راه‌اندازی بخش صدور کارت ملی ایرانیان مقیم آمریکا در واشنگتن

به گزارش هوشمند نیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و هیات همراه در ادامه برنامه های کاری در نیویورک با سرپرست و اعضاء دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن دیدار کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به هموطنان مقیم آمریکا قرار گرفت. امیرعبداللهیان در این نشست که با حضور ایروانی سفیر

کد خبر : 260511
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۲۴
راه‌اندازی بخش صدور کارت ملی ایرانیان مقیم آمریکا در واشنگتن



به گزارش هوشمند نیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و هیات همراه در ادامه برنامه های کاری در نیویورک با سرپرست و اعضاء دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن دیدار کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به هموطنان مقیم آمریکا قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این نشست که با حضور ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد و خانم ارشادی معاون نمایندگی و سفیر دوم ایران نزد سازمان ملل برگزار شد بر عزم‌ دستگاه دیپلماسی جهت رفع هرگونه مانع بر سر راه خدمت رسانی و ضرورت حمایت های حقوقی و کنسولی همه جانبه از ایرانیان خارج از کشور تاکید کرد.

رئیس دستگاه سیاست خارجی ایران با برشمردن بخشی از اقدامات انجام شده در سال اول فعالیت دولت سیزدهم در زمینه تسهیل تردد ایرانیان خارج از کشور، تدوین قانون جامع ایرانیان، تسهیل نقل و انتقالات مالی و خدمات کنسولی، آغاز بکار صدور کارت ملی برای ایرانیان مقیم آمریکا و سایر کشورها، ضرورت تسهیل مشارکت ایرانیان مقیم خارج توسعه کشور و تقویت ارتباط نسل های سوم و چهارم ایرانیان خارج از کشور را جزو اولویت های اساسی دستگاه سیاست خارجی دانست.

امیرعبداللهیان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و دستورات رییس جمهور در توجه جدی به حل مشکلات کنسولی و حقوقی ایرانیان خارج از کشور افزود: یکی از مهمترین وظایف همه سفارتخانه ها و کنسولگری های ایران خدمت رسانی بدون وقفه و تبعیض به همه ایرانیان عزیز ، بدون نگاه به گرایش دینی و سیاسی آنان است.

در این نشست سرپرست و اعضای دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن نیز گزارشی از حوزه مسئولیت های کاری خویش به وزیر امور خارجه ارائه دادند.

کاهش مدت زمان ارائه خدمات کنسولی، بهینه سازی فرآیندهای اداری و ارائه مشورت های تخصصی کنسولی و حقوقی به همه هموطنان مقیم آمریکا توسط دفتر حفاظت منافع از جمله تاکیدات وزیر امور خارجه در این نشست بود.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.