راه‌اندازی کمپین «شهر ما روضه‌دار است» همزمان با سفرهای نوروزی

دبیر ستاد خدمات سفر از راه‌اندازی پویش «شهر ما روضه‌دار است» به انگیزه تقارن نوروز و ماه رمضان و همزمان با سفرهای نوروزی، خبر داد و بر ضرورت فعالیت‌ واحدهای پذیرایی و خدماتی زیرنظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افطار تا سحر تاکید کرد. به گزارش ایسنا، سید مصطفی فاطمی ـ دبیر

کد خبر : 335617
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
راه‌اندازی کمپین «شهر ما روضه‌دار است» همزمان با سفرهای نوروزی



دبیر ستاد خدمات سفر از راه‌اندازی پویش «شهر ما روضه‌دار است» به انگیزه تقارن نوروز و ماه رمضان و همزمان با سفرهای نوروزی، خبر داد و بر ضرورت فعالیت‌ واحدهای پذیرایی و خدماتی زیرنظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افطار تا سحر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سید مصطفی فاطمی ـ دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور ـ در وبیناری با حضور تعدادی از اعضای این ستاد، با اشاره به آغاز ماه رمضان از سوم فروردین ۱۴۰۲ و تغییر الگوی سفر براساس این ایام، اظهار کرد: مصوبه‌ ابلاغی شورای فرهنگی عمومی که به تمام استان‌ها ارسال شده ملاک کار است. تشویق و ترغیب راه‌اندازی پویش «شهر ما روضه‌دار است» و فعالیت واحدهای پذیرایی زیر مجموعه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در زمان افطار تا سحر از جمله تاکیدات این مصوبه است.

او همچنین با بیان این‌که نیمه غربی کشور روز سه‌شنبه، اول فروردین‌ماه و نیمه شرقی کشور روز چهارشنبه دوم فروردین‌ماه درگیر بارندگی‌های شدید خواهد بود، بر لزوم توجه به هشدارهای هواشناسی، برنامه‌ریزی و هماهنگی با کمیته اسکان و استانداری برای انتقال مسافرانی که در چادر اقامت دارند، به محل‌های اسکان اضطراری ستاد سفر تاکید کرد.

نوروز بارانی در راه است/ کنار رودخانه توقف نکنید

محمد اصغری ـ‌کارشناس هواشناسی ـ در ادامه این وبینار با اشاره به بارندگی شدید از روز نخست تعطیلات نوروز، به مسافران هشدار داد از توقف و استراحت در اطراف رودخانه‌ها خودداری کنند.

او با اشاره به ورود سامانه‌ای از شمال غرب و غرب کشور و درگیر کردن استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه، گفت: در روزهای آینده این سامانه تشدید می‌شود و مناطق بیشتری را در بر می‌گیرد. اوج بارندگی‌ها روز سه‌شنبه، اول فروردین‌ماه خواهد بود که کل کشور را دربرمی‌گیرد.

این کارشناس هواشناسی، وزش باد شدید در استان‌های کرمان، یزد، اصفهان، فارس را از دیگر پدیده‌های هواشناسی در روزهای آینده برشمرد و افزود: با توجه به این‌که از روز سه‌شنبه، اول فروردین‌ماه کاهش دما خواهیم داشت، مسافران سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.