنها) که از نسخه قبلی باقی مانده است، می تواند بلافاصله بسته شود.

8) در حین کار مشاور، توصیه نمی شود پنجره فعال تنظیمات مشاور را ترک کنید (همیشه پنجره تنظیمات مشاور را ببندید!) و بازه زمانی نمودار را تغییر ندهید که مشاور در آن معامله می کند (به عنوان مثال از H1 به H4 و برعکس). )

9) پس از به روز رسانی، اطلاعات مربوط به نسخه فعلی در پنجره تنظیمات Expert Advisor در دسترس خواهد بود و در نمودار نمایش داده می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.