راه‌اندازی کارت نقدی Bit2Me به کاربران تا 9 درصد بازگشت نقدی در تمام خریدها می‌دهد – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است Bit2Me، بزرگترین صرافی اسپانیایی، و اولین شرکتی که توسط بانک اسپانیا به عنوان ارائه‌دهنده خدمات مجازی شناخته شد، به تازگی کارت نقدی مورد انتظار را راه‌اندازی کرده است. کارت نقدی Bit2Me در کل شبکه مسترکارت کار می کند و امکان پرداخت ارز دیجیتال با استیبل کوین را در بیش از 90

کد خبر : 318729
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۴۵
راه‌اندازی کارت نقدی Bit2Me به کاربران تا 9 درصد بازگشت نقدی در تمام خریدها می‌دهد – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

Bit2Me، بزرگترین صرافی اسپانیایی، و اولین شرکتی که توسط بانک اسپانیا به عنوان ارائه‌دهنده خدمات مجازی شناخته شد، به تازگی کارت نقدی مورد انتظار را راه‌اندازی کرده است. کارت نقدی Bit2Me در کل شبکه مسترکارت کار می کند و امکان پرداخت ارز دیجیتال با استیبل کوین را در بیش از 90 میلیون کسب و کار جهانی و تا 9 درصد بازپرداخت نقدی تمام پرداخت ها را امکان پذیر می کند.

کارت Bit2Me همچنین می تواند در فروشگاه و به صورت آنلاین با استفاده از دستگاه های تلفن همراه دارای NFC مانند تلفن های هوشمند و ساعت های هوشمند استفاده شود. در حال حاضر این کارت را می توان به 8 ارز دیجیتال برتر پیوند داد و تعداد بیشتری از آنها را دنبال کرد. کاربران می توانند با Bit2Me به طور ایمن برای کالاها و خدمات پرداخت کنند B2M، BTC، ETH، ADA، XRP، SOL، DOT و USDT.

هر دو نسخه AppStore و Android به کاربران امکان می دهند آزادانه بین چندین کیف پول رمزنگاری به طور همزمان جابجا شوند و پرداخت با ارزهای مختلف را آسان می کند. Bit2Me قصد دارد در طول سال 2023 از ارزهای دیجیتال بیشتری پشتیبانی کند، به طوری که تعداد بیشتری از کاربران رمزارز بتوانند از تمام مزایای کارت، مانند بازپرداخت 9 درصدی، استفاده کنند.

دستیابی به این سطح از ارز دیجیتال با Mastercard ادغام فرآیند ساده ای نبود لیف فریرا، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Bit2Me توضیح می دهد:

ده‌ها متخصص در این پروژه مشارکت داشته‌اند و پس از دو سال کار، کلید اتصال ارزهای دیجیتال به شبکه پرداخت مسترکارت را پیدا کرده‌ایم. برای انجام این کار، باید جریان تراکنش (که بخشی از پروتکل پرداخت کارت بین‌المللی است) را اصلاح می‌کردیم تا مشتریان بتوانند از ارزهای دیجیتال برای پرداخت فوری و شفاف برای مشاغل استفاده کنند. علاوه بر این، ما موفق شده‌ایم تا 9 درصد پول نقد را به خرید اضافه کنیم.

پس از موفقیت 30 میلیون یورویی ICO خود در سال 2021، Bit2Me مشغول ساخت آکادمی خود، ادغام توکن های جدید برای تجارت، و البته کار بر روی بهبود دسترسی به فناوری های Web3 برای کاربران روزمره بوده است. با توجه به این موضوع، Bit2Me می‌خواست به کاربران کارت تجربه‌ای یکپارچه و ایمن مانند کارت‌های نقدی معمولی فیات بدهد. بنابراین، برخلاف برخی از کارت‌های دیجیتال رقیب، کارت Bit2Me کاربران را قادر می‌سازد تا برداشت‌های نقدی را از دستگاه‌های خودپرداز و پرداخت‌های آنلاین فوری بدون آزار و اذیت مبادله دستی وجوه در برنامه انجام دهند.

کاربران کارت نقدی Bit2Me همچنین می‌توانند با دانستن این موضوع که ویژگی‌های ایمن مانند قفل کردن و باز کردن قفل کارت، پیکربندی محدودیت‌های استفاده و پشتیبانی مرتبط با ایمنی از NFC، همگی در دسترس هستند، خیالشان راحت باشد.

تلاش برای ترکیب انعطاف پذیری ارزهای دیجیتال با امنیت و راحتی امور مالی سنتی یک فرآیند هیجان انگیز بوده است. آندری مانوئل، مدیر ارشد اجرایی و یکی از بنیانگذاران Bit2Me ایالت ها:

ماموریت ما این است که استفاده از ارزهای دیجیتال را به همه نزدیکتر کنیم. Bit2Me Card به شما این امکان را می دهد که از ارزهای دیجیتال خود به راحتی و به سرعت در زندگی روزمره خود استفاده کنید. شما می توانید از ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین یا استیبل کوین ها مانند USDT در فروشگاه های فیزیکی یا آنلاین استفاده کنید.

کارت Bit2Me با پرداخت‌های ساده، نرم‌افزار سازگار با NFC و ویژگی‌های امنیتی قوی، یک گام بزرگ رو به جلو برای کاربران روزمره ارزهای دیجیتال است. از آنجایی که استفاده از ارزهای دیجیتال رایج‌تر شده است، مردم به دنبال بهترین ویژگی‌ها و پاداش‌ها هستند و با 9% بازپرداخت نقدی برای کاربران، به نظر می‌رسد کارت نقدی Bit2Me یک انتخاب عالی برای هرکسی باشد که می‌خواهد بیشترین استفاده را از آن داشته باشد. استفاده از ارز دیجیتال


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.